Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trengte noe lett og underholdende så jeg har nettopp starta på" Ingrid Winters makeløse mismot " som har stått og samla støv i hylla fryktelig lenge nå. Passer fint når jeg er småpjusk og trett. Og passer også veldig fint nå etter å ha lest mange lange og ganske dystre bøker. Greit med en lettere en da før jeg fortsetter på krimserien jeg er hekta på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helena89

Nå leser jeg:
Bad Blood: Secrets and Lies in a Silicon Valley startup av John Carreyrou

Mer spennende enn jeg forventet. Blir nok ikke søvn på meg i natt før jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med Bleed For Me av Michael Robotham. Herreminbok som jeg har fått sansen for denne forfattaren. Han produserer den ene thrilleren etter den andre. Endelig har jeg fått tilbake sansen for krim:/thrillersjangeren. 

Neste bok ut tenker jeg forresten at blir Apehuset av Sara Gruen, forfatteren bak storsuksessen Vann til elefantene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI MOT DERE av Fredrik Backman. Oppfølgeren til boka "Bjørnstad". Elska den første boka. Denne er litt tregere.meeen rett over halvvegs begynte den endelig å ta seg opp så håper og tror de siste hundre sidene beholder energien og tempoet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cee Cee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman. Er andre gang jeg leser denne boken, bare elsker den. Den er så varm, fantastisk og herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becoming av Michelle Obama, lest av forfatteren. Leser ikke biografier, men den var på forsiden av Audible når jeg skulle finne en ny bok i går kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For litt siden leste jeg "Krittmannen" av C.J. Tudor.  Likte den.

Har mottatt "Gullungen" av samme forfatter. Den påstås å være enda bedre. Har noen lest den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok fire av fem i serien om Patrick Melrose. Må dessverre si at jeg ærlig talt syntes denne bokserien er litt oppskrytt. Blir. Mye hurtig skumlesing 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2019 den 19.37, Lesehesten skrev:

For tiden leser jeg Wuthering Heights av Charlotte Bronte. En veldig fin bok forøvrig :)

Stemningsfull klassiker :)

Anonymkode: 1151c...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...