AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... Anonymkode: c2c3b...37d 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Har dama gått fra deg eller gitt deg sexnekt? Anonymkode: f91cb...e6c 7 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... Anonymkode: c2c3b...37d Hva er grunnen til at menn er noen egoistiske feiginger da? Anonymkode: 898f0...e8c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er grunnen til at menn er noen egoistiske feiginger da? Hvofor tror du at menn har interesse av å høre om din syting om jobb kollegaer og venner? Anonymkode: c2c3b...37d 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Det finnes da noen få unntak med menn som faktisk ønsker samholdet og er glad i personen også. Men de er nok ikke lett i finne. Derfor er jeg singel. K37 Anonymkode: 8ecc7...ec0 4
Huldra-78 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er grunnen til at menn er noen egoistiske feiginger da? Anonymkode: 898f0...e8c Det er så mye "jobb" med å finne seg ny partner... Bedre å surve over den man har hjemme🙃 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvofor tror du at menn har interesse av å høre om din syting om jobb kollegaer og venner? Anonymkode: c2c3b...37d Jeg er så glad jeg er gift med en ordentlig mann og ikke en guttunge som deg og dine meningsfeller. Du må først bli voksen og se lenger enn egen nesetipp før du kan ha noe med andre mennesker å gjøre. Anonymkode: f91cb...e6c 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvofor tror du at menn har interesse av å høre om din syting om jobb kollegaer og venner? Anonymkode: c2c3b...37d Av samme grunn som du tror at kvinner og andre har interesse av å høre om din syting om damer? Anonymkode: eaf5f...d2a 8 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvofor tror du at menn har interesse av å høre om din syting om jobb kollegaer og venner? Anonymkode: c2c3b...37d Fordi mannen kanskje bryr seg om hva partner tenker og hvordan hun har det? Tror du virkelig at et kjærlighetsforhold bare kan bygges på sex? Da kommer du aldri til å få deg fast forhold, hvis du er så blåøyd og egoistisk. Anonymkode: 898f0...e8c 7 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden 20 minutter siden, AnonymBruker said: Av samme grunn som du tror at kvinner og andre har interesse av å høre om din syting om damer? Anonymkode: eaf5f...d2a Vi menn vil ha sex. Thats it, så deler vi regningen. Hvor vanskelig er det å forstå Anonymkode: c2c3b...37d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Av samme grunn som du tror at kvinner og andre har interesse av å høre om din syting om damer? Anonymkode: eaf5f...d2a Anonymkode: 0d47a...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi menn vil ha sex. Thats it, så deler vi regningen. Hvor vanskelig er det å forstå Anonymkode: c2c3b...37d Nå går du i samme fellen som veldig mange kvinner på KG. Du tror du kan snakke for alle menn, men du forstår åpenbart ikke at ikke alle er som deg Anonymkode: 99c0e...a9c 8
Strigiformes Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... Anonymkode: c2c3b...37d Det er helt frivillig å forholde seg til kvinner. 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... Anonymkode: c2c3b...37d Rævva menn tror alltid at andre menn er like overflatiske som dem selv. Forøvrig er det vel menn som sliter mest etter at et forhold har slutt. Anonymkode: cb4f0...0c7 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Fleste menn er ikke deg heldigvis Anonymkode: 17c4a...dbe 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi menn vil ha sex. Thats it, så deler vi regningen. Hvor vanskelig er det å forstå Anonymkode: c2c3b...37d Var det en storslagen offisiell seremoni da du ble utnevnt til talsmann for alle menn? Siden du innehar denne posisjonen burde du egentlig skrive under fullt navn, slik at andre menn lett kan henvende seg til deg dersom de lurer på noe. Anonymkode: b4d3d...18e 5 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Om du går i terapi og skaffer deg en støttekontakt, Ts, så kanskje du vil komme til å forstå. Du har tydeligvis gått glipp av viktig mellommenneskelig kunnskap og erfaring. Anonymkode: 687f6...2c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fleste menn er ikke deg heldigvis Anonymkode: 17c4a...dbe En start er å se trådene her på kvinneguiden og facebook. "Hvorfor svarer han ikke etter sex", "vi hadde sex så ghosta han meg hvorfor"? "Vi har ikke hatt sex på 1 år, så forlot han meg, forstår ikke hvorfor". Alle har til felles at kvinner tror menn vil ha dem og ikke ha sex. Anonymkode: c2c3b...37d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå