Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig spent på TV 2-dokumentaren Bak glansbildene som kommer i morgen.
Jeg håper virkelig dokumentaren går ordentlig kritisk til verks og stiller de vanskelige spørsmålene, heller enn å bare lage lett underholdning. Det skal bli interessant å se hvor godt underbygd sakene er, og hva slags dokumentasjon de faktisk legger frem om det som foregår bak kulissene.

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SaraEmil skrev (3 minutter siden):

Jeg er veldig spent på TV 2-dokumentaren Bak glansbildene som kommer i morgen.
Jeg håper virkelig dokumentaren går ordentlig kritisk til verks og stiller de vanskelige spørsmålene, heller enn å bare lage lett underholdning. Det skal bli interessant å se hvor godt underbygd sakene er, og hva slags dokumentasjon de faktisk legger frem om det som foregår bak kulissene.

Det må være flaut å være Maren og David Reme om dagen, de har vært sentrale personer i begge bedriftene som trekkes fram i dokumentaren. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/stanset-salg-av-isabel-raad-produkt-etter-tv-2-avsloring/18820130/

Det at Forbrukertilsynet selv sier de må prioritere dette bort grunnet ressurser, er alvorlig. Det viser jo at regelverket i praksis ikke blir fulgt opp.

Når det nesten ikke finnes risiko for å bli kontrollert, blir det en bevisst og kynisk måte å drive business på. Mange i bransjen vet utmerket godt hvor grensene går, men velger å tøye dem fordi de vet at det uansett ikke får noen reelle konsekvenser.

• Nyttig 1
Skrevet

Litt skuffet over varigheten på episodene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...