Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Allie & Bea, av Catherine Ryan Hyde 

 

Perfekt feel-good, lettlest kosebok. Har verkeleg fått sansen for denne forfattaren. Passa perfekt å lese no rett etter å ha lese Charles Dickens. Trengte noko heilt anna 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg leser Snøsøsteren av Maja Lunde og en bok med samling av små historer av H.P. Lovecraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat no les eg Sannheten om Harry Qubert-saken, ei bok som har fått veldig miksa kritikk så no er eg spent på å danne mi eiga meining. Har høyrt andre seie dette er det beste dei har lese, og har også høyrt at det er den dårlegaste boka nokonsinne og at forfattaren burde halde seg unna papir og blyant i all evig tid.... 

Og så vil eg tipse om ein knallbra thriller eg las tidligare denne veka: The Secrets She Keeps av Michael Robotham. Utruleg fengande...!! Ei slik bok eg ikkje vil at skal ta slut, og som eg heller ikkje klarer la være å lese ut rekordfort! 

Og siste ting før eg gjer fred - sidan det er mange leseglede folk her(?) : vil eg bare nevne at eg i år har skrive ei lita julekalenderhistorie på 24 kapitler. Eit kap kvar dag. 1-2 sidar, lettlese, humorist, barnevenleg. Skreiv i utgangspunktet berre for tabtebarna mine. Men så er det mange rundt med som også ville lese og som har delt det til sine venner og kolleger.. Og dei likar det godt. Så.. I tilfelle nokon skulle vere lystne på noko lett og koseleg, ein lesekalender ein kan ha for seg sjølv eller dele med ungt osv... Ei lita lesestund kvar dag... https://spraakraadblaagg.wordpress.com/adventskalender-2018/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Lill3My skrev:

---

Og siste ting før eg gjer fred - sidan det er mange leseglede folk her(?) : vil eg bare nevne at eg i år har skrive ei lita julekalenderhistorie på 24 kapitler. Eit kap kvar dag. 1-2 sidar, lettlese, humorist, barnevenleg. Skreiv i utgangspunktet berre for tabtebarna mine. Men så er det mange rundt med som også ville lese og som har delt det til sine venner og kolleger.. Og dei likar det godt. Så.. I tilfelle nokon skulle vere lystne på noko lett og koseleg, ein lesekalender ein kan ha for seg sjølv eller dele med ungt osv... Ei lita lesestund kvar dag... https://spraakraadblaagg.wordpress.com/adventskalender-2018/

Så gøy! Gleder meg til å lese! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...