Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

"Et helt halvt år" av Jojo Moyes. Første boka jeg leser etter studiene, utrolig godt å lese noe annet enn pensum! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser fremdeles på første bok av Lars Saabye Christensens planlagte trilogi om byer. Så langt knallbra! 

Byens spor heter den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller voksen, og siste alderdom!

Å gleder meg til de to neste bøkene i Lars Saabye christensens trilogi kommer ut! Håper det er samme gater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nadya skrev:

Leser fremdeles på første bok av Lars Saabye Christensens planlagte trilogi om byer. Så langt knallbra! 

Byens spor heter den.

Er dette første bok i denne serien? Fikk denne til jul 😍

Anonymkode: 95ca3...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 14.50, Lill3My skrev:

Så gøy at du vil lese, håper det faller i smak 🙂

Leste ferdig i dag, kjempefin kalender, herlig historie! ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nir Baram- Verdens skygge. Har ikke kommet langt inn i den enda, men liker hva jeg ser hittil :) Har også byens spor som jeg skal begynne på snart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rumle skrev:

Leste ferdig i dag, kjempefin kalender, herlig historie! ☺

Åå så kjekt å høre! Har tenkt det ble skikkelig dårlig siden INGEN kom med noe respons.... Ikke en gang de i familien jeg printet ut og leverte til. De fikk én konvolutt hver dag.... Men da aldri noe.. Vet ikke en gang om de gadd lese d. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lill3My skrev:

Åå så kjekt å høre! Har tenkt det ble skikkelig dårlig siden INGEN kom med noe respons.... Ikke en gang de i familien jeg printet ut og leverte til. De fikk én konvolutt hver dag.... Men da aldri noe.. Vet ikke en gang om de gadd lese d. 

Håper de leste, den var veldig artig! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 22.20, Lill3My skrev:

Akkurat no les eg Sannheten om Harry Qubert-saken, ei bok som har fått veldig miksa kritikk så no er eg spent på å danne mi eiga meining. Har høyrt andre seie dette er det beste dei har lese, og har også høyrt at det er den dårlegaste boka nokonsinne og at forfattaren burde halde seg unna papir og blyant i all evig tid.... 

Og så vil eg tipse om ein knallbra thriller eg las tidligare denne veka: The Secrets She Keeps av Michael Robotham. Utruleg fengande...!! Ei slik bok eg ikkje vil at skal ta slut, og som eg heller ikkje klarer la være å lese ut rekordfort! 

Og siste ting før eg gjer fred - sidan det er mange leseglede folk her(?) : vil eg bare nevne at eg i år har skrive ei lita julekalenderhistorie på 24 kapitler. Eit kap kvar dag. 1-2 sidar, lettlese, humorist, barnevenleg. Skreiv i utgangspunktet berre for tabtebarna mine. Men så er det mange rundt med som også ville lese og som har delt det til sine venner og kolleger.. Og dei likar det godt. Så.. I tilfelle nokon skulle vere lystne på noko lett og koseleg, ein lesekalender ein kan ha for seg sjølv eller dele med ungt osv... Ei lita lesestund kvar dag... https://spraakraadblaagg.wordpress.com/adventskalender-2018/

Så bra!👏👏 Dette må jo bli en bok😃😃

Endret av Ellam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nettopp ferdig med "En natt i oktober." Den er fortellingen til Marius Løken, den ene av to som overlevde det såkalte Halloweendrapet i 2011. Veldig sterk historie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 22.27, Lill3My skrev:

Balansekunst

av Rohinton Mistry

Fantastisk bok fra India. Lærerik, spennende, engasjerende og glimrande formidlet via fire sterke hovedkarakterer. 

Denne boka prøver jeg å få alle til å lese, har lest den selv to ganger :) 

Anonymkode: e6c54...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2018 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Denne boka prøver jeg å få alle til å lese, har lest den selv to ganger :) 

Anonymkode: e6c54...fe1

Ja, den er flott! Tror dessverre at tykkelesen skremmer bort en del lesere. Den virker nok tyngre og tregere enn den er. Er nettopp ferdig med boka og den havner på favorittlista. Nå trenger jeg noe heeelt annet og skal derfor lese "Hitler - min naboav Edgar Feuchtwanger. Deretter tror jeg jaggu det er på tide med litt krim igjen og da har jeg heldigvis flere bøker av Michael Robotham å glede meg til. 

god nytt (lese)år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...