Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden):

Jeg er ferdig (det går unna når jeg først setter i gang). Hundeparken var veldig dyktig skrevet, jeg satt gang på gang og lurte på om jeg hadde hatt et lite drypp fordi jeg forsto ingenting, men så kom forklaringa etterhvert.

Jeg plukka opp boka ganske tilfeldig på salg for ei uke siden, jeg tror jeg leste en anmeldelse av den for lenge siden og så ble den avglemt, jeg er i hvert fall svært fornøyd med kjøpet.

Høres interessant ut, takk! :blomst:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støy - når dømmekraften svikter. 

Litt vanskelig å lese, men pløyer meg gjennom den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Høres interessant ut, takk! :blomst:

 

Den er litt trist, så ikke les den hvis du trenger noe oppløftende.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (18 timer siden):

FEF3B4F3-45D9-4025-B4EF-60955BF59A9F.jpeg

Hva synes du? Verdt å lese? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt i gang med å lese bøker vi har arvet fra foreldre og svigerforeldre. Masse klassikere der. Nå holder jeg på med Forsyte-sagaen i ti bind. Jeg har lest den før, i min ungdomstid, men den tåler så absolutt et gjensyn.

Anonymkode: b46e1...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat begynt på denne. Gøy å lese  ei bok fra et sted hvor jeg kjenner omgivelsene. Har hatt mange ferier i Øystese. 

C99E28DD-4D20-4955-82D4-12E0D99E1BE2.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste brevet fra deg av Jojo Moyes. (Glemte boka da vi dro til hytta, kjøpte bok på nærmeste Xtra. Ble denne. Veldig "typisk damete", relativt klisjerik og ikke noe spesielt som jeg tror blir sittende som en leseopplevelse. Men helt ok ferielektyre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111

Ferdig med Catch-22. Den var fryktelig treg i begynnelsen, og litt av et kultursjokk etter Jane Eyre. Men etter rundt 100 sider var jeg frelst og ble veldig glad i den. Jeg hørte litt på lydboka også, for den hjalp skikkelig for å komme inn i stemning (vanskelig å komme i amerikansk krigsstemning når man er dame i Storbritannia i fredstid). 

Nå skal jeg se miniserien fra Hulu med typen. Så første episode i går kveld, og den er skikkelig morsom. George Clooney og Hugh Laurie spiller i den.

 

Også er det rett tilbake til viktorianske England med Wuthering Heights. Litt brutalt med Catch-22 mellom to Brontë-bøker, men jeg kommer nok i stemning igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (På 10.7.2021 den 22.28):

Det siste brevet fra deg av Jojo Moyes. (Glemte boka da vi dro til hytta, kjøpte bok på nærmeste Xtra. Ble denne. Veldig "typisk damete", relativt klisjerik og ikke noe spesielt som jeg tror blir sittende som en leseopplevelse. Men helt ok ferielektyre. 

Tar det tilbake. Mindre enn "helt grei ferielektyre". DRITT KJEDELIG!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder på med denne serien som er skrevet av Synnøve Eriksen. Ble tipset om serien av ei på instagram.

Jordbærdamene.png

Endret av MaleficentAurora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...