Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Sally-Go-Round skrev (På 8.7.2021 den 10.40):

Hva synes du? Verdt å lese? 🙂

Ja. Litt forvirrende med alle personene, og vekslingen mellom bokmål og nynorsk. Men en fin bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp lest både Søsterklokkene og Hekneveven av Lars Mytting.

Får ikke tid til å lese så mye ellers i året, så disse ble spart til sommerferien. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med "si ingenting" av Patrick Radden Keefe.

Anonymkode: 6dbe3...4b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeriket av Jo Nesbø. I utgangspunktet litt skeptisk, men positivt overrasket så langt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har startet på Sagaen om Isolket...igjen

Anonymkode: 77ea8...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg dro med meg en arvet bok da vi reiste på hytta her om dagen. Så for meg noen timer på brygga med en ny bok og bare lyden av bølger og båtene forbi. So far so good...

Etter å lest tre sider av boka skjønner jeg at denne har jeg lest tidligere. Idyll ødelagt. Jeg fortsatte uansett, for det er tross alt lenge siden sist jeg leste den: "De som fortjener det" av Peter Swanson 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser "Arr" av Audur Ava Olafsdottir. Jeg liker den veldig godt og kommer nok til å lese mer av henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (8 minutter siden):

Jeg leser "Arr" av Audur Ava Olafsdottir. Jeg liker den veldig godt og kommer nok til å lese mer av henne. 

Jeg likte den godt også :jepp: Anbefaler Jon Kalman Stefansson også, om du ikke har lest ham :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Jeg likte den godt også :jepp: Anbefaler Jon Kalman Stefansson også, om du ikke har lest ham :jepp:

Tusen takk! Jeg har ikke lest noe av ham, så nå ble jeg glad og jeg har notert ham på leselisten min. Alltid kjekt å finne nye, gode forfattere, og jeg har funnet gode tips her inne før, også av deg! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frida skrev (1 minutt siden):

Tusen takk! Jeg har ikke lest noe av ham, så nå ble jeg glad og jeg har notert ham på leselisten min. Alltid kjekt å finne nye, gode forfattere, og jeg har funnet gode tips her inne før, også av deg! :blomst:

Bare hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp begynt på Pappa var nesten på Woodstock av Ane Barmen

Boka er på nynorsk, det liker jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av mitt blod, av Ruth Lillegraven 

Likte godt den forrige boka i serien, men husker dessverre ikke så godt detaljene, noe som irriterer meg litt når jeg nå er i gang meg oppfølgeren 🤷🏼‍♀️🤓

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (På 16.7.2021 den 8.36):

Kongeriket av Jo Nesbø. I utgangspunktet litt skeptisk, men positivt overrasket så langt.

Likte den veldig godt! Mange har vært kritiske til den, mens jeg har den som høyt oppe på favorittlista over Nesbøs bøker. Velskrevet, spennende og veldig stemningsfull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 minutt siden):

Likte den veldig godt! Mange har vært kritiske til den, mens jeg har den som høyt oppe på favorittlista over Nesbøs bøker. Velskrevet, spennende og veldig stemningsfull

Straks ferdig med den nå, og jeg er helt enig. Jeg håper han fortsetter å skrive slike type romaner fremover, da Harry Hole er litt ferdig som karakter i mine øyne.

En av de bedre bøkene jeg har lest så langt i år, om ikke den beste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskeren, av Helene Flood. Lovende hittil, likte Terapeuten av samme forfatter veldig godt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...