AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #101 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 11.27): En forelskelse kan man ikke styre, men typisk at min bedre halvdel har et navn som jeg virkelig hater. Navnet er et som vi i venninnegjengen brukte for å få hverandre til å le oss skakk. Sliter så utrolig med at han har et så idiotisk navn. Jeg er egentlig en person som liker å si navnet til andre og spesielt kjærester. Fordi jeg er stolt av de og dermed stolt av navnet de har. Men min elskede nå har så fjollete navn at det går bare ikke. Gjør alt jeg kan for å slippe å havne i situasjoner at jeg må si navnet. Her hjemme går det mye i "du" eller "pus". Blir han nevnt blant andre bruker jeg "han" eller "min kjære". Krymper meg og blir flau når noen sier mitt navn og hans navn sammen, det høres helt forferdelig latterlig ut. Høres ut som et komishow. Men utfordringene er jo der, f eks hvis jeg skal hanke han inn i en stor folkemengde osv. Kan jo ikke skrike "Pus!" på han da. Er god til å plystre høyt og kraftig, så har plystret noen ganger fordi han gjenkjenner min plystring. Men skjønner jo det blir nedverdigende, eller kan hvertfall virke sånn.. Dette er et seriøst problem for meg for jeg blir aldri vant til det navnet hans, og JEG LIKER DET IKKE. Noen som forstår meg som kan svare og kanskje gi meg noen tips? Anonymkode: e3654...ab6 hei. jeg skjønner deg ekstremt godt. jeg var mye med en som hadde et helt tragisk navn, altså det var et sånt superharry kombinasjonsnavn, 2 stk navn som sammen var heeeeelt krise. jeg har lurt på hvorfor han ikke har fjernet det ene navnet og beholdt det andre, siden det ene navnet for seg er helt ok, mens det andre er et sånt.. engelsk *puke* navn som har ekstreme harry-vibber... altså, dt er jo sååååå turn off. hvorfor har han ikke gjort det på eget initiativ?? tenk på oss andre! altså noen navn er litt "morsomme" og teite, men dette var bare helt krise på en helt feil måte. veldig belastet type navn. hadde bare knipset vekk det ene.. turte nesten ikke å si det til noen fordi det speilet så vanvittig på meg? og jeg er ikke SÅÅ overfladisk heller.. Anonymkode: d6a9d...416
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #102 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hei. jeg skjønner deg ekstremt godt. jeg var mye med en som hadde et helt tragisk navn, altså det var et sånt superharry kombinasjonsnavn, 2 stk navn som sammen var heeeeelt krise. jeg har lurt på hvorfor han ikke har fjernet det ene navnet og beholdt det andre, siden det ene navnet for seg er helt ok, mens det andre er et sånt.. engelsk *puke* navn som har ekstreme harry-vibber... altså, dt er jo sååååå turn off. hvorfor har han ikke gjort det på eget initiativ?? tenk på oss andre! altså noen navn er litt "morsomme" og teite, men dette var bare helt krise på en helt feil måte. veldig belastet type navn. hadde bare knipset vekk det ene.. turte nesten ikke å si det til noen fordi det speilet så vanvittig på meg? og jeg er ikke SÅÅ overfladisk heller.. Anonymkode: d6a9d...416 Chris-Johnny 🥰 Anonymkode: 351e2...678
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #103 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Chris-Johnny 🥰 Anonymkode: 351e2...678 det var verre Anonymkode: d6a9d...416
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #104 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 11.27): En forelskelse kan man ikke styre, men typisk at min bedre halvdel har et navn som jeg virkelig hater. Navnet er et som vi i venninnegjengen brukte for å få hverandre til å le oss skakk. Sliter så utrolig med at han har et så idiotisk navn. Jeg er egentlig en person som liker å si navnet til andre og spesielt kjærester. Fordi jeg er stolt av de og dermed stolt av navnet de har. Men min elskede nå har så fjollete navn at det går bare ikke. Gjør alt jeg kan for å slippe å havne i situasjoner at jeg må si navnet. Her hjemme går det mye i "du" eller "pus". Blir han nevnt blant andre bruker jeg "han" eller "min kjære". Krymper meg og blir flau når noen sier mitt navn og hans navn sammen, det høres helt forferdelig latterlig ut. Høres ut som et komishow. Men utfordringene er jo der, f eks hvis jeg skal hanke han inn i en stor folkemengde osv. Kan jo ikke skrike "Pus!" på han da. Er god til å plystre høyt og kraftig, så har plystret noen ganger fordi han gjenkjenner min plystring. Men skjønner jo det blir nedverdigende, eller kan hvertfall virke sånn.. Dette er et seriøst problem for meg for jeg blir aldri vant til det navnet hans, og JEG LIKER DET IKKE. Noen som forstår meg som kan svare og kanskje gi meg noen tips? Anonymkode: e3654...ab6 Hvor ille er det navnet hva heter han? Jeg er selv sånn som dømmer etter navn selv. Lurer på hvor ille navnet er siden du reagerer på det? Anonymkode: 29254...7cd
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #105 Skrevet 22 timer siden Er det liksom Leif Tore? Anonymkode: 29254...7cd
Lillesol70 Skrevet 22 timer siden #106 Skrevet 22 timer siden Jeg var sammen med en som heter Ronny, syntes det var ganske kleint. Var ung, da. Men type Kim-Remi eller Glenn- René ville jeg nok slitt med også som voksen, flaut men sant.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #107 Skrevet 21 timer siden Doolittle skrev (19 timer siden): Og likevel er det et halt vanlig kallenavn til folk som heter William i England. Nei, det er ikke litt sant engang! Jeg er britisk. William blir Will eller Liam, noen ganger Bill/Billy. Aldri Willy! Willy betyr guttetiss. Willy er ikke slang engang, det er et helt vanlig ord man bruker for guttetiss. Og ja, jeg er britisk. Anonymkode: fce75...2ad 2
Handful Skrevet 21 timer siden #108 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.10.2026 den 8.36): Haha altså. Dette må være en tulletråd. hvor ble ts av? Fortell hva mannen heter, eller noe som kan ligne. Man har jo: 1. Ekstremt gammeldags (Ingolf, Hedleif osv.) 2. harry (Harry, Kåre-Johnny, Knut-Remi) 3. Nymotens (Koriander, Salamander, Miomaxillian) Vi må nesten vite litt hvor mannen tilhører her Anonymkode: 13f20...9c1 Koriander og Salamander 😂😂 Ellers enig i at TS bør gi oss kategori! 1
-jk- Skrevet 21 timer siden #109 Skrevet 21 timer siden Handful skrev (22 minutter siden): Koriander og Salamander 😂😂 Ellers enig i at TS bør gi oss kategori! Egentlig er vel alle navn som slutter på -ander "tullenavn" 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #110 Skrevet 19 timer siden -jk- skrev (1 time siden): Egentlig er vel alle navn som slutter på -ander "tullenavn" alexander og? 😅 Anonymkode: d6a9d...416
KatyP Skrevet 18 timer siden #111 Skrevet 18 timer siden Lillesol70 skrev (4 timer siden): Jeg var sammen med en som heter Ronny, syntes det var ganske kleint. Var ung, da. Men type Kim-Remi eller Glenn- René ville jeg nok slitt med også som voksen, flaut men sant. Glenn-Remi😂😂😂😂😂 1
-jk- Skrevet 17 timer siden #113 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): alexander og? 😅 Anonymkode: d6a9d...416 Ingen regel uten unntak
Lykkeliten* Skrevet 8 timer siden #114 Skrevet 8 timer siden -jk- skrev (12 timer siden): Egentlig er vel alle navn som slutter på -ander "tullenavn" Sander og Aleksander er fine solide navn.
Kålrota Skrevet 8 timer siden #115 Skrevet 8 timer siden Lykkeliten* skrev (1 minutt siden): Sander og Aleksander er fine solide navn. Kremt.
Lykkeliten* Skrevet 8 timer siden #116 Skrevet 8 timer siden Kålrota skrev (1 minutt siden): Kremt. Mener du at jeg skal skjønne hva du mener? Hvorfor respondere på denne måten, har du en menig får du komme med den.
Kålrota Skrevet 8 timer siden #117 Skrevet 8 timer siden Lykkeliten* skrev (7 minutter siden): Mener du at jeg skal skjønne hva du mener? Hvorfor respondere på denne måten, har du en menig får du komme med den. Du kom med en bastant uttalelse som jeg er uenig i. Det fikk du nok med deg.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #118 Skrevet 8 timer siden Gjetter på Kjell-Bente Anonymkode: 6896e...2b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå