Gå til innhold

Lettlurte kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Basert på svarene i tråden er det lett å se hvor milevis kvinnene er unna å skjønne det som står i HI.

Ikke noen bombe, og langt fra overraskende.

Og slik fortsetter vi.

Anonymkode: a7c2c...c56

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er i forhold kun for sex, synes jeg dere gjør det veldig komplisert for dere selv. Hvorfor ikke heller bare ha en fast, litt ok kvalitets-prostituert? Det koster litt ja, men dere hadde jo spart det inn i forhold til hva det koster å drifte et hus og familie. Kunne heller hatt en mindre, rimelig leilighet. Og fast sex. Og sluppet disse damene dere da tydeligvis ikke liker? Som plutselig ikke vil ha sex når dere vil uansett. 

Anonymkode: b63dc...5ba

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er utrolig fascinerende å se hvordan sannheten svir her inne. TS har helt rett, og han snakker garantert for menn flest – det er faktisk ikke spesielt vanskelig eller dristig å påstå en gang.

Fjern alt det polerte tullesnakket og de politisk korrekte svarene menn gir for å tekkes kvinner, så sitter du igjen med akkurat det TS beskriver. For menn flest er seksuell tiltrekning og intimitet selve fundamentet og drivkraften for å gå inn i et forhold. At man i tillegg kan dele på de praktiske og økonomiske utgiftene i hverdagen, er en ren bonus.

Menn flest har kompiser de kan lufte frustrasjoner med, eller så holder de det for seg selv. De har overhodet ikke det samme behovet som kvinner for å sitte i timevis og analysere følelser om sjefer og barnehager.

Til alle dere kvinner her inne som skryter så fælt av at dere har en «ordentlig mann» som gladelig sitter og hører på at dere gneller om alt og ingenting: Prøv å slutte å ha sex med ham i noen måneder, og se hvor lenge han gidder å sitte der og være den «fantastiske» og tålmodige lytteren. Da sprekker nok bobla fort for de fleste. Uten sexen forsvinner også tålmodigheten til å være venninnen din.

At KG-brukerne her prøver å fremstille TS som en sjelden, umoden «guttunge», er bare en fornektelse av ren mannlig biologi og psykologi. Han sier bare høyt det de aller fleste menn tenker, men ikke tør å si fordi de er redde for å miste tilgangen på det de faktisk er ute etter. All ære til TS for å være den eneste ærlige her.

Anonymkode: e30fa...1f2

Fantastisk, og helt korrekt.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det sier ganske mye om deg at du tror at vi kvinner som er i lykkelige forhold "gneller om alt og ingenting". Nei, menn flest er ikke som deg.

Jeg tror ikke du vet hva et bra forhold er for noe.

Anonymkode: f91cb...e6c

Spar oss nå for disse "sier mye om deg" innleggene.

Skrevet

Hvorfor tror du vi er interessert i å høre på sytingen din ts? 

Anonymkode: 66fee...fca

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spar oss nå for disse "sier mye om deg" innleggene.

Du er ikke forumpoliti og kan ikke bestemme hva andre skal skrive.

Det at man automatisk antar at en kvinne "gneller om alt og ingenting" bare fordi hun er kvinne - jo, det sier faktisk veldig mye om den personen som sier det. 

Og, som sagt, alle dere menn som mener dere har funnet Svaret og Sannheten - dere er single og finner dere ikke noen.

Vi som ikke bryr oss om slike tanker, vi er i lykkelige, langvarige forhold.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er utrolig søtt at du tyr til det klassiske «drittsekk»- og «høyrehånd»-kortet med en gang du slipper opp for faktiske argumenter. Men du, og alle andre med et absolutt minimum av intelligens, vet utmerket godt at den floskelen om at «kvinner ser etter personlighet» bare er en sosial fasade.

Hvis personlighet og det å være en tålmodig lytter var det som faktisk trakk damer, ville ikke Tinder-statistikkene sett ut som de gjør. Sannheten er at kvinner driter i om en mann har en «snill og lyttende personlighet» hvis han ikke tikker av på de kriteriene som faktisk veier tyngst på sjekkemarkedet: utseende, status, høyde, selvsikkerhet og økonomisk trygghet.

De mennene som har disse tingene på plass, kan oppføre seg akkurat som de vil, og de opplever overhodet ingen tørke på hverken Tinder eller på byen. De som derimot sitter og oppfører seg som den perfekte, emosjonelle venninnen, ender opp solid plassert i «friendzone» mens de ser på at damene de har lyst på, løper etter de såkalte drittsekkene.

Så spar oss for moraliseringen. Det er ikke holdningene våre som avgjør suksess på sjekkemarkedet, det er de biologiske og sosiale realitetene dere kvinner styres av hver eneste dag – uansett hvor mye dere prøver å nekte for det i offentlige forum.

Jeg er kvinne og gjennomskuet dere menn i ung alder, så jeg har hele livet levd som singel. Gjett om menn blir sure når jeg forteller hvor deilig det er å være singel. 

Mot kvinner må jeg være lyttende venninne. 

Mange er mer opptatt av å ta framfor å gi i relasjoner og det er bare noen få som finner balanse. 

Anonymkode: f8c16...600

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Som kvinne ønsker jeg en mann som er glad i meg som støtter meg i livets mange faser. Gode som onde. En jeg kan ta vare på og som også tar vare på meg. Hvis det er tilfellet at de fleste menn kun ser meg som en kropp og ikke noe mer så gir jeg opp. Da forblir jeg singel da… Har jo egentlig skjønt at det er sånn med dere menn… Men har liksom håpa at det var en nål i høystakken da. 

Men fint at dere sier ifra da. Så slipper jeg å leite mer.

Anonymkode: eda40...7cd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er utrolig fascinerende å se hvordan sannheten svir her inne. TS har helt rett, og han snakker garantert for menn flest – det er faktisk ikke spesielt vanskelig eller dristig å påstå en gang.

Fjern alt det polerte tullesnakket og de politisk korrekte svarene menn gir for å tekkes kvinner, så sitter du igjen med akkurat det TS beskriver. For menn flest er seksuell tiltrekning og intimitet selve fundamentet og drivkraften for å gå inn i et forhold. At man i tillegg kan dele på de praktiske og økonomiske utgiftene i hverdagen, er en ren bonus.

Menn flest har kompiser de kan lufte frustrasjoner med, eller så holder de det for seg selv. De har overhodet ikke det samme behovet som kvinner for å sitte i timevis og analysere følelser om sjefer og barnehager.

Til alle dere kvinner her inne som skryter så fælt av at dere har en «ordentlig mann» som gladelig sitter og hører på at dere gneller om alt og ingenting: Prøv å slutte å ha sex med ham i noen måneder, og se hvor lenge han gidder å sitte der og være den «fantastiske» og tålmodige lytteren. Da sprekker nok bobla fort for de fleste. Uten sexen forsvinner også tålmodigheten til å være venninnen din.

At KG-brukerne her prøver å fremstille TS som en sjelden, umoden «guttunge», er bare en fornektelse av ren mannlig biologi og psykologi. Han sier bare høyt det de aller fleste menn tenker, men ikke tør å si fordi de er redde for å miste tilgangen på det de faktisk er ute etter. All ære til TS for å være den eneste ærlige her.

Det virker som du sier at menn ikke er interesserte i å prate med kvinner i det hele tatt, med mindre det er sjanse for sex. 

Sett helt bort fra partnere er vi veldig mange kvinner som opplever at våre fedre, brødre og bestefedre er interesserte i å ha samtaler med oss. Altså menn som finner oss interessante som mennesker helt uten at det ligger noen seksuell forventning til grunn.

Det høres trist ut at du opplever at alle kvinner du noensinne har vært i kontakt med bare «gneller om alt og ingenting».

Anonymkode: b4d3d...18e

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner at jeg gjør lurt i å gi opp sjekkinga. Hater ordet "causal" og hvis det er greia at menn er sammen med damer bare for å få jevn tilgang på sex så er det rart at så mange blir valgt bort som virkelig ønsker seg noe stabilt, men ja ikke alt man skal skjønne. Tenker jeg. 

Anonymkode: b26fc...d95

Skrevet

Kanskje ikke så lurt av menn og avsløre seg for ordet sprer seg blant kvinner og flere bruker heller leketøy da enn å være sammen med menn. Barn kan man jo reise til Danmark for å få. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje ikke så lurt av menn og avsløre seg for ordet sprer seg blant kvinner og flere bruker heller leketøy da enn å være sammen med menn. Barn kan man jo reise til Danmark for å få. 

Hvorfor later dere som dette er «ny sjokkerende informasjon». Dette er jo det mest vanlige samtale temaet dere kvinner har om menn…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du er ikke forumpoliti og kan ikke bestemme hva andre skal skrive.

Det at man automatisk antar at en kvinne "gneller om alt og ingenting" bare fordi hun er kvinne - jo, det sier faktisk veldig mye om den personen som sier det. 

Og, som sagt, alle dere menn som mener dere har funnet Svaret og Sannheten - dere er single og finner dere ikke noen.

Vi som ikke bryr oss om slike tanker, vi er i lykkelige, langvarige forhold.

Jeg er nok den mest frivillige single du har skrevet med. Det er intet for meg der ute annet enn sex med kvinnene. Alt det andre har jeg i massevis i form av kompiser og familie og sosialt på jobben.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor later dere som dette er «ny sjokkerende informasjon». Dette er jo det mest vanlige samtale temaet dere kvinner har om menn…

Det er ikke sjokkerende at det finnes incel-menn med manosphere-tankegang. Det er gammelt nytt. 

Vi bare styrer unna slike og lever våre lykkelig uten dem, så får de sitte og mugne på promperommet i ensomhet. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er nok den mest frivillige single du har skrevet med. Det er intet for meg der ute annet enn sex med kvinnene. Alt det andre har jeg i massevis i form av kompiser og familie og sosialt på jobben.

Det høres ikke ut som om du har noen erfaring med hva et ordentlig bra forhold er.

• Nyttig 2
Skrevet

Slutt å snakke for "99%" av menn, det stemmer på absolutt ingen måte. Vi er mange som ser etter noe helt annet enn en ".sexdokke". Ja, selvsagt er sex og intimitet viktig i et forhold, men om det var alt jeg var på jakt etter er det da ingen grunn til å inngå noe forhold. Det kan jeg få nok av utenom forhold om jeg vil. Men for min del er ikke det interessant. 

Jeg ser etter en kjæreste som også kan være min bestevenn, som jeg kan snakke med alt om, og der vi støtter hverandre i tykt og tynt og begge legger mer vekt på å gi enn å få. Slikt beriker hverdagen og gjør livet lett å leve. Jeg tipper det gjelder ganske mange andre menn også, det er i hvert fall mitt inntrykk. Men så har vi alltid den høylytte minoriteten som tror de sitter på fasiten og ikke klarer å ta inn over seg at menn er minst like forskjellige som kvinner. Heldigvis. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det høres ikke ut som om du har noen erfaring med hva et ordentlig bra forhold er.

5 og 14 år var nok for meg. Aldri mer.

Ever.

Skrevet

Dette er ikke komplisert:

Menn og kvinner vil grovt sett ha de samme tingene i et forhold, men vektlegger forskjellige ting ulikt.

Menn generelt anser f.eks et aktivt sexliv som en forutsetning helt i toppen av listen, mens kvinner generelt ser på kommunikasjon på samme måte.

Og dette er helt greit; det er det nødt til å være, for slik er det bare og det kommer ikke til å forandre seg.

Problemet er at kvinner i det 21. århundre har fått kollektivt for seg at deres prioriteringer er de "korrekte", og at det er noe "galt" med menn hvis de prioriterer annerledes.

Dette er en del av gudekomplekset som moderne feminisme har fôret kvinner med i de siste 40 årene: Kvinner har faktisk begynt å tro på at de er fasiten, når de i virkeligheten bare er den ene halvparten av et forhold.

Noe som i sin tur har gitt menn med god tilgang på sex, altså menn som kvinner finner attraktive, redusert lyst på mer enn bare sex.

Det er ikke verre enn som så.

Anonymkode: 5d37c...3a7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

5 og 14 år var nok for meg. Aldri mer.

Ever.

Hvorfor henger du og TS på et kvinneforum?

Ingen her som har noen interesse av sytingen til deg og trådstarter. Bare å holde dere langt unna kvinner, vinn-vinn for alle parter.

Anonymkode: fb1bb...7b3

• Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor dere kvinner i hele tatt vil ha en kjæreste? Hva er det egentlig dere mener en mann skal tilby? Er kun sex jeg vil ha av en partner, og greit å ha noen å dele regninger etc med, men 99% av oss menn vil ha noen å ha sex med. Ikke å sitte å holde handa og prata om dine følelser pga sjefen var sur, eller ungen din var vanskelig i barnehagen. Det samme er på tinder "Hvorfor ble jeg ghosta, hvorfor tar han ikke mer kontakt etter jeg gav han sex".... 

Anonymkode: c2c3b...37d

Sånn er det , noen menn sliter såklart med dårlig sosial intelligens. Men dette gjelder heldigvis ikke alle. 

Anonymkode: fb897...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...