Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at jeg sluttet å bry meg om hvilken form bøkene ble fordøyd i har jeg matet gjennom ~2 bøker i uken. Det finnes så ufattelig mye bra og spennende der ute!

ila de siste mnd har jeg kommet gjennom noen meget bra bøker; "Quiet on the western front", "Stoner", "Mind Maps", "Sapiens" og "The great war for civilaztion". Noen som har lest disse?

Nå holder jeg på med "Mastery" av robert greene og har "Man's search for meaning" og "Principles" av Ray dalio i pipeline'n

Image result for robert greene mastery

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser boken som ble laget etter at man så den i Sex og Singelliv - the movie. Boken Carrie sitter og leser i sengen med Mr Big ved siden av seg: "Love letters of great men"

Boken eksisterte ikke før filmen, de hadde bare laget en til bruk i filmen. Men tusenvis av kvinner kastet seg over nettbutikker og bokhandlere, og spurte etter boka Carrie leste i filmen. Så til slutt var det noen som tok tak i saken og lagde den. Samlet sammen kjente, store menns kjærlighetsbrev som var bevart for ettertiden, og satte dem sammen i bokform.

Kjøpte min på Amazon.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.11.2019 den 15.07, Rumle skrev:

Autumn av Ali Smith

Åh, den liker jeg såå godt! God fornøyelse 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt på Linn Strømborg sin «Aldri, Aldri, Aldri». Kjenner jeg har høye forventninger. Håper den innfrir! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Åh, den liker jeg såå godt! God fornøyelse 😊

 

Takk! Akkurat ferdig, den var skikkelig fin :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gii lean mun go don leat jávkan? av Kathrine Nedrejord. Finnes også på norsk, forøvrig :)

Anonymkode: 60a1a...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MarianneE skrev:

Akkurat lest den. 😊

 

Litt av jobbreise hun hadde. 🤣Ble helt svimmel. Herlig at hun bare kjøpte et hus 1 million over prisantydning også, som hun og mannen ikke hadde råd til egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Kågebruker skrev:

Litt av jobbreise hun hadde. 🤣Ble helt svimmel. Herlig at hun bare kjøpte et hus 1 million over prisantydning også, som hun og mannen ikke hadde råd til egentlig.

Jeg syntes boka var helt topp frem til jobbreisen til Russland og alle forviklinger der, kjente jeg datt litt av lasset kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg syntes boka var helt topp frem til jobbreisen til Russland og alle forviklinger der, kjente jeg datt litt av lasset kan du si.

Jeg er enig. Skjønte ikke helt hva som skjedde der. Tror det var meningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kågebruker skrev:

Jeg er enig. Skjønte ikke helt hva som skjedde der. Tror det var meningen. 

Godt det bare ikke var meg da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...