AnonymBruker Skrevet i går, 16:23 #61 Skrevet i går, 16:23 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har ei venninne som er kjempeflau over navnet til kjæresten, han heter Ansgar, kan det være noe lignende? Anonymkode: 68f11...eea Ansgar er et kjempefint navn ❤️ Anonymkode: 351e2...678 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #63 Skrevet i går, 16:31 Navnet vokser vel på folk med tida. En venninne fikk et barnebarn med et navn hun uttalte var «helt forferdelig», men det gled inn og nå er det helt naturlig. Tror ikke hun tenker det er fælt lenger. Skulle ts’ kjæreste måtte bytte navn til Alexander for å fortsette å være sammen med henne? Dette er jo absurd. Han kan ikke noe for at foreldrene hans ikke har samme meninger om navn som henne. Det er det ordtaket - navnet skjemmer ingen, som gjelder. Anonymkode: fb1fd...742 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #64 Skrevet i går, 16:31 Finn et kallenavn. Bob Kåre Hansen? bobben, Hansi, Bobby. Anonymkode: 93d03...f81 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:42 #65 Skrevet i går, 16:42 Olve eller Sæmund? Anonymkode: 0119d...34a
-jk- Skrevet i går, 16:43 #66 Skrevet i går, 16:43 Bottolf tipper jeg. Det finnes faktisk fire stk. av de i Norge.
AnonymBruker Skrevet i går, 16:52 #67 Skrevet i går, 16:52 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nils? Anonymkode: 299a4...6d4 Det er da et fint navn. Anonymkode: 5f7b3...6d5 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #68 Skrevet i går, 16:54 Hahaha TS, jeg føler med deg. Forskjellen er at jeg rett og slett ikke kunne forelsket meg i en med et blodharry navn. Ikke fordi jeg er så fin på det, men navn ala Kim-Ronny, Remi-Andre for eksempel er så turn off at jeg ville ikke sett på de som potensielle partnere engang. De ville bare vært tja, karakterer. De kunne sikkert vært hyggelige og venner, men de ville føltes som sånne tullete sidekarakterer. Men det er nå heldigvis få slike navn jeg får helt mark av. Men det er slike type navn. Altså, de med sånne harry dobbeltnavnt. Ingen av disse navnene ville jeg reagert på som enkeltnavn. Det er noe med slike dobbeltnavn som gjør meg så sykt turned off. Alle slike navn ala Leif Kåre, Bottolf osv syns jeg er helt vanlige. Men disse 80/90talls gutta med slike useriøse dobbeltnavn er helt, usj. Anonymkode: be065...f8e
AnonymBruker Skrevet i går, 17:00 #69 Skrevet i går, 17:00 Husker min første kjæreste het Knut. Jeg var 15 og så flau. Nå hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: d2c59...77d 1
Kålrota Skrevet i går, 17:08 #70 Skrevet i går, 17:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det går an. Anonymkode: 68f11...eea Det er jo helt merkelig.
AnonymBruker Skrevet i går, 17:10 #71 Skrevet i går, 17:10 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Are-ketil er det deg? Anonymkode: 351e2...678 Han er vel i Afghanistan. Anonymkode: 76e3e...ec0 3
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #72 Skrevet i går, 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er like morsomt med riktig stavelse (Rasmussen). En i rassen og to i musen. Anonymkode: eee8b...f7c Ja, like morsomt begge veier. Derav min versjon. To i rassen er bedre. Anonymkode: bbd5c...61d
AnonymBruker Skrevet i går, 18:49 #73 Skrevet i går, 18:49 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En forelskelse kan man ikke styre, men typisk at min bedre halvdel har et navn som jeg virkelig hater. Navnet er et som vi i venninnegjengen brukte for å få hverandre til å le oss skakk. Sliter så utrolig med at han har et så idiotisk navn. Jeg er egentlig en person som liker å si navnet til andre og spesielt kjærester. Fordi jeg er stolt av de og dermed stolt av navnet de har. Men min elskede nå har så fjollete navn at det går bare ikke. Gjør alt jeg kan for å slippe å havne i situasjoner at jeg må si navnet. Her hjemme går det mye i "du" eller "pus". Blir han nevnt blant andre bruker jeg "han" eller "min kjære". Krymper meg og blir flau når noen sier mitt navn og hans navn sammen, det høres helt forferdelig latterlig ut. Høres ut som et komishow. Men utfordringene er jo der, f eks hvis jeg skal hanke han inn i en stor folkemengde osv. Kan jo ikke skrike "Pus!" på han da. Er god til å plystre høyt og kraftig, så har plystret noen ganger fordi han gjenkjenner min plystring. Men skjønner jo det blir nedverdigende, eller kan hvertfall virke sånn.. Dette er et seriøst problem for meg for jeg blir aldri vant til det navnet hans, og JEG LIKER DET IKKE. Noen som forstår meg som kan svare og kanskje gi meg noen tips? Anonymkode: e3654...ab6 Har hatt to kjærester jeg ikke kunne si navnet på, de var helt uutholdelige. Jeg kunne si det til andre, i omtale, det måtte jeg jo, men til personen brukte jeg konsekvent «kjære». Ene var jeg samme. Med i mange år. Da jeg sluttet å si «Kjære» og begynte å bruke navnet så nærmet det seg slutten. Anonymkode: a0e14...c54
AnonymBruker Skrevet i går, 18:55 #74 Skrevet i går, 18:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er vel i Afghanistan. Anonymkode: 76e3e...ec0 plukkær huær. Anonymkode: 351e2...678 3
AnonymBruker Skrevet i går, 18:55 #75 Skrevet i går, 18:55 Sammen med Grim-Torkel. Anonymkode: 351e2...678 3
Mardina Skrevet i går, 19:28 #76 Skrevet i går, 19:28 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er mange navn jeg kan synes at er vanskelig å svelge, men kallenavnet «pus» er det verste. Heldigvis er det ikke så mange som kaller partneren sin for «pus», men de gangene jeg hører det, så brekker jeg meg og jeg får faktisk lyst til å både le hysterisk og knuse noe samtidig. Jeg kan ikke forestille meg et navn som er så ikke at det å kalle noen «pus» er bedre. Og å kalle en mann for «pus»..? Det blir litt som å ta fra ham all maskulinitet og klippe av ham ballene. Jeg kan ikke tro at en mann synes det er ok å bli kalde pus. Anonymkode: fce75...2ad Jeg tror nok typen min hadde sett rart på meg om jeg begynte å kalle han "pus" eller "baby" 😂 Fikk fort høre at sånne kallenavn vil han ikke ha 😄 Her går det i "elskling" og "skatten min" og det har han ingen problemer med 😊 Forøvrig enig i at å bli kalt for "pus" hadde strippet mannen for all maskulinitet 😄 Endret i går, 19:29 av Mardina
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #78 Skrevet 16 timer siden Haha altså. Dette må være en tulletråd. hvor ble ts av? Fortell hva mannen heter, eller noe som kan ligne. Man har jo: 1. Ekstremt gammeldags (Ingolf, Hedleif osv.) 2. harry (Harry, Kåre-Johnny, Knut-Remi) 3. Nymotens (Koriander, Salamander, Miomaxillian) Vi må nesten vite litt hvor mannen tilhører her Anonymkode: 13f20...9c1 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #79 Skrevet 16 timer siden Kan kjenne meg godt igjen i dette! Jeg hadde en kjæreste i mange år som jeg følte så avsmak for navnet til. Jeg brukte det aldri, fant på et kosenavn som jeg brukte i stedet. Og de få gangene jeg måtte bruke hans ekte navn ble jeg helt svett i trøya, og selvbevisst på hvordan jeg uttalte det. Jeg forstår ikke den dag i dag at noen kaller barnet sitt det. Vi var sammen i 5 år. Han het Willy. I hodet mitt gikk alltid denne monologen før jeg sa navnet hans høyt: «sies det som Willie eller Willy?» Så kom det ut noe rart og hele uttalelsen føltes bare som en pinsom slowmotion film. Anonymkode: 48113...9ad 1
Ella Grisella Skrevet 16 timer siden #80 Skrevet 16 timer siden Bjartmar, Bengt, Dangfart, Gunnleif? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå