Gå til innhold

Lettlurte kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 19.57):

Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... 

Anonymkode: c2c3b...37d

Mange menn vil åpenbart ha mer, de bare ønsker ikke å bidra selv. Og det er åpenbart en dårlig deal. Men heldigvis så finnes det mange normale og gode menn også, noen vil ha kjæreste, andre vil ha andre ting, men uansett hva de vil så greier de å være ærlige om det å få til det de trenger. I motsetning til de som må tråle dating apper å late som de ønsker kjæreste bare for å få seg noe. Og det er jo kanskje enda en grunn til å ønske seg kjæreste.. da slipper man alt det der, man må bare ta sin del husarbeid osv som man jo stort sett må gjøre enten man er singel eller ikke, dele litt på livet og ha lett tilgjengelig sex. Høres veldig tragisk ut å måtte late som man vil noe mer å prøve å lure folk for å få ligge. 😆😆😆

Endret av Crazydoglady
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor spør du folk på KG hva vi mener, dersom du bare er interessert i å høre på kvinner som du tror kanskje kommer til å ligge med deg etterpå? Vi kommer jo åpenbart ikke til å gidde å ligge med deg? (Eller dele regningene dine, for den saks skyld). 

• Nyttig 5
Skrevet
Langedrag skrev (2 timer siden):

Men hvorfor spør du folk på KG hva vi mener, dersom du bare er interessert i å høre på kvinner som du tror kanskje kommer til å ligge med deg etterpå? Vi kommer jo åpenbart ikke til å gidde å ligge med deg? (Eller dele regningene dine, for den saks skyld). 

Ingen kvinne som har delt regningen med han, ikke noensinne. Det er han og høyrehånda som gjelder her. 

Anonymkode: 898f0...e8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...