Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest hele "Dumme ting kunder sier" og "Dumme ting butikkansatte sier"-trådene her inne, var det vanskelig å motstå denne. Norsk tittel "Døgnåpent" 

convenience-store-woman-6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Rumle skrev:

Og været skiftet og det ble sommer og så videre av Pedro Carmona-Alvarez

Den er så fin! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lill3My skrev:

Den er så fin! 

Ja? Akkurat startet, så vet ikke enda selv, men ser lovende ut :jepp: Hva synes du om Koke bjørn da? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 22.14, Lill3My skrev:

Koke bjørn

Har lenge hatt den på ønskelista. Endelig! 🙂 satser på å sluke den ila helga

Hvordan var den? Har den liggende på vent her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rumle skrev:

Ja? Akkurat startet, så vet ikke enda selv, men ser lovende ut :jepp: Hva synes du om Koke bjørn da? :)

 

 

16 timer siden, Tessa12 skrev:

Hvordan var den? Har den liggende på vent her. 

Veldig fin bok, virkelig.Var litt skeptisk,  blir ofte det når det gjelder såkalte «bestselgere» da jeg opplever mange av dem som oppskrytt, klisjeefulle og «typiske». Men denne var alt annet enn typisk. Fin blanding av vakker natur, krim og drama. Liker også at en av hovedpersonene er basert på Lars Levi Læstadius, slik at en faktisk får lært litt også undervegs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Lill3My skrev:

 

Veldig fin bok, virkelig.Var litt skeptisk,  blir ofte det når det gjelder såkalte «bestselgere» da jeg opplever mange av dem som oppskrytt, klisjeefulle og «typiske». Men denne var alt annet enn typisk. Fin blanding av vakker natur, krim og drama. Liker også at en av hovedpersonene er basert på Lars Levi Læstadius, slik at en faktisk får lært litt også undervegs.

Da får jeg prøve meg på den, etter jeg er ferdig med thrilleren😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappas siste reis av Mikal Olsen Lerøen  Slukte den, godt skrevet og handler om nær sjøfartshistorie som nesten ingen har hørt om. Jeg ble interessert fordi jeg har en onkel som seilte på "persia" på 80 tallet. For å si det slik han snakket ikke om jobben hjemme. 

 

https://www.ark.no/boker/Mikal-Olsen-Leroen-Pappas-siste-reis-9788241916465?as_templateId=4152191&gclid=EAIaIQobChMIhbCM0PmZ5wIVyYeyCh3l7AUmEAAYASAAEgIlWPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: d9b0a...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Lill3My skrev:

 

Veldig fin bok, virkelig.Var litt skeptisk,  blir ofte det når det gjelder såkalte «bestselgere» da jeg opplever mange av dem som oppskrytt, klisjeefulle og «typiske». Men denne var alt annet enn typisk. Fin blanding av vakker natur, krim og drama. Liker også at en av hovedpersonene er basert på Lars Levi Læstadius, slik at en faktisk får lært litt også undervegs.

Høres bra ut :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pappas siste reis av Mikal Olsen Lerøen  Slukte den, godt skrevet og handler om nær sjøfartshistorie som nesten ingen har hørt om. Jeg ble interessert fordi jeg har en onkel som seilte på "persia" på 80 tallet. For å si det slik han snakket ikke om jobben hjemme. 

 

https://www.ark.no/boker/Mikal-Olsen-Leroen-Pappas-siste-reis-9788241916465?as_templateId=4152191&gclid=EAIaIQobChMIhbCM0PmZ5wIVyYeyCh3l7AUmEAAYASAAEgIlWPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: d9b0a...f55

Denne har jeg planer om å lese i vår. Leste om den for en stund siden og ble litt satt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest «Kniv» av Jo Nesbø? Har lest alt han har gitt ut tidligere, men denne synes jeg er tung å komme inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...