Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Rumle said:

Leser 'Det finnes ingen helhet' av Helga Flatland nå, akkurat ferdig med 'Alle vil hjem, ingen vil tilbake'. For en triologi! Gruer meg til den er ferdig allerede :sukk:

Elsket den trilogien, virkelig bra! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, drue skrev:

Elsket den trilogien, virkelig bra! 

Jaaa, ikke sant? Er helt inne i det universet nå! 

Leste 'Vingebelastning' først, den var utrolig fin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser no Kraften av Naomi Alderman. Heilt OK, men ikkje så bra som eg trudde mtp terningkast og ein rekke «profesjonelle» anmeldingar. 

Men boka eg las før denne må eg nevne, for ho var knakande god! the travelling cat chronicles <—- LES LES LES!!! 

Rørande fortelling om ein mann og katten hans, ei katt han må omplassere og vi følgjer dei to på jakta etter ny heim, parallelt med at vi får innblikk i oppveksten til mannen. Herleg fortelling, lettlesen og relativt lita bok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lill3My skrev:

---

Men boka eg las før denne må eg nevne, for ho var knakande god! the travelling cat chronicles <—- LES LES LES!!! 

Rørande fortelling om ein mann og katten hans, ei katt han må omplassere og vi følgjer dei to på jakta etter ny heim, parallelt med at vi får innblikk i oppveksten til mannen. Herleg fortelling, lettlesen og relativt lita bok. 

Enig, den er virkelig fin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste en bok (Hypnotisøren)  av Kepler og fant ut at dette var kjærlighet ved første blikk! Så jeg leser i rekkefølge og er nå på nummer 5: Stalker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arv og miljø av Vigdis Hjorth. Sterk bok, liker den veldig godt. Vurderer å lese søsterens bok om samme tema, Fri vilje. Noen som har lest den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2019 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Anbefaler at du etterpå leser søsteren, Helga Hjort sin bok. Dette for å ha friskt i munne Vigdis sin bok når søsteren prøver å forklare/forsvare familiens måte å se på relasjonene mellom menneskene. 

Jeg leser nå Vinternoveller av Ingvild Rishøi. Tre små noveller med innhold til ettertanke. 

Anonymkode: 1240e...753

Jeg har lyst å lese Helga Hjorth sin bok men nøler litt. Kjente meg veldig igjen i Vigdis sin bok og tror på hennes historie. Føler at jeg ikke tror hvis jeg leser søsterens bok, om det gir noen mening. 

Endret av TulleJenny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TulleJenny skrev:

Jeg har lyst å lese Helga Hjorth sin bok men nøler litt. Kjente meg veldig igjen i Vigdis sin bok og tror på hennes historie. Føler at jeg ikke tror hvis jeg leser søsterens bok, om det gir noen mening. 

Jeg har nettopp lest Arv og miljø og har planer om å lese den, men har ikke kommet i gang enda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helga Flatland, En moderne familie. 

Neste blir Susanne Skogstad, Svartstilla. 

Anonymkode: 1240e...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt på Min Kamp første bok, liker den godt allerede. Har nok å holde fingrene i den neste tiden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på 'Tvillingfeber' av Brit Bildøen og 'Fri vilje' av Helga Hjorth.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...