AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:27 #1 Skrevet torsdag kl. 09:27 En forelskelse kan man ikke styre, men typisk at min bedre halvdel har et navn som jeg virkelig hater. Navnet er et som vi i venninnegjengen brukte for å få hverandre til å le oss skakk. Sliter så utrolig med at han har et så idiotisk navn. Jeg er egentlig en person som liker å si navnet til andre og spesielt kjærester. Fordi jeg er stolt av de og dermed stolt av navnet de har. Men min elskede nå har så fjollete navn at det går bare ikke. Gjør alt jeg kan for å slippe å havne i situasjoner at jeg må si navnet. Her hjemme går det mye i "du" eller "pus". Blir han nevnt blant andre bruker jeg "han" eller "min kjære". Krymper meg og blir flau når noen sier mitt navn og hans navn sammen, det høres helt forferdelig latterlig ut. Høres ut som et komishow. Men utfordringene er jo der, f eks hvis jeg skal hanke han inn i en stor folkemengde osv. Kan jo ikke skrike "Pus!" på han da. Er god til å plystre høyt og kraftig, så har plystret noen ganger fordi han gjenkjenner min plystring. Men skjønner jo det blir nedverdigende, eller kan hvertfall virke sånn.. Dette er et seriøst problem for meg for jeg blir aldri vant til det navnet hans, og JEG LIKER DET IKKE. Noen som forstår meg som kan svare og kanskje gi meg noen tips? Anonymkode: e3654...ab6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:30 Populært innlegg #2 Skrevet torsdag kl. 09:30 Ja. Skjerp deg og bli voksen. Anonymkode: f9385...1e1 39 13
frøkna Skrevet torsdag kl. 09:31 #3 Skrevet torsdag kl. 09:31 Bare å omfavne din elskede Leif-Kåre. Du blir nok vant til det. 22 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:33 #4 Skrevet torsdag kl. 09:33 Takk til dere. Noen seriøse forslag som ikke latterliggjør? Anonymkode: e3654...ab6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:35 #5 Skrevet torsdag kl. 09:35 Her er vi helt på linje. Jeg har dumpet både potensielle partnere og venner på grunn av dumme navn. Det er noe med det som gjør det umulig å fortsette. Hadde faktisk en lang tråd om det her for årevis siden. Anonymkode: bbd5c...61d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:37 #6 Skrevet torsdag kl. 09:37 Jeg likte ikke navnet hans, og det er ikke favoritt. Men det gikk seg nå te. Han er oppkalt etter bestefaren, og det er fint tenker jeg. Bruk navnet! Er mitt råd. Bruk det, og se det blir bedre. Det er hans identitet som du vel liker. Anonymkode: 0661f...2d1 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:38 #7 Skrevet torsdag kl. 09:38 Liker han navnet sitt da? Anonymkode: ed565...1ae 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:38 #8 Skrevet torsdag kl. 09:38 Om det er Bjarne som noen en periode tullet med her i området i hvert fall, så er det en annen tid nå og dere er voksne. Anonymkode: 0661f...2d1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:42 #9 Skrevet torsdag kl. 09:42 Hva heter han da? Anonymkode: f193e...523 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:44 #10 Skrevet torsdag kl. 09:44 Herregud hvor folk lager problemer for seg selv. Finner seg en bra fyr, noen man kan leve et liv med. Men det ble for vanskelig med navnet.... Hut deg å bli voksen! Anonymkode: 545d5...a1c 8 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:45 #11 Skrevet torsdag kl. 09:45 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En forelskelse kan man ikke styre, men typisk at min bedre halvdel har et navn som jeg virkelig hater. Navnet er et som vi i venninnegjengen brukte for å få hverandre til å le oss skakk. Sliter så utrolig med at han har et så idiotisk navn. Jeg er egentlig en person som liker å si navnet til andre og spesielt kjærester. Fordi jeg er stolt av de og dermed stolt av navnet de har. Men min elskede nå har så fjollete navn at det går bare ikke. Gjør alt jeg kan for å slippe å havne i situasjoner at jeg må si navnet. Her hjemme går det mye i "du" eller "pus". Blir han nevnt blant andre bruker jeg "han" eller "min kjære". Krymper meg og blir flau når noen sier mitt navn og hans navn sammen, det høres helt forferdelig latterlig ut. Høres ut som et komishow. Men utfordringene er jo der, f eks hvis jeg skal hanke han inn i en stor folkemengde osv. Kan jo ikke skrike "Pus!" på han da. Er god til å plystre høyt og kraftig, så har plystret noen ganger fordi han gjenkjenner min plystring. Men skjønner jo det blir nedverdigende, eller kan hvertfall virke sånn.. Dette er et seriøst problem for meg for jeg blir aldri vant til det navnet hans, og JEG LIKER DET IKKE. Noen som forstår meg som kan svare og kanskje gi meg noen tips? Anonymkode: e3654...ab6 Alle har hang-ups. Navn er også et hang-up for meg. Var en tråd tidligere om en annen hang-up andre syntes var helt hjernedødt men det var helt reelt for meg. Tror det var høydeforskjell eller størrelse på føtter. Men ja. Hadde også en jeg var sammen med som jeg ikke likte navnet til. Var ille. Var sammen lenge. Klarte aldri å bruke navnet, alt mulig annet enn navnet. Men mannen min hadde verdens vakreste navn, han endret det (før vi var kjærester, men vi kjente hverandre lenge før det). Det var en sorg for meg at han endret det, var virkelig fantastisk vakkert navn. Nå er det kort og enkelt men absolutt ikke "han". Men jeg klarer å bruke det. Anonymkode: eee8b...f7c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:45 #12 Skrevet torsdag kl. 09:45 Har aldri tenkt noe negativt om noe navn. Det store flertallet gjør ikke det. Anonymkode: 122c8...006 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:46 #13 Skrevet torsdag kl. 09:46 Jeg ble sammen med en jeg ikke likte navnet på, men det endret seg jo raskt når jeg falt for han. Men jeg unngikk aldri å bruke navnet da, det virkelig veldig sprøtt for meg. Jeg tenker at god gammeldags eksponeringsterapi må på plass her, du må begynne å bruke det. Du må bare stå i kleinheten i starten, men så.blir du jo vant til det! Alle andre vet jo hva han heter? Men hvis han har dobbeltnavn, kan du jo bruke LR for Leif-Ronny, eller noe slikt... At det er det samme navnet du og venner har brukt å si for latterliggjøring, er nesten komisk passende. Om.det er karma vet jeg ikke, men ironien er på sin plass da 😅 Anonymkode: 0c6da...98f 10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:47 #14 Skrevet torsdag kl. 09:47 Hva heter han da? Type Hjalmar eller Leif-Per eller Kåre-Johnny? Anonymkode: 1a09e...793 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:52 #15 Skrevet torsdag kl. 09:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva heter han da? Type Hjalmar eller Leif-Per eller Kåre-Johnny? Anonymkode: 1a09e...793 Vil ikke røpe navnet selvfølgelig men det er komisk, useriøst navn kan man si. Slapstick... er ikke et navn jeg er komfortabel med å skrike ut under sex hverfall. Anonymkode: e3654...ab6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:54 #16 Skrevet torsdag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil ikke røpe navnet selvfølgelig men det er komisk, useriøst navn kan man si. Slapstick... er ikke et navn jeg er komfortabel med å skrike ut under sex hverfall. Anonymkode: e3654...ab6 Du kan vel si hvilken sjanger det er i. Anonymkode: 1a09e...793 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:55 #17 Skrevet torsdag kl. 09:55 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil ikke røpe navnet selvfølgelig men det er komisk, useriøst navn kan man si. Slapstick... er ikke et navn jeg er komfortabel med å skrike ut under sex hverfall. Anonymkode: e3654...ab6 Og hvem skriker ut navnet på kjæresten sin under sex? Anonymkode: 1a09e...793 33 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:56 #18 Skrevet torsdag kl. 09:56 Herligheten er det mulig. Kall han kjære bare da. Til du blir voksen. Anonymkode: f0b08...9bf 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:03 #19 Skrevet torsdag kl. 10:03 Jeg er 19 og føler meg moden når jeg leser dette 😃 Anonymkode: 27cdc...aa1 29 6 7
GlutheaMaxima Skrevet torsdag kl. 10:03 #20 Skrevet torsdag kl. 10:03 To forslag fra meg: - Bruk navnet og bli vandt til det. Prøv å eie at du har en kjæreste med rart navn. Kjærligheten er (forhåpentligvis) større en et navn. - Forkort navnet/finn på et kallenavn. Hvis han for eksempel heter Bertil, kan du kalle han Burt/Bert eller Mr. B. Evt ty til etternavnet hans. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå