Gå til innhold

Lettlurte kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt blir det det. Hvis du sier du aldri mer vil være i forhold så er jo det fordi du aldri har erfart å ha et ordentlig godt forhold. 

Anonymkode: f91cb...e6c

Selvsagt ikke. Det kan bare være at jeg fant ut at jeg har det bedre alene. Forhold trumfer ikke alt, alltid.

Dette var helt hjernedødt.

Anonymkode: a7c2c...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts snakker kun på vegne av en type menn som ikke ege ønsker forhold. Vanligste årsak til brudd hos menn som er i forhold er at de krever vanvittig mye emosjonell og praktisk støtte, i forhold til hva de gir. Og menn er generelt veldig dårlig til å dekke disse behovene via kompiser, spesielt menn over førti. (Hovedgrunnen til å gå for yngre menn, faktisk, de har oftere funksjonelle nettverk utenom meg.)

Anonymkode: 29ee3...04f

• Nyttig 1
Skrevet

TS her, flere svar som går på meg som ikke er utsagt jeg har kommet med. Litt morsomt å lese at når kvinner får fakta servert, så skal mann rett i forsvarsposisjon og angrep er beste forsvar 🫣 Nei jeg har ikke  kjærlighetssor, psykiske problemer eller incel som jeg ser går igjen på forumet her når kvinner er uenig i noe.😆  

Anonymkode: c2c3b...37d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvsagt ikke. Det kan bare være at jeg fant ut at jeg har det bedre alene. Forhold trumfer ikke alt, alltid.

Dette var helt hjernedødt.

Stråmann. Ingen har sagt at forhold trumfer alt, alltid.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

TS her, flere svar som går på meg som ikke er utsagt jeg har kommet med. Litt morsomt å lese at når kvinner får fakta servert, så skal mann rett i forsvarsposisjon og angrep er beste forsvar 🫣 Nei jeg har ikke  kjærlighetssor, psykiske problemer eller incel som jeg ser går igjen på forumet her når kvinner er uenig i noe.😆  

Det er ikke fakta. Dvs, det er fakta for enkelte menn. Men det er menn som har problemer med seg selv og eget følelsliv, ikke ordentlige menn. Derfor er deg og dine likesinnede ikke menn vi kvinner trenger bry oss noe med.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvsagt ikke. Det kan bare være at jeg fant ut at jeg har det bedre alene....

Det er vel helt greit å være singel?

Anonymkode: cb4f0...0c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Litt morsomt, sier du? Bare hyggelig. :) Alltid kjekt at folk hygger seg. 

Anonymkode: 1c221...1fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 19.57):

Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... 

Kom akurat fra en tråd hvor en mann spør hvorfor "alle kvinner hater alle menn", til en tråd som spør hvorfor kviner ikke hater alle menn.... KG er på topp i kveld altså.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 21.19):

Hvorfor ikke heller bare ha en fast, litt ok kvalitets-prostituert? Det koster litt ja,

Du er klar over at det er lovbrudd?  Fakta om sexkjøpsloven

Anonymkode: b3dc0...c9d

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... 

Hvorfor? Det er selvfølgelig fordi menn er så enkle at de gjør alt for deg bare for noen minutter i senga. Det er en del menn der ute som jeg oppfatter som rett og slett dumme! Det er helt utrolig hva de er villige til å risikere, bare for å få dyppet den. Så får de med seg elendigheten uten å skjønne at de selv var skyld i det. Men for all del, bare fortsett…. 

Anonymkode: 9114e...817

Skrevet

Stråmann. Ingen har sagt at forhold trumfer alt, alltid.

Heller ingen stråmann, bare min virkelighet. Hatt både forhold og ikke. Slik det er blitt i dag, frister ikke forhold lengre. Kravene er urealistiske, det er for mye jamring osv. Bra før, i dag nei.

Skrevet

Det er vel helt greit å være singel?

Anonymkode: cb4f0...0c7

Ja, slik det er blitt er det det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Heller ingen stråmann, bare min virkelighet. Hatt både forhold og ikke. Slik det er blitt i dag, frister ikke forhold lengre. Kravene er urealistiske, det er for mye jamring osv. Bra før, i dag nei.

Da er vi tilbake til at det høres ut som om du ikke har erfart noen gode og ordentlige forhold. For slike forhold har ikke jamring og urealistiske krav.

Skrevet

Nå tror jeg ikke så mye som 99% av menn er duster, selv om det iblant kan virke sånn på kg. Men de fleste oppegående menn er jo ikke her inne. Og om så var tilfelle at det bare var 1% fornuftige menn, så trenger man jo maks en mann. Og finner man ikke en man liker kan man forbli singel.

Anonymkode: ba5d6...976

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 20.27):

Vi menn vil ha sex. Thats it, så deler vi regningen. Hvor vanskelig er det å forstå

Så vondt det må være å vite at pappaen din kun brukte mammaen din for sex og økonomisk vinning, ts😢 Lei meg på dine vegne. Ingen skal måtte vite sånt om sine foreldre. Kan tenke meg det var tøft da du innså dette.

Anonymkode: cff77...fa9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da er vi tilbake til at det høres ut som om du ikke har erfart noen gode og ordentlige forhold. For slike forhold har ikke jamring og urealistiske krav.

Jeg ser at du ikke forstår det jeg skriver, så da går det ikke uansett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 20.27):

Vi menn vil ha sex. Thats it, så deler vi regningen. Hvor vanskelig er det å forstå

Jeg er mest nysgjerrig på hvorfor du tror at dette på noen som helst måte er interessant for kvinner flest. Å "dele regningen" er vel noe av det siste som gjør at jeg får lyst på sex......

Anonymkode: 9eb5f...766

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nåmmin😆

Anonymkode: 4b679...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...