AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #41 Skrevet i går, 13:28 Hvordan kan du "virkelig hate" et navn? De aller fleste navn er ikke idiotiske (med unntak av kriminelle som har tatt Uskyldig som mellomnavn). Er du 12 år? Makan til umodent. Anonymkode: a3aac...de6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #42 Skrevet i går, 13:28 Kåre Johnny? Bernt Åge? Geir Roger? Anonymkode: f0131...da3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #43 Skrevet i går, 13:40 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan kan du "virkelig hate" et navn? De aller fleste navn er ikke idiotiske (med unntak av kriminelle som har tatt Uskyldig som mellomnavn). Er du 12 år? Makan til umodent. Anonymkode: a3aac...de6 Ikke umodent, en må lytte til ting en føler sterkt. Å fortrenge dette, er ikke bra for organismen som helhet. Anonymkode: bbd5c...61d
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #44 Skrevet i går, 13:40 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 19 og føler meg moden når jeg leser dette 😃 Anonymkode: 27cdc...aa1 Hahahahahahahah Anonymkode: 1eb8b...4db 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:42 #45 Skrevet i går, 13:42 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kåre Johnny? Bernt Åge? Geir Roger? Anonymkode: f0131...da3 Ingen av disse er stygge, bare utdaterte til dagens babyer. Ingen stusser om en 60-åring heter dette. Til ts: det eneste du kan gjøre er å jobbe med deg selv her. Dette er noe som foregår bare i DITT hode. Uten at jeg vet navnet hans er jeg rimelig sikker på at folk flest ikke synes at det er et stygt navn. Spesielt eller sjeldent eller "ikke min smak" kanskje, men ikke stygt. Det er altså et deg-problem. Klissete kjælenavn er utrolig kleint i offentligheten. Pus, elskling, kosegutt etc. Da er det bedre å si "hey døh!". Anonymkode: b8e87...de3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:44 #46 Skrevet i går, 13:44 Hvis navnet er så avskrekkende, hvordan klarte du å bli sammen med han ? Via Tinder, så hadde du vel sveipet han bort når du så navnet, eller ??? Eller på fest: Hei, jeg heter Sverre Luke. Da hadde du vel ikke snakket med han mer den kvelden ? Skjønner ikke, men det er vel ikke alt man skal skjønne. Men hva blir det neste du kicker på ? At han går med 2 ulike sokker og drikker saft til biff ? Nei, skjerpings. Enten liker du fyren og hele han, navn og hele pakka, eller så får du finne noe som passer i lag med Karen: Leif Anonymkode: ee18a...9dc 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #47 Skrevet i går, 13:53 En kompis heter Rasmus, har alltid tenkt at det er såååå uheldig. Rass og mus i samme ord liksom. Ja veit voks opp osv, holder på. Anonymkode: 0ca41...d08 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #48 Skrevet i går, 13:53 Da jeg møtte mannen min hadde jeg fryktelig dårlige assosiasjoner med navnet hans pga en idiot jeg jobba med tidligere. Det måtte mye eksponeringsterapi til for å omfavne at det var det han faktisk heter, og jeg synes enda ikke det er noe pent navn men det vet han ikke. Han kan jo ikke noe for det akkurat 😅 Anonymkode: b2fcb...682 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:16 #50 Skrevet i går, 14:16 Stakkars Bengt-Harry da, fortjener noen som respekterer ham. Du får dumpe ham til fordel for Nathaniel Maximilian Anonymkode: 00a50...7d2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #53 Skrevet i går, 15:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): En kompis heter Rasmus, har alltid tenkt at det er såååå uheldig. Rass og mus i samme ord liksom. Ja veit voks opp osv, holder på. Anonymkode: 0ca41...d08 Rassmusen. To s-er i rassen og en i musen. Anonymkode: bbd5c...61d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #54 Skrevet i går, 15:37 Har ei venninne som er kjempeflau over navnet til kjæresten, han heter Ansgar, kan det være noe lignende? Anonymkode: 68f11...eea
AnonymBruker Skrevet i går, 15:38 #55 Skrevet i går, 15:38 Leander? Chrisander? Maximilian? Miolander? Anonymkode: 0dac6...f04 4 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:39 #56 Skrevet i går, 15:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ei venninne som er kjempeflau over navnet til kjæresten, han heter Ansgar, kan det være noe lignende? Anonymkode: 68f11...eea Men flau over en annens navn? Det burde jo ikke gå ann. Anonymkode: d5353...34f 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:39 #57 Skrevet i går, 15:39 Du kan ta første og siste bokstaven og kalle ham det. Anonymkode: 68f11...eea
AnonymBruker Skrevet i går, 15:40 #58 Skrevet i går, 15:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men flau over en annens navn? Det burde jo ikke gå ann. Anonymkode: d5353...34f Jo, det går an. Anonymkode: 68f11...eea
AnonymBruker Skrevet i går, 16:18 #59 Skrevet i går, 16:18 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Rassmusen. To s-er i rassen og en i musen. Anonymkode: bbd5c...61d Er like morsomt med riktig stavelse (Rasmussen). En i rassen og to i musen. Anonymkode: eee8b...f7c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:21 #60 Skrevet i går, 16:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En kompis heter Rasmus, har alltid tenkt at det er såååå uheldig. Rass og mus i samme ord liksom. Ja veit voks opp osv, holder på. Anonymkode: 0ca41...d08 Are-ketil er det deg? Anonymkode: 351e2...678 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå