Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #81 Del Skrevet 7. juni 2006 Lasagne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #82 Del Skrevet 8. juni 2006 Og rester av lasagne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 9. juni 2006 #83 Del Skrevet 9. juni 2006 I går ble det pizzasnurrer med salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #84 Del Skrevet 9. juni 2006 I dag blir det den vanlige fredags-pizzaen og et glass øl. *går og setter deig til bunnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2006 #85 Del Skrevet 9. juni 2006 Pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 12. juni 2006 #86 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) På lørdag ble det fullkornpasta med grønne bønner, paprika og urter. I går ble det enchiladas med sopp, røde bønner, vårløk, spinat, paprika, gulrot og store mengder hvitløk og chili. I dag spiser vi resten. Endret 12. juni 2006 av salsera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #87 Del Skrevet 12. juni 2006 Pasta di parma tidlig på dagen i går. Fiskesuppe til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #88 Del Skrevet 12. juni 2006 Gresk salat. Ypperlig mat i varmen. Restene blir lunsj i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 14. juni 2006 #89 Del Skrevet 14. juni 2006 Ble pasta med sopp og paprika i tomatsaus laget av ferske tomater til kvelds i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 14. juni 2006 #90 Del Skrevet 14. juni 2006 Og i dag ble det bakt potet med hvitløkskesam og grønne bønner til. Og vafler til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. juni 2006 #91 Del Skrevet 15. juni 2006 Potetsuppe med purreløk og hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. juni 2006 #92 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Hadde tenkt å ha blomkålsuppe, men nå kan det se ut som om vi får gjest. I så fall blir det brød og salat på meg, og brød, salat og kylling på mannen og gjesten. Så spiser vi det i solen i bakhagen akkompagnert med øl Endret 15. juni 2006 av *Snart medlem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 19. juni 2006 #93 Del Skrevet 19. juni 2006 Linsekaker med couscous og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 19. juni 2006 #94 Del Skrevet 19. juni 2006 Super tråd, endelig kan jeg få litt ny inspirasjon til middager I dag spiste jeg "basilikapuckar" (står ikke på norsk på pakken...) i pita brød med salat, paprika, agurk, tomat, mais, løk, sukkererter og dressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 21. juni 2006 #95 Del Skrevet 21. juni 2006 I går ble det pastasalat og i dag skal vi spise ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 21. juni 2006 #96 Del Skrevet 21. juni 2006 I går lagde vi lasagne med vegefarse og masse godt krydrede grønnsaker (squash, paprika, gulrot, løk, mais, champignon). Hadde hvitløksbaguett og salat ved siden av. Is med deilig sjokolademandel-trekk til dessert I dag skal jeg spise rester av lasagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. juni 2006 #97 Del Skrevet 22. juni 2006 Ikke helt sikker, men jeg tror det blir vegetarburger på meg og normal burger på mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 23. juni 2006 #98 Del Skrevet 23. juni 2006 I går ble det linsekaker med cajunpoteter, brokkoli og urtekesam. I dag vet jeg ikke helt, kanskje en pai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 23. juni 2006 #99 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg er ikke vegitærianer - men har en grønnsaksmiddag som både mann og barn virkelig "digg in too" som kanskje kan deles.. (har ikke lest hele tråden altså..) Etter jobb og stress med handling på vei hjem før henting i barehagen og unger som venter på middagen NÅ er tid til å koke oppskrytt.. Jeg tar en haug friske grønnsaker - gulrøtter, minimais, brokkoli, blomkål, sukkererter, paprika, asparges, vannkastanjer og bønnespirer som jeg har i en wok hvor jeg har på salt og pepper, litt soyasaus, sukker og evt andre "asiatiske" innslag etter smak og behag.. Dette blander jeg med litt coscous og freser opp igjen før jeg serverer med nudler til... (av og til kan man ha i reker, annen sjømat eller kjøtt om man ønsker det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 24. juni 2006 #100 Del Skrevet 24. juni 2006 I går ble det linsekaker med cajunpoteter, brokkoli og urtekesam. I dag vet jeg ikke helt, kanskje en pai? ← Det ble selvsagt ikke pai likevel. Det ble pasta med ruccula, tomat, pesto rosso og hvitløkschampignon. I dag ble det bare salat (salatblader, tomat, agurk, vårløk, paprika, mozzarella) servert med brød og urtekesam. Paien tar vi i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå