AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:34 #1 Skrevet fredag kl. 14:34 Hei. Jeg og min samboer har vært i lag 6 år nå. Det har vært turbulent til tider men fint også. Driver per nå og river en større del av et hus for noen i familien min og alle brødrene bidrar. Jeg har vært der hver dag den siste uka og hjulpet til å har vært sent hjemme hver dag. Jeg har sagt til henne at dette kun varer en kort periode og forklart så godt jeg kunne at jeg ønsker å bidra med det jeg kan og at det blir sene dager. Hun mener det er helt feil og krever at jeg kommer hjem tidligere. Jeg har sagt at dette varer kun en kort periode og at jeg skal ta igjen tapt tid. Det mener ikke hun er godt nok. Hvem har rett? Anonymkode: 8c89f...e61 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:35 #2 Skrevet fredag kl. 14:35 Vil også skyte inn at mine brødres koner ikke krever dette og lar de holde på, nettopp fordi de vet hvor stressende og viktig oppgave dette er Anonymkode: 8c89f...e61
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:39 #4 Skrevet fredag kl. 14:39 Du har rett, med mindre dere har barn. Anonymkode: 14526...73c 5 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:39 #5 Skrevet fredag kl. 14:39 Rett? Det er ikke noe fasitsvar på det. Hun har rett til å mene det hun mener og du har rett til å mene det du mener. Anonymkode: 214f0...b27 11 3
Baktusen Skrevet fredag kl. 14:39 #6 Skrevet fredag kl. 14:39 Først og fremst, har dere barn? Og hvor lang er denne perioden ser du for deg? 12 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:40 #7 Skrevet fredag kl. 14:40 Du har rett, selv om dere har barn. Anonymkode: 8b42e...abf 5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:40 #8 Skrevet fredag kl. 14:40 Her synes jeg du har rett. Det er kun for en kort periode, såpass må en gi for hverandre. Anonymkode: a2c14...1f8 6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:42 #9 Skrevet fredag kl. 14:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har rett, med mindre dere har barn. Anonymkode: 14526...73c Null barn Anonymkode: 8c89f...e61
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:42 #10 Skrevet fredag kl. 14:42 Baktusen skrev (2 minutter siden): Først og fremst, har dere barn? Og hvor lang er denne perioden ser du for deg? Ingen barn. Er ferdig nå på lørdag Anonymkode: 8c89f...e61 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:44 #11 Skrevet fredag kl. 14:44 Ga du beskjed på forhånd? Anonymkode: 05544...2cc
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:46 #12 Skrevet fredag kl. 14:46 Du har rett. Vi har 2 bhg barn og mannen min har hjulpet til i 10 dager hos noen nå, og bare kommet hjem etter barna er lagt. Jeg har selvfølgelig ikke klaget. Du hjelper jo noen som trenger det. Anonymkode: 48346...df3 3 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:46 #13 Skrevet fredag kl. 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ga du beskjed på forhånd? Anonymkode: 05544...2cc Jepp, sa til henne for to-tre uker siden da problemet ble kjent. hun sa greit men har siden onsdag sagt at jeg lovte at det var siste dagen, noe jeg absolutt ikke sa. Hun visste at det kom til å ta tid Anonymkode: 8c89f...e61 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:48 #14 Skrevet fredag kl. 14:48 Selvfølgelig er det rett og stille opp og hjelpe andre 😀 Anonymkode: 5611c...c58 4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:55 #15 Skrevet fredag kl. 14:55 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvfølgelig er det rett og stille opp og hjelpe andre 😀 Anonymkode: 5611c...c58 Takk. Jeg vet hun savner meg og jeg føler samtidig at hun ikke har et sosialt liv utenom meg. Hun gjør svært lite om dagene Anonymkode: 8c89f...e61 1
katties Skrevet fredag kl. 15:02 #16 Skrevet fredag kl. 15:02 (endret) Sååå.... hva er det egentlig hun trenger deg så hjemme for? Er det noe du må hjelpe til med der, men du f.eks. roter, men rydder ikke - drar i stedet og hjelper kun familien, men ikke henne? Tror hun at du egentlig ikke jobber så mye med dette, men holder på med andre ting/stoler hun ikke på deg, evtm hvem du er med? Hva er grunnen til at hun må ha deg der? Er hun ensom så burde hun jobbe med det, men ikke være SÅ avhengig av deg. Jeg ville trodd at med mindre det var noe spesielt så kunne et voksent menneske klare seg helt fint alene i en ukes tid. Da hadde i alle fall jeg dratt og gjort de tingene jeg vil gjøre alene, men aldri tar meg tid til. Eller invitere noen med hjem. Eller være slabberdask i en ukes tid. En uke er ikke lenge - man burde hjelpe familie. Endret fredag kl. 16:25 av katties 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:03 #17 Skrevet fredag kl. 15:03 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei. Jeg og min samboer har vært i lag 6 år nå. Det har vært turbulent til tider men fint også. Driver per nå og river en større del av et hus for noen i familien min og alle brødrene bidrar. Jeg har vært der hver dag den siste uka og hjulpet til å har vært sent hjemme hver dag. Jeg har sagt til henne at dette kun varer en kort periode og forklart så godt jeg kunne at jeg ønsker å bidra med det jeg kan og at det blir sene dager. Hun mener det er helt feil og krever at jeg kommer hjem tidligere. Jeg har sagt at dette varer kun en kort periode og at jeg skal ta igjen tapt tid. Det mener ikke hun er godt nok. Hvem har rett? Anonymkode: 8c89f...e61 Jeg støttet absloutt min mann i å stille opp for sin familie. Jeg ble kraftig forbanna, når han rev halve huset vårt, etterlot meg alene med tre unger i kaoset han hadde laget for å starte et nytt prosjekt hos sine brødre. Om du har rett? Aner ikke, har bare hørt din side av saken Anonymkode: 4307d...d90 6 1 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:03 #18 Skrevet fredag kl. 15:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk. Jeg vet hun savner meg og jeg føler samtidig at hun ikke har et sosialt liv utenom meg. Hun gjør svært lite om dagene Anonymkode: 8c89f...e61 Da får hun vel være å hjelpe til da. Dere har jo ikke barn som skal sees etter. Anonymkode: a2c14...1f8 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:17 #20 Skrevet fredag kl. 15:17 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei. Jeg og min samboer har vært i lag 6 år nå. Det har vært turbulent til tider men fint også. Driver per nå og river en større del av et hus for noen i familien min og alle brødrene bidrar. Jeg har vært der hver dag den siste uka og hjulpet til å har vært sent hjemme hver dag. Jeg har sagt til henne at dette kun varer en kort periode og forklart så godt jeg kunne at jeg ønsker å bidra med det jeg kan og at det blir sene dager. Hun mener det er helt feil og krever at jeg kommer hjem tidligere. Jeg har sagt at dette varer kun en kort periode og at jeg skal ta igjen tapt tid. Det mener ikke hun er godt nok. Hvem har rett? Anonymkode: 8c89f...e61 Hun kan se til helvete å oppføre seg, eller så vet hun hvor døra er. Sånt dritt som dette må du for Guds skyld ikke finne deg i, da blir du en tøffel hun ikke respekterer. Du hjelper familie. Det er en bra ting. Og deg skal hun innfinne seg med. Punktum. Anonymkode: 2687d...fee 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå