Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thriller av en av mine favorittforfattere 'Good Girl, Bad Girl" av Michael Robotham

og så lytter jeg iherdig til lydboka "I'll be There For You, The One About Friends." av Kelsey Miller. Mye spennende info om folkene og historien bak suksessen. Såpass artig å høre på st jeg faktisk starta på første sesong nå i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mona av Dan Sehlberg. Thriller full av arabiske terrorister, Mossad-agenter og ny teknologi (science fiction - for nå, i det minste). Ganske bra, må jeg si. Jeg leser ikke så mye thrillere lenger (og sånn typisk nordisk krim sovner jeg som regel av i løpet av noen få avsnitt), men denne er vanskelig å legge fra seg. Er midtveis og føler meg trygg på å gi en anbefaling av boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bok 2 i en serie. Leste bok 1 for et år siden. Det er egentlig en ungdomsbok men jeg liker å lese ungdomsbøker  av og til. Den er veldig spennende og ubehagelig . 😱

68DA77B7-016D-439A-97A8-95FCBD403765.jpeg

Endret av Kågebruker
Unødvendig ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 28.9.2019 den 20.51, Rumle skrev:

Grief is the thing with feathers av Max Porter.

 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Omtrent på størrelse med universet av Jón Kalman Stefánsson

Leser du to samtidig, eller er du ferdig med den første? 

Jeg har nettopp gjort meg ferdig med Jon Fosse,  Det andre namnet. Faktisk likte jeg både boka og forfatterens måte å skrive på. 

 

Anonymkode: 1682c...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Leser du to samtidig, eller er du ferdig med den første? 

Jeg har nettopp gjort meg ferdig med Jon Fosse,  Det andre namnet. Faktisk likte jeg både boka og forfatterens måte å skrive på. 

 

Anonymkode: 1682c...e95

Jeg leser flere samtidig, men den første du siterer ble jeg ferdig med i går, den er ganske kort 😊

Fosse har jeg puttet på listen min også, har aldri lest noe av ham før, gleder meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...