Rumle Skrevet 4. desember 2019 #10401 Del Skrevet 4. desember 2019 Til Sibir av Per Petterson og Night falls fast av Kay Redfield Jamison 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 7. desember 2019 #10402 Del Skrevet 7. desember 2019 Endelig skal jeg starte på byens spor. Er litt sent ute. Men gleder meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneline80 Skrevet 7. desember 2019 #10403 Del Skrevet 7. desember 2019 Leser som regel flere ting samtidig, og det kan ta sin tid. Nå er det Simon Strangers Leksikon om lys og mørke, Marie Auberts Voksne mennesker og så kjøpte jeg to nye bøker i dag som jeg gleder meg til å starte på i helgen: Afrika. Fra de første mennesker til i dag av Tore Linné Eriksen og London av Nazneen Khan-Østrem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 7. desember 2019 #10404 Del Skrevet 7. desember 2019 Folk med angst av Fredrik Backman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2019 #10405 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Svar på brev fra Helga av Bergsveinn Birgisson Endret 9. desember 2019 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. desember 2019 #10406 Del Skrevet 9. desember 2019 Leser nå Poison in Paddington, en gratis bok jeg har fått fra OHFB til Kindle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 10. desember 2019 #10407 Del Skrevet 10. desember 2019 På 18.10.2019 den 21.10, Kågebruker skrev: Skal starte på denne. Har aldri lest en roman som handler om Balkan så det blir spennende. Litt sent ute, men denne boken har jeg hatt i bokhyllen min i nesten et tiår uten å ha åpnet den. Ble du ferdig? Likte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 10. desember 2019 #10408 Del Skrevet 10. desember 2019 9 timer siden, kvikksand9 skrev: Litt sent ute, men denne boken har jeg hatt i bokhyllen min i nesten et tiår uten å ha åpnet den. Ble du ferdig? Likte du den? Den er ganske tung å lese. Det er veldig mange historier som flettes sammen. Fascinerende bok, men krevde tålmodighet. Det var en del ting som jeg ikke helt fikk taket på. Det er uansett en fin bok å ha lest. Et fint referansepunkt når det gjelder Balkan. Fra det Osmanske riket til Østerrike-Ungarn. Om ulike kulturer og religioner. Om det å leve sammen tross kulturforskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 10. desember 2019 #10409 Del Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Kågebruker skrev: Den er ganske tung å lese. Det er veldig mange historier som flettes sammen. Fascinerende bok, men krevde tålmodighet. Det var en del ting som jeg ikke helt fikk taket på. Det er uansett en fin bok å ha lest. Et fint referansepunkt når det gjelder Balkan. Fra det Osmanske riket til Østerrike-Ungarn. Om ulike kulturer og religioner. Om det å leve sammen tross kulturforskjeller. Takk for svar! Grunnen til at jeg kjøpte den var nettopp fordi jeg ønsket en referansepunkt til Balkan, så det passer utmerket. Skal prøve å ta fram boken i romjulen! Takk igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2019 #10410 Del Skrevet 13. desember 2019 Om søvn og mørke, Tormod Haugland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10411 Del Skrevet 14. desember 2019 På 9.12.2019 den 23.56, sofie777 skrev: Leser nå Poison in Paddington, en gratis bok jeg har fått fra OHFB til Kindle Har ikke kindle ganske små skjermer, som en mobil? Hvordan er det å lese på den? Anonymkode: ca93b...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2019 #10412 Del Skrevet 14. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke kindle ganske små skjermer, som en mobil? Hvordan er det å lese på den? Anonymkode: ca93b...f62 Litt større, mye bedre å lese på den for det er et helt annet lys Pluss at du kan slå opp direkte de fleste ord på engelsk om du leser engelsk, kun ved å peke på ordet, kjempepluss! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. desember 2019 #10413 Del Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke kindle ganske små skjermer, som en mobil? Hvordan er det å lese på den? Anonymkode: ca93b...f62 Som Rumle sier, er skjermen veldig bra, man kan også stille fontstørrelse og lysstyrke og få den perfekt til seg selv. Jeg leser omtrent bare på sengen og da er vekten helt grei også og skjermen ganske mørk, jeg kan ikke lese noe på den skjermen når det er vanlig dagslys. Men de få gangene jeg leser ute om sommeren, eller på toget, endrer jeg raskt lysstyrken. Det er også greit at det finnes mange gratis, eller nesten gratis bøker å få. Det er selvfølgelig ikke forfattere man kjenner til, men jeg har kjøpt flere bøker fra de forfatterne jeg har funnet som har skrevet mer. På OHFB og bookbub kan man få bøker i de sjangrene man liker best og så får man daglig mail om dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10414 Del Skrevet 15. desember 2019 Voyager av Diana Gabaldon Anonymkode: 1dab0...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10415 Del Skrevet 15. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke kindle ganske små skjermer, som en mobil? Hvordan er det å lese på den? Anonymkode: ca93b...f62 En kindle har samme størrelse som en vanlig bokside. Å lese på et lesebrett kan ikke sammenlignes med hverken en mobil eller et nettbrett. Anonymkode: 14b90...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. desember 2019 #10416 Del Skrevet 15. desember 2019 Er trøtt og lott nedfor for tiden så er derfor inne i en «lettlest»/«feel good»-preget leseperiode. Leser nÅ Liane Moriarty sin bok The Hypnotists Love Story. Storkoser meg med denne. Perfekt feel good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10417 Del Skrevet 15. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kindle har samme størrelse som en vanlig bokside. Å lese på et lesebrett kan ikke sammenlignes med hverken en mobil eller et nettbrett. Anonymkode: 14b90...4d4 Ok, for når jeg søkte opp stod det at den var 6", og mobilen min (iPhone -ikke Max er 7") Anonymkode: ca93b...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. desember 2019 #10418 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) Talte dager av Heidi Linde. Endret 16. desember 2019 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 16. desember 2019 #10419 Del Skrevet 16. desember 2019 Nada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. desember 2019 #10420 Del Skrevet 16. desember 2019 Lydboken har gått fra Brent Weeks til Brandon Sanderson. Nå er det Starsight som ruller og går når jeg skal sovne. Etter det blir det den siste boken i Lightbringer-serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå