Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jeg akkurat begynt på I know this much is true av Wally Lamb, og den virker veldig bra. Den er visst ganske gammel, men jeg fikk den anbefalt av Amazon basert på tidligere kjøp, og den kostet en slikk og ingenting, så jeg tok sjansen. Før den, leste jeg The woman in the window, og den var også veldig bra. (Men HELT annerledes enn den jeg har begynt på nå!)

Ellers må jeg anbefale Celeste Ng, en amerikansk forfatter som foreløpig kun har gitt ut to bøker. Jeg har lest begge to (historiene er helt uavhengige av hverandre), og likte begge to kjempegodt! Håper hun kommer ut med enda en bok snart.

Anonymkode: 9f54e...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg akkurat begynt på I know this much is true av Wally Lamb, og den virker veldig bra. Den er visst ganske gammel, men jeg fikk den anbefalt av Amazon basert på tidligere kjøp, og den kostet en slikk og ingenting, så jeg tok sjansen. Før den, leste jeg The woman in the window, og den var også veldig bra. (Men HELT annerledes enn den jeg har begynt på nå!)

Ellers må jeg anbefale Celeste Ng, en amerikansk forfatter som foreløpig kun har gitt ut to bøker. Jeg har lest begge to (historiene er helt uavhengige av hverandre), og likte begge to kjempegodt! Håper hun kommer ut med enda en bok snart.

Anonymkode: 9f54e...ead

Åååh jeg likte den utrolig godt da jeg leste den (sikkert snart tyve år siden). Hvis du liker den MÅ du lese "I know this much is true" av samme forfatter! Husker den som en av de aller, aller beste leseopplevelser jeg har hatt, tørr nesten ikke lese den på nytt nå pga det :ler:

(Oops der rotet jeg med titlene! Herlighet, det er jo den du leser, sorry! Av en eller annen grunn tenkte jeg så stekt på "She's come undone" når jeg leste det du skrev! :ler: Den var også veldig fin, men den du leser var fantastisk, slik jeg husker den. Håper du liker den! 😊)

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rumle skrev:

Åååh jeg likte den utrolig godt da jeg leste den (sikkert snart tyve år siden). Hvis du liker den MÅ du lese "I know this much is true" av samme forfatter! Husker den som en av de aller, aller beste leseopplevelser jeg har hatt, tørr nesten ikke lese den på nytt nå pga det :ler:

(Oops der rotet jeg med titlene! Herlighet, det er jo den du leser, sorry! Av en eller annen grunn tenkte jeg så stekt på "She's come undone" når jeg leste det du skrev! :ler: Den var også veldig fin, men den du leser var fantastisk, slik jeg husker den. Håper du liker den! 😊)

 

Ja, jeg så at han hadde skrevet flere bøker, så da må jeg definitivt lese She’s come undone også, ja :jepp: Skjønner egentlig ikke hvordan denne forfatteren har kunnet gå meg hus forbi tidligere! Jeg er 40 år og har vært en lesehest hele livet- og I know this much is true virker som en bok HELT i min gate (er bare på 15 % foreløpig, men den virker veldig lang, så det føles som jeg har lest ganske mye i den allerede ;) ) Men veldig bra jeg omsider oppdaget den (og forfatteren) nå, da :hoppendeglad: 

Anonymkode: 9f54e...ead

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg så at han hadde skrevet flere bøker, så da må jeg definitivt lese She’s come undone også, ja :jepp: Skjønner egentlig ikke hvordan denne forfatteren har kunnet gå meg hus forbi tidligere! Jeg er 40 år og har vært en lesehest hele livet- og I know this much is true virker som en bok HELT i min gate (er bare på 15 % foreløpig, men den virker veldig lang, så det føles som jeg har lest ganske mye i den allerede ;) ) Men veldig bra jeg omsider oppdaget den (og forfatteren) nå, da :hoppendeglad: 

Anonymkode: 9f54e...ead

Ja, sånn har jeg det av og til også, både med bøker og musikk! Merkelig følelse! :ler:

Husker jeg savnet karakterene i den boken lenge etter jeg var ferdig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

The long walk av Stephen King. Aldri lest noe av king før, og har hørt at denne er fin å starte med, men jeg syns egentlig den har vært litt treg og intetsigende til nå. Helt ok, men kjenner jeg gleder meg litt til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

After the End, av Clare Macintosh

Hennes fjerde bok (iallfall som jeg vet om og nr fire jeg leser av henne), og den første som uten preg av thriller/krim. 

Handler om et par i trettiårene som får en  sønn som blir dødssyk. Det oppstår en konflikt mellom dem når de har ulike meninger om hvilke behandling som er riktig og det ender i rettssalen. Del to i boka er tida etter dommen og hvordan ulike avgjørelser påvirker samlivet deres. Sårt og ekte. Perfekt om du vil lese noe emosjonelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser (for andre gang) Jasper Ffordes "The well of lost plots" i serien om Thursday Next. Herlige, humoristiske bøker som gir meg en god følelse selv om det butter litt imot på andre fronter!

Anbefales sterkt til de som har lest en og annen klassiker, noe som nesten er nødvendig for å ta referansene. 

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katherine Webb: Det du ikke ser

Egentlig ikke den type bok jeg pleier å lese, leser svært sjeldent "damebøker" men den stod nå her i hylla mi og har gjort det et par år.

Typisk "dame i kjole med ryggen til og langt hår" cover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harry potter and the cham er of secret. Jeg leser kun Harry Potter serien, fra bok 1 til 7, med en gang jeg er ferdig med 7 starter jeg på 1 igjen 😬 Mannen min mener jeg har et seriøst problem. Har faktisk kjøpt nytt eksemplar av alle bøkene siden de ble så slitt 🙈

Anonymkode: 84af1...6fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...