Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 timer siden, Gretagarbo skrev:

Normal People av Sally Rooney

Den la jeg akkurat til på ønskelisten min, ser bra ut. Liker du den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
1 time siden, Rumle skrev:

Den la jeg akkurat til på ønskelisten min, ser bra ut. Liker du den? :)

Har litt blandede følelser. Jeg opplever den som veldig nær og ekte, men selve handlingen er noe treg. Bruker lengre tid enn jeg normalt ville på en så kort bok. 

 

Endret av Gretagarbo
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gretagarbo skrev:

Har litt blandede følelser. Jeg opplever den som veldig nær og ekte, men selve handlingen er noe treg. Bruker lengre tid enn jeg normalt ville på en så kort bok. 

 

Forstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Gretagarbo skrev:

Den har veldig gode tilbakemeldinger da, så det er nok mest en smaksak 😊

Ja, har fått med meg en del bra anmeldelser, tror jeg tar sjansen :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 10.51, Emblja skrev:

Jeg har så lyst på den nye boken til Malin Persson, men den koster nesten 400 kr 😱 Har satt meg på venteliste på biblioteket men det kan fort ta fire måneder! Hvor lang tid tar det før nye bøker settes ned i pris?

Appen ebokbib har gjerne kortere ventetid på bøkene enn ventetiden på papirbaker. 

Har du et lite lokalt bibliotek i en nabokommune du kan reise til, så har de gjerne mindre press på nye bøker. 

Noe å tenke på, kanskje? 

Anonymkode: 1240e...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sweet Ingrid

Leste nettopp ut Nei og atter nei av Nina Lykke. Norsk versjon av The Affair, for de som liker sånt... Har tenkt mye på boken i ettertid. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Phantom of the Opera - ikke veldig spennende, men det er en av bøkene jeg må gjennom siden musikalen er en klassiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Gretagarbo skrev:

Little Fires Everywhere av Celeste Ng

Den er neste bok ut på mi lyste! Hørt mye bra om den. Hvordan liker du den så langt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halvvegs i den tjukke, russiske klassikaren "Forbrytelse og straff". Likar boka mykje betre enn eg trudde eg kom til å gjere, heldigvis! Det er liksom ei av dei bøkene eg føler eg burde ha lese, særleg når eg no etter kvart har blitt ganske så "bevandra" i litteraturen. Spanande å forsøke å sjå kvifor enkelte bøker får status som klassikaren verda rundt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
9 timer siden, Lill3My skrev:

Den er neste bok ut på mi lyste! Hørt mye bra om den. Hvordan liker du den så langt? 

Den lever opp til de høye forventningene mine så langt. Gleder meg til å lese videre i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...