Gå til innhold

Lettlurte kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sånn er det , noen menn sliter såklart med dårlig sosial intelligens. Men dette gjelder heldigvis ikke alle. 

Anonymkode: fb897...646

Men det er også heldigvis sånn at kvinner i dag kan velge bort menn. 

Vi trenger ikke folk rundt oss som ikke er der for annet enn sex. Klarer oss veldig godt uten dem.

Anonymkode: fb1bb...7b3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... 

Anonymkode: c2c3b...37d

Men her sitter vi nå og hører på din syting over dette temaet. Ser du ironien?

Anonymkode: 1a8ba...683

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Ingenting her i verden er gratis sies det, og skal du ha en partner å ha sex med må du nok være en lyttende partner i bytte. Ellers får du finne de som tar betalt i form av penger.

Anonymkode: 8a3c0...f41

• Liker 2
Skrevet

Trist...

Anonymkode: 4bb49...e25

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor henger du og TS på et kvinneforum?

Ingen her som har noen interesse av sytingen til deg og trådstarter. Bare å holde dere langt unna kvinner, vinn-vinn for alle parter.

Det er mange år siden dette var et rent kvinneforum. Finn deg noen skikkelige argumenter.

Interessen tar du åpenbart også feil om.

Anonymkode: a7c2c...c56

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det er også heldigvis sånn at kvinner i dag kan velge bort menn. 

Vi trenger ikke folk rundt oss som ikke er der for annet enn sex. Klarer oss veldig godt uten dem.

Da er vi jo helt på bølgelengde her. Uten at vi også egentlig trenger alt jammeret rundt dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi menn vil ha sex. Thats it, så deler vi regningen. Hvor vanskelig er det å forstå

Snakker du for "alle" menn nå?

Anonymkode: e6019...bdc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakker du for "alle" menn nå?

Anonymkode: e6019...bdc

En skal jo helst ikke nevne diagnoser, men når jeg ser det blir skrevet at det ikke finnes noe emosjonelt behov, det handler kun om å få dekket behovet for sex, og å dele regninger med noen, så er det veldig nærliggende å tenke at vi har med en person som lider av noe. Han aner ikke i sin begrensede verden at det finnes massevis av menn med likt behov som de fleste kvinner, altså menn som også trenger nærhet og å bli hørt. Det er noe mekanisk over TS sine tanker...

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... 

Who hurt you? 😂

Anonymkode: 39d54...72f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

5 og 14 år var nok for meg. Aldri mer.

Ever.

Poenger mitt blir bare bekreftet. 

Anonymkode: f91cb...e6c

Skrevet

🤣

Menn: Vi vil bare ha sex og noen å dele ei regning med

Også menn: Jeg er så ensom, jeg orker ikke leve mer

🤔

Anonymkode: 0eee6...47e

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor er mange menn så opptatt av å stille menn som gruppe å så dårlig lys som overhode mulig? Jeg kommer virkelig aldri til å forstå det.

På den ene siden får vi jevnlig høre om hvor ensomme menn er, hvor frustrerte de er over å bli valgt bort, at stadig flere kvinner heller velger et liv alene enn med en partner, og det er så fryktelig for menn å være alene. Om det faktisk var tilfelle, så skulle man jo tro at de var interessert i å fremstå som noe kvinner gjerne vil ha i livet sitt. Vise seg fra sin aller beste side, som mennesker kvinner tjener på å inngå forhold med. Men nei, i stedet gjør de stikk motsatt. De drar menn som gruppe gjennom gjørma og dritten, og så lurer de samtidig på hvorfor de er ensomme. Jeg vet svaret, for å si det sånn. 

Anonymkode: 553a5...41f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk! Det er helt utrolig at kvinner aldri kan spørre seg om noen dem er uenige med faktisk kan ha rett. Hadde mannfolka truffet kvinner som var så "enkle" at sex var det viktigste hadde vi vært i drømmeland. Men kvinner forstår ikke dette dessverre. Angrep er beste angrep.  Hvor vanskelig er det å innse at menn er i forhold for å ha tilgang til sex. 

Som sagt så er det ikke vanskelig i det hele tatt, men for mange kvinner vil det ofte være en dårlig "deal" og derfor uinteressant. 

Anonymkode: 9eb5f...766

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor er mange menn så opptatt av å stille menn som gruppe å så dårlig lys som overhode mulig? Jeg kommer virkelig aldri til å forstå det.

På den ene siden får vi jevnlig høre om hvor ensomme menn er, hvor frustrerte de er over å bli valgt bort, at stadig flere kvinner heller velger et liv alene enn med en partner, og det er så fryktelig for menn å være alene. Om det faktisk var tilfelle, så skulle man jo tro at de var interessert i å fremstå som noe kvinner gjerne vil ha i livet sitt. Vise seg fra sin aller beste side, som mennesker kvinner tjener på å inngå forhold med. Men nei, i stedet gjør de stikk motsatt. De drar menn som gruppe gjennom gjørma og dritten, og så lurer de samtidig på hvorfor de er ensomme. Jeg vet svaret, for å si det sånn. 

Anonymkode: 553a5...41f

Det er noen få, merkelige menn som har moro av dette. Enten tror de de provoserer, og synes dette er morsomt. Eller så sliter de på kjærlighetsfronten selv, er bitre for det, og prøver å ødelegge for andre.  Dessverre biter vi litt på, i stedet for å bare konsekvent la slike tråder dø ut.. 

Anonymkode: b63dc...5ba

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan ikke huske å ha bedt deg TS snakke for meg, og vil være forbauset om noen andre enn evt. andre x antall kontoene du har opprettet her heller har bedt om det.

Helt greit at du tenker det er en OK holdning å ha for DEG, jeg regner med de du evt. måtte streife borti på din fantastiske sex-reise gjennom resten av livet , er av samme ulla.

Som både kvinner og menn i denne tråden har prøvd å opplyse deg om, men for døve øre, vi er veldig mange (skal ikke gå i samme felle og si alle) menn som er svært glade i konene/kjærestene/samboerne våre, vi elsker dem og hører mer enn gjerne på det som både gleder og tynger dem. På samme måte som de gjør det for oss. I TILLEGG har også mange av oss deilig sex, ikke på tross av det andre, på grunn av det.

At du ikke har funnet noen som har passet deg, er noe du burde ta på deg selv, istedenfor å innbille deg at dine (nokså tvilsomme i mitt syn) holdninger er normen for alle menn. 

——————
Veldig lykkelig gift mann 54 som bruker KG til inspirasjon, ikke frustrasjon.

Anonymkode: d45d3...ce5

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Poenger mitt blir bare bekreftet. 

Nei, det blir nok ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det blir nok ikke det.

Selvsagt blir det det. Hvis du sier du aldri mer vil være i forhold så er jo det fordi du aldri har erfart å ha et ordentlig godt forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Godt du minner meg på hvorfor jeg er frivillig singel . Im free

Anonymkode: 938eb...377

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan ikke huske å ha bedt deg TS snakke for meg, og vil være forbauset om noen andre enn evt. andre x antall kontoene du har opprettet her heller har bedt om det.

Helt greit at du tenker det er en OK holdning å ha for DEG, jeg regner med de du evt. måtte streife borti på din fantastiske sex-reise gjennom resten av livet , er av samme ulla.

Som både kvinner og menn i denne tråden har prøvd å opplyse deg om, men for døve øre, vi er veldig mange (skal ikke gå i samme felle og si alle) menn som er svært glade i konene/kjærestene/samboerne våre, vi elsker dem og hører mer enn gjerne på det som både gleder og tynger dem. På samme måte som de gjør det for oss. I TILLEGG har også mange av oss deilig sex, ikke på tross av det andre, på grunn av det.

At du ikke har funnet noen som har passet deg, er noe du burde ta på deg selv, istedenfor å innbille deg at dine (nokså tvilsomme i mitt syn) holdninger er normen for alle menn. 

——————
Veldig lykkelig gift mann 54 som bruker KG til inspirasjon, ikke frustrasjon.

Bra forsøk, Berit…

Anonymkode: e30fa...1f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bra forsøk, Berit…

Anonymkode: e30fa...1f2

Sorry, men hvis du tror det der biter litt på så er du faktisk ennå dårligere stilt enn du har gitt uttrykk for. Det i seg selv er jo en «bragd». 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...