Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"On Connection" av Kae Tempest. Den er SÅ vakker.

Anonymkode: 68296...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest ferdig Speilmannen av Lars Kepler og Jeg vet hvor du bor av Unni Lindell som jeg begynte på tidligere denne våren men mistet litt lysten til å lese. Den er nå tilbake, så da begynner jeg på

Dronen av Unni Lindell

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (På 4.6.2021 den 17.41):

Det mystiske mennesket - Jens Oscar Jensen 

Hva synes du om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The great believers - Rebecca Makkai

Anonymkode: 11c84...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest ferdig Hør Her’a! av Gulraiz Sharif 😃 

Neste bok jeg skal starte på er Tvillingenes dagbok av Agota Kristof

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Stueloff said:

Screenshot_20210608-204221_Chrome.thumb.jpg.b55f78ce4100dfb8ba0e17039becc38c.jpg

Jeg leste den tidligere i år, syns den var skikkelig morsom og litt pinlig. 

Akkurat nå leser jeg «Det åttende livet (til Brilka)». Skikkelig generasjonsroman

https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_det-attende-livet.-_til-brilka__-av-nino-haratischwili-1.15503882

Anonymkode: 8110d...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prosessen av Kafka. Jeg har hatt den i bokhylla i 20 år, aldri kommet meg til å lese den. Jeg synes den er krevende, samtidig som at hovedpersonens maktesløshet er fantastisk godt beskrevet. Jeg kan ikke komme på å ha lest noe som helst som minner om denne boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (På 5.6.2021 den 21.02):

Hva synes du om den?

Jeg liker den, men vil ikke anbefale den til noen som ikke er over middels opptatt av filosofi. Jeg synes ikke den er så fengende, synes samtale formatet er litt rart. Men intressant og lese om hvilke tanker de hadde om sjel, gud osv på den tiden.

NymeriaRhoynar skrev (14 timer siden):

Prosessen av Kafka. Jeg har hatt den i bokhylla i 20 år, aldri kommet meg til å lese den. Jeg synes den er krevende, samtidig som at hovedpersonens maktesløshet er fantastisk godt beskrevet. Jeg kan ikke komme på å ha lest noe som helst som minner om denne boka.

Utmattende bok, som jeg følte bare sugde ut all energi av meg. Ja den er bra, men det var en slitsom prossess (hehe) og lese den. Orker aldri og lese den igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (4 timer siden):

Jeg liker den, men vil ikke anbefale den til noen som ikke er over middels opptatt av filosofi. Jeg synes ikke den er så fengende, synes samtale formatet er litt rart. Men intressant og lese om hvilke tanker de hadde om sjel, gud osv på den tiden.

---

Takk! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...