Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dauer av denne tråden 😂 kan du ikke bare skrive det da, tror du han sitter og googler seg selv? Jeg ble sammen med en som hette Trond en gang, jeg var fryktelig flau for det, syntes han hørtes så gammel ut. Han buzzcuttet håret sitt, så det så grått ut for meg. Jeg var 17 og han var 23. Han var egentlig veldig gammel når jeg tenker meg om.

Nå må du også fortelle 😀

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (8 minutter siden):

Jeg dauer av denne tråden 😂 kan du ikke bare skrive det da, tror du han sitter og googler seg selv? Jeg ble sammen med en som hette Trond en gang, jeg var fryktelig flau for det, syntes han hørtes så gammel ut. Han buzzcuttet håret sitt, så det så grått ut for meg. Jeg var 17 og han var 23. Han var egentlig veldig gammel når jeg tenker meg om.

Nå må du også fortelle 😀

Trond er ikke et dumt navn, du lokker ingen frempå med dette. 

Uansett bør ikke navnet frem, for da blir det akkurat som dette, tråden videre dreier da seg kun om navnet er dumt eller ikke.

Anonymkode: bbd5c...61d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vil ikke røpe navnet selvfølgelig men det er komisk, useriøst navn kan man si. Slapstick... er ikke et navn jeg er komfortabel med å skrike ut under sex hverfall.

Anonymkode: e3654...ab6

Er navnet noe som kan høres ut som et hundenavn? Typ Buster? 

Anonymkode: 0c6da...98f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trond er ikke et dumt navn, du lokker ingen frempå med dette. 

Uansett bør ikke navnet frem, for da blir det akkurat som dette, tråden videre dreier da seg kun om navnet er dumt eller ikke.

Anonymkode: bbd5c...61d

Jeg sa at jeg hadde negative assosiasjoner med det. Ingen navn er vel egentlig teite, ts sier jo selv at det er et navn vennegjengen tuller med. Kjenner flere Trond nå og tenker ingen ting om dem, men det var da jeg var 17, foreldrene mine hadde flere venner med dette navnet og 23åringen begynte å bli grå I håret. Vennene mine kalte han gamletrond.

Men hun trenger for all del ikke poste navnet nei, hadde vært morsomt likevel. Er det så farlig om vi diskuterer navnet videre? 👮

• Liker 2
Skrevet

Dette hadde jeg ikke brukt tid på å bekymre meg over. Det ligger liksom litt i kortene at dette forholdet ikke kommer til å vare. Å kalle en partner for PUS er da enda verre enn et hvilket som helst navn. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min har også ett navn som er mindre pent. 

Men nå elsker jeg jo fyren, pg navnet er hans. Så man kan synes ett navn er stugt og enda se det fine i navnet grunnet hvem som har det.

Anonymkode: d5353...34f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel ikke helt komfortabel med navnet til min heller,  rettere sagt det er navnkombinasjonen jeg ikke er komfortabel med. Men kallenavnet hans er vel heller ikke noe bedre, så jeg får leve med det, tenker jeg. Han er jo en likanes kar.

Anonymkode: 5f7b3...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har også et mindre pent navn. Faktisk en av de styggeste, norske navn jeg vet om. Han aner ikke at jeg ikke liker navnet hans da. 

Anonymkode: 8133b...86e

Skrevet

Du kan vel komme på et bedre kallenavn enn "pus"? 

Har han et greit etternavn, så kan du kalle ham "Herr Olsen"? 

Ellers er "min kjære", "gubben" og egentlig hva som helst annet mindre cringe enn "pus".

Og så ER ikke Ronnie-Fridtjof det verste navnet i verden, altså. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir også nysgjerrig på hva han heter :ler: 

Men her må det nok eksponeringsterapi til. Jo mer du sier navnet hans, jo mindre rart blir det. Alle som kjenner dere, vet jo hva han heter, så det er jo ikke sånn at du liksom "avslører" navnet hans om du sier det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke troller, Ts, så har du noen få muligheter:

* Bli voksen!

* Dump ham - og vent til å innlede et nytt forhold til du har * Blitt voksen!

Anonymkode: 25842...a30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Beloved skrev (21 minutter siden):

Du kan vel komme på et bedre kallenavn enn "pus"? 

Har han et greit etternavn, så kan du kalle ham "Herr Olsen"? 

Ellers er "min kjære", "gubben" og egentlig hva som helst annet mindre cringe enn "pus".

Og så ER ikke Ronnie-Fridtjof det verste navnet i verden, altså. 

«Gubben» er så blodharry. Hvorfor kaller damer mennene sine det?

Anonymkode: 8133b...86e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva heter han da?

Anonymkode: f193e...523

Hans-Tore, kanskje...?

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter du da ? Karen ?

Anonymkode: ee18a...9dc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heter det samme som søstra til min mann. Tenk på det du ts. 

Og mora hans ga han et bestefar-navn en generasjon for tidlig. 

Heter han Adolf kanskje? 

Anonymkode: 2f33e...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han har et idiotisk dobbelnavn, så kan du bruke det beste av de?

Om det er Kurt-Ronny, så velg det du liker best. 

Anonymkode: 351e2...678

AnonymBruker
Skrevet

Du plystrer ikke til en voksen mann?! Man plystrer på hunder. Ta deg sammen og si navnet hans...

Anonymkode: 30f40...954

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange navn jeg kan synes at er vanskelig å svelge, men kallenavnet «pus» er det verste. Heldigvis er det ikke så mange som kaller partneren sin for «pus», men de gangene jeg hører det, så brekker jeg meg og jeg får faktisk lyst til å både le hysterisk og knuse noe samtidig. Jeg kan ikke forestille meg et navn som er så ikke at det å kalle noen «pus» er bedre. Og å kalle en mann for «pus»..? Det blir litt som å ta fra ham all maskulinitet og klippe av ham ballene. Jeg kan ikke tro at en mann synes det er ok å bli kalde pus.

Anonymkode: fce75...2ad

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du blir vant til det, det er bare et navn. Min samboer har et navn som kan uttales på to ulike måter: den pene og den stygge (haha). Vi møttes på nett, og jeg husker at jeg håpet navnet hans ble uttalt på den pene måten. Men... det var den stygge 😅 Jajaaa. Nå har vi vært sammen i 10++ år, og nå tenker jeg egentlig ikke over det. Han heter det han heter. 

Anonymkode: ca243...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det å kalle noe pus syns jeg nesten er være.

Anonymkode: 53bd7...a2c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...