Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Den siste jeg har kjøpt er "Fattig student" av Karen Elene Thorsen. Ellers leser jeg "Et helt halvt år" av Jojo Moyes. Den vet jeg er trist, så spørs om jeg orker å lese hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Liv andre har levd» av Edvard Hoem. Veldig glad i bøkene om slekta hans. 
 

Etterpå skal jeg lese «A for Alibi» av Sue Grafton - satser på å få unna hele alfabetserien en gang til ila de neste par- tre mnd 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blei eg ferdig med 1793 av Niklas Natt och Dag. Den var knallbra, men brutal, så no ville eg lese noko mykje lettare og koseleg. Når eg er i humør for feel-good er Marian Keyes den forfattaren eg oftast tyr til, men eg venter framleis på at den nyaste skal lande i postkassa så då blei det heller Cecelia Ahern: "der regnbuen ender"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gretagarbo

The Collector av John Fowles: Liker den godt til nå. Overraskende lettlest til å være nesten 60 år gammel. Minner meg litt om YOU av Caroline Kepnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Gift» av Jan Erik Vik. Dette er krimnoveller uten masse action og gørr. Litt sånn feelgood-krim med artige tvister på slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er akkurat ferdig med Lightbringer-serien til Brent Weeks og begynner nå på His Dark Materials av Philip Pullman (etter å ha sett første sesong av tv-serien). Dette er på audible. Har fremdeles 4 bøker til på Kindle og i papirform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...