Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leser Crown Of Midnight av Sarah J. Maas. Jeg sitter og heier på et par av dem. Nå er jeg med på et par av gruppene hennes på facebook så jeg har allerede fått vite litt hva som skjer fremover, men jeg vet ikke hvordan vi kommer dit så det blir spennende å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser nå The Circle av Dave Eggers. Viktig bok som får en til å reflektere over hvordan nettsamfunnet påvirker livene våre. Og hvor vi er på vei.

Gleder meg til å se filmen når boken er ferdiglest (selv om film etter bok ofte kan være litt skuffende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.8.2017 den 4.12, Lill3My skrev:

The Circle er knallbra, absolutt verdt å lese! :-) hørte den forresten på lydbok, på engelsk, og det var knallbra kvalitet på oppleseren 

Jeg leser The Circle nå🙂 Kjempebra bok om hva teknologien og nettsamfunnet kan utvikle seg til. Jeg blir sliten bare av å lese den. Og om mye virker som helt usannsynlig at det kan bli, så er vi jo på god vei😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ellam skrev:

Jeg leser The Circle nå🙂 Kjempebra bok om hva teknologien og nettsamfunnet kan utvikle seg til. Jeg blir sliten bare av å lese den. Og om mye virker som helt usannsynlig at det kan bli, så er vi jo på god vei😳

Aah... hvis du liker the circle, så må jeg bare anbefale en bok til som jeg falt pladask for! "the One" av john Marrs - en av de beste bøkene jegbhar kest i år, og jeg har lest meg gjennom nesten åtti bøker så lang...så det sier jo litt. Handler om at et nytt gen oppdages, og dette genet kan brukes til å finne sin biologiske match/kjæreste. Og vi følger fem ulike mennesker som benytter seg av den muligheten og får se de uante konsekvensene på godt og vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 12.53, Aloy skrev:

"Jeg vet hvor du bor" av Unni Lindell. 

Hvordan liker du den??

Likte godt hennes tidligere bøker, men syntes de siste 2 har vært unødvendig langdryge ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lill3My skrev:

Aah... hvis du liker the circle, så må jeg bare anbefale en bok til som jeg falt pladask for! "the One" av john Marrs - en av de beste bøkene jegbhar kest i år, og jeg har lest meg gjennom nesten åtti bøker så lang...så det sier jo litt. Handler om at et nytt gen oppdages, og dette genet kan brukes til å finne sin biologiske match/kjæreste. Og vi følger fem ulike mennesker som benytter seg av den muligheten og får se de uante konsekvensene på godt og vondt. 

Takk for tips🙂 Leser på Kindle, og ser den er der👍 Lagt til😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varmer opp til Outlander med å lese en annen skotsk romantisk roman fra omtrent samme tidsperiode, Return of the Highlander av Julianne MacLean. Den er gratis på Kindle nå, og til tross for at det er fjerde bok i en serie, går det greit fordi bøkene er frittstående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ellam skrev:

Takk for tips🙂 Leser på Kindle, og ser den er der👍 Lagt til😃

Så bra! Si gjerne fra underveis hvordan du liker den :-) håper den faller i smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lill3My skrev:

Hvordan liker du den??

Likte godt hennes tidligere bøker, men syntes de siste 2 har vært unødvendig langdryge ... 

Jeg er ikke så veldig begeistret for denne, ville nok ikke anbefalt den videre. Den er litt treg i starten, også blir den plutselig voldsom før den går tilbake til å være treg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal begynne på Voyager igjen i kveld siden Outlander sesong tre begynner igjen på mandag om en uke. Gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helenas hemmelig av Lucina Riley.

Ja, det er en lettlest og underholdende bok. Irriterer meg at den er ganske klisje, men kan vel ikke forvente annet :) Liker måten hun kombinerer fortid og nåtid i bøkene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med krimboka "Menneske uten hund" av Håkan Nesser. Hørte den på lydbok, knallbra kvalitet. Likte den veldig godt, endelig en krimbok MED godt språk. Liker også at fortellerens ståsted veksler mellom flere ulike karakterer gjennom hele boka uten at det blir rotete og forvirrende. Skal definitivt lese de neste bøkene om Samme etterforsker. 

Neste lydbok er noe jeg mistenker at er en "chick flick" og feel good-bok. Noe jeg vanligvis unngår, men nå frister det med noe lett og søtt etter å ha lest mye krim den siste tiden. En slags "pausebok"?! Boka heter Would Like To Meet, av Polly James. Aldri hørt om verken boka eller forfatteren før. Så går inn i denne uten noen forventinger 

ellers er jeg halvveis gjennom Den Tredje stemmen, som er oppfølgeren til Springflo. Nummer to i serien om Olivia Ronning og Tom Stilton.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...