Gå til innhold

Knerten og overraskelsene

magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia

Er du ferdig nå??? Gikk det bra??

Sommerferie!! :hoppe: for noen... :erter:

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa! :vinke:

No vart du vel litt overraska vel? Eg er kvinneguide-jomfru denne helga, og eg innser med litt skamroser i kinna at eg har gått glipp av ein heil masse! :rodme: Har lese heile dagboka til søster di, og det er utruleg sterkt! Men eg er så glad for at eg fann den. Har tenkt på det mange gonger, men aldri fått meg til å finne ut av det. Forstår enno ikkje brøkdelen av systemet her inne, men litt får eg no med meg.

Eg tenkjer ofte på deg, Magnhildvennen, og at vi må vere litt meir i lag. Eg må jo få kjenne korleis det kjennes når to småttisar sparkar der inne! Det blir utruleg spennande framover, på så mange måtar : sykkelturen, vårt bryllaup og ditt svangerskap og fødsel. Alt skal gå så fint om vi berre er fliknke og gjer det vi skal : våre menn trene og ikkje tryne, eg planlegge, vi begge seie ja, og du søta, må passe på å slappe av og ete powerfood med masse vitamin, mineral og protein og slikt. :fy_fy: Må berre seie i frå om eg kan hjelpe til med noko :enig_anim:

Håpar verkeleg legen gjer klarsignal for at det er ok for deg å reise nordover i juli!

:smilyblomst: til din vesle, snart store familie

:klem1: frå Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara inne och lägger igen en hälsning.

Jag tycker att det är en del att tänka på när man bara väntar ETT barn till - så tvillingar måste vända på saker och ting ännu lite mer. Kanske lite mer än när man får första barnet?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :vinke:

No vart du vel litt overraska vel? Eg er kvinneguide-jomfru denne helga, og eg innser med litt skamroser i kinna at eg har gått glipp av ein heil masse! :rodme: Har lese heile dagboka til søster di, og det er utruleg sterkt! Men eg er så glad for at eg fann den. Har tenkt på det mange gonger, men aldri fått meg til å finne ut av det. Forstår enno ikkje brøkdelen av systemet her inne, men litt får eg no med meg.

Eg tenkjer ofte på deg, Magnhildvennen, og at vi må vere litt meir i lag. Eg må jo få kjenne korleis det kjennes når to småttisar sparkar der inne! Det blir utruleg spennande framover, på så mange måtar : sykkelturen,  vårt bryllaup og ditt svangerskap og fødsel. Alt skal gå så fint om vi berre er fliknke og gjer det vi skal : våre menn trene og ikkje tryne, eg planlegge, vi begge seie ja, og du søta, må passe på å slappe av og ete powerfood med masse vitamin, mineral og protein og slikt. :fy_fy: Må berre seie i frå om eg kan hjelpe til med noko :enig_anim:

Håpar verkeleg legen gjer klarsignal for at det er ok for deg å reise nordover i juli!

:smilyblomst: til din vesle, snart store familie

:klem1: frå Laila

Næmmen!!! :hoppe:

Du fant veien ja!! Så bra!!

Du kommer fort inn i tingene skal jeg si deg. Og når du først er her, så kan du like gjerne starte en egen dagbok. Det er ganske så morsomt altså! Forresten så trenger jeg hjemmesideadressen deres. Skal jo kjøpe gave. Ååh som jeg gleder meg til å kjøpe gave til dere! Og lage kort! :ler: Og jeg skal komme meg nordover. Kan være jeg tar toget på fjellet sammen med Erik, og kjører med mamma derfra på torsdagen. Men vi ser det litt an. Vi må prates ang mammas oppgaver der også. Åååh jeg gleder meg sånn!!! Sikker på at du ikke vil prøve kjolen min, sånn bare for å hatt på deg en brudekjole en gang?? :ler::sjarmor:

Åhh det blir så flott!!!

Mye som skjer fremove,r men jeg har kontroll på hvor du er når, så vi skal nok ses ja.!!!

Forresten:

VI HAR KJØPT BIL I DAG!! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED NY BIL!!!!! :reise:

Velkommen i gjengen, oss som må kjøpe ny bil for å få plass til bilsetene altså ;)

Vel for vår del var det for å få plass til et stykk bilsete.. sier litt om størrelsen på forrige bilen :ler:

Håper formen er fin og at du koser deg i finvær!!!

Stor klem fra sørlandet :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Ny bil :hoppe:

Går det bra? Har du fått deg ny dagbok eller er du bare lite på nettet for tida?? :ler: Håper dere har det bra!!

Klem Nivea ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Heia!

Jeg har visst ikke vært innom her før, jeg, men nå måtte jeg legge igjen en liten hilsen! Har jo sett deg inne hos miiip og sånn (og så lurer jeg på om det kan stemme at det er deg jeg husker fra bryllupsforumet for sånn ca 3 år siden? Jeg het noe helt annet da, men du ble så gira da du hørte hvor vi skulle gifte oss! ;) )

Tenk at det er TO STYKKER i magen din, da! :legrine: Helt sprøtt og veldig herlig!

Lykke til fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: Tenker på dere alle 5 :klem1:

Håper ikke varmen plager deg så altfor masse!!! Skulle veldig gjerne vært i nærheten og spandert en saftis eller ti ;)

*knuseklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg har visst ikke vært innom her før, jeg, men nå måtte jeg legge igjen en liten hilsen! Har jo sett deg inne hos miiip og sånn (og så lurer jeg på om det kan stemme at det er deg jeg husker fra bryllupsforumet for sånn ca 3 år siden? Jeg het noe helt annet da, men du ble så gira da du hørte hvor vi skulle gifte oss!  ;)  )

Tenk at det er TO STYKKER i magen din, da! :legrine: Helt sprøtt og veldig herlig!

Lykke til fremover! :klem:

Hmmm 3 år siden. Det kan nok hende jeg vanket der inne da.

Vi giftet oss 20.05.2005, så det er litt over et år siden, så jeg var nok på bryllup et par år før der igjen ja. Og nå ble jeg jo ikke litt nysgjerrig på hvem du var den gangen og hvor det var du skulle gifte deg... :ler: Slike ting husker ikke jeg... :sjenert:

Ja det er ganske sprøtt at det er to inni magen min. helt sykt egentlig, men veldig morsomt. Kjenner kroppen begynner å bli tyngre om dagen, men det er vel bare å forvente.

Bizzy: Jeg synes dere skal komme til byn i sommer jeg, så kan vi spise is da... :sjenert::klappe: Jeg hadde jo planer om å ta familien med på tur i sommer, men det ser dårlig ut. Tror ikke lange turer i bil er tingen for megi sommer nei. Selv med ny bil med AC. :sjarmor: DET er digg det!! :klappe:

Ok, men vi snakkes, jeg lever altså i beste velgående, men det blir lite skriving her inne om dagen. Leser masse da...

Men jeg kommer sterkere tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg helt gira over livets viderverdigheter! :legrine:

:ler::legrine: Du er ikke den eneste der nei!

*leter gjennom gamle bilder for å scanne og sende* :ler::ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Så bilde av en kjekkas i avisen idag! ;) Går det bra med deg, med magen og alt? Du må jo ha blitt ganske svær etter hvert, eller??

Nå har kaffemaskinen omsider kommet i hus, den er bare såååå stilig. Og Mannen har festet et lite skilt på den, hvor det står CARPE DIEM. Så når jeg lager meg en kopp kaffe så skal jeg:

:hjerte: Titte opp og tenke hei på deg CD, her er jeg.

:hjerte: Senke skuldrene.

:hjerte: Tenke på hvor skjønne barn jeg har.

:hjerte: Tenke på en minst en ting som gjør meg glad. (Ofte sammenheng med punktet over..)

Håper du har det bra!

:kose:

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Heia! Takk for at du ser innom meg i ny og ne! Sorry at det ikke er så mye nytt å melde... ;) Håper du har hatt en knallfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Magnhild!

Så bilde av en kjekkas i avisen idag!  ;)  Går det bra med deg, med magen og alt? Du må jo ha blitt ganske svær etter hvert, eller??

Nå har kaffemaskinen omsider kommet i hus, den er bare såååå stilig. Og Mannen har festet et lite skilt på den, hvor det står CARPE DIEM. Så når jeg lager meg en kopp kaffe så skal jeg:

:hjerte: Titte opp og tenke hei på deg CD, her er jeg.

:hjerte: Senke skuldrene.

:hjerte: Tenke på hvor skjønne barn jeg har.

:hjerte: Tenke på en minst en ting som gjør meg glad. (Ofte sammenheng med punktet over..)

Håper du har det bra!

:kose:

Cumulus

Åååh ogf jge3 som endelg har fått lyst på mokka igjen etter laaaang tid uten da!! Dette blir bra. så koselig skilt mannen hadde laget da. :klem:

Og kjekkas i avisen ja. Og det blir fler bilder etter hvert. I litt andre aviser og blader selvsagt. Morsomt det!!

Ang magen så vokser den veldig fort ja. Det er ganske utrolig at det er mulig. Men det er jo tydeligvis det. Veldig glad for at jeg har fått masse nytt gravidetøy, for denne gangen er det faktisk nødvendig å bruke det ganske mye tidliere enn ellers. Eller kanskje det ikke er mulig å bruke noe på slutten, men det får vi nå se på. Det er jo uansett veldig lenge til termin enda. Ellers så er vel svangerskapet generelt mye bedre enn med Erik. Kroppen er lettere, jeg har mindre vondter og blodtrykket er mye bedre. Ikke noe å mase med i det hele tatt faktisk. Selvsagt har bekkenløsningen meldt seg allerede, men noe annet var ikke forventet.

Er veldig spent på hva som skjer videre jeg da. Og på hvordan det står til i magen. Det er litt vanskelig å kjenne forskjell på guttene i magen når det gjelder bevegelser og slikt, men av og til tror jeg at jeg kjenner de to på forskjellige sider, men som sagt så er det vanskelig å skille dem. På fredag skal mamma og jeg på doppleundersøkelse og UL på KK. Det er en sjekk som skjer i uke 24 hos de fleste tvillinggravide. Er veldig spent ja. Mamma har heller ikke vært med på UL før heller, så det blir morsomt å ha henne med!

Ellers så sitter jeg her da, alenemor i en uke. Uvant, men jeg er også veldig stolt av gubben om dagen. Synes fryktelig syndpå dem i morgen, da er det Måbødalen som står for tur å bli syklet opp. Jeg hadde nok aldri kommet meg opp jeg, og tenker det blir tungt for dem også. Håper de får seg en god natts søvn nå og er så klar de kan få blitt i morgen. Stakkers gutter. På sykkel opp Måbædalen... Jaja... Det er aller siste tunge dag, så det går nok bra.

Nei nå får jeg finne sengen igjen. Våknet og var skikkelig kvalm og dårlig i sted, men er litt bedre nå. Orket ikke gå og legge meg igjen med en gang, det er så masete å komme seg opp av sengen til do om dagen. :sjenert:

MissS: Koselig at du stikekr innom. Jeg har det bra jeg, men har ikke så masse ork til å skrive i dagboken om dagen. Jeg skal prøve å bli bedre fremover... :sjenert:

Rognebær: Det kommer nok noe å melde om ikke så lenge tenker jeg. Var nettopp innom dagboken og det var nå noe nytt ja!! Jeg heier jeg!! :hoppe:

Så god natt igjen alle sammen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

SYKLE OPP MÅBØDALEN! Å dån og gru og skrekk og o' prestasjon! Jeg legger meg langflat og er fra meg av fascinasjon. Det hørtes innmari slitsomt, innmari flott og innmari imponerende ut!

Håper han fortsatt er i live når han når toppen.

Jeg skulle vel klart å sykle ned... :ler:

Kjipt at du er kvalm! Håper det kom seg og at du fikk sove. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Kjempeprosjekt mannen din er i gang med nå ja!!! Følger spent med jeg ;)

Håper formen din er bedre. Godt med ferie?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...