Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!

milla27

Anbefalte innlegg

Hmm... og som vanlig får jeg bare et kryss, når jeg klikker på den. Andre som gjør det også? Si fra, så legger jeg den i albumet mitt istedet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette så jo knall ut :hoppe: Så flink du har vært :klem:

Begynner å komme godt igang med tala nå, så da er det full konsentrasjon på bordplasseringa neste....

:hoppe: for 3 1/2 uke igjen. Flere som begynner å påpeke at det nærmer seg nå, så jeg kjenner sommerfuglene kommer krypende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: godt å høre at du likte den! Nå ble jeg glad :hoppe: Så du fikk bildet opp altså... hvorfor får ikke jeg det? :klø:

Ja, nå nærmer det seg virkelig. Tror det er mer enn sommerfugler, som er på vei inn i magen min nå :hoppe::ler::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla27 skrev:
:klem:  godt å høre at du likte den! Nå ble jeg glad :hoppe: Så du fikk bildet opp altså... hvorfor får ikke jeg det? :klø:

Ja, nå nærmer det seg virkelig. Tror det er mer enn sommerfugler, som er på vei inn i magen min nå :hoppe:  :ler:  :hoppe:

Ja, fikk den opp uten problem :) Den bare prøver å lure deg ;)

Tror jeg har en hel fugleflokk på vei inn jeg :ler:

Også vet jeg at dette utdrikningslaget nærmer seg med stormskritt. Gruer meg

:sjokk:

Du har ikke hatt utdrikningslag du heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha!! Og den klarer fint å lure meg også :ler: Er nok en liten flokk med flodhester på vei inn her :hoppe: Gruer og gleder meg om hverandre... sånn det skal være sikkert det :)

Oj oj, utdrikningslag ja. Huff, har ikke hatt det ennå jeg heller nei :overrasket: Gruer meg litt til det gitt :sjokkert::ler: Vet du når ditt skal være da? Mitt er den 12.august i oslo. Min kjære skal også ha det den helgen, men i Bergen da selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med de rosene jeg skal ha i hvert hjørnet på bordplanen, på det forrige bildet. Så her kommer et bilde av de. Kanskje ikke så lett å se, men jeg syntes de er så fiine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en viss fare for at mitt også blir samme dato, sannsynligvis i Oslo. Trodde det var siste lørdagen før, men da er forloveren min opptatt med andre ting så da ekskluderte den datoen seg. Kan være nå på lørdag også, men jeg vet ikke. Kanskje vi treffes i moromme kostymer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, det hadde vært noe ;)

Tror nå egentlig ikke at de kommer til å finne på så altfor mye galt med meg... men jeg er jo så sjenert og den minste lille ting får meg til å :rodme::rodme::) Nei, jeg får bare ta et godt tak rundt vodka flaska, så blir nok alt mye bedre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla27 skrev:
:ler: Ja, det hadde vært noe ;)

Tror nå egentlig ikke at de kommer til å finne på så altfor mye galt med meg... men jeg er jo så sjenert og den minste lille ting får meg til å  :rodme:  :rodme:  :) Nei, jeg får bare ta et godt tak rundt vodka flaska, så blir nok alt mye bedre :sjarmor:

hi, hi. Er best jentene mine er snille mot meg også! Tror de kommer til å væe det, men har fått beskjed om at jeg må tåle noen pinligheter :sjokkbla: Redd for hva disse pinlighetene er må jeg si. Ikke den tøffeste av meg jeg heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes litt skummelt ut ja ;) men det blir nok kjempe gøy også :hoppe:

Nå skal jeg sette meg ned å skrive noen "skal gjøre", "har gjort" og "diverse" lister... vri hjernen godt :klaske::)

Ha en riktig god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer alltid noe jeg... :) i morgen er det tid for prøvetime hos frisøren igjen. Er så spent :overrasket:

En ting jeg tenker veldig på, er at frisøren sa at hvis jeg ville ha flere prøvetimer etter denne gangen, så måtte jeg betale for det. Egentlig så skal det vel strengt tatt ikke være nødvendig med mer enn to prøvetimer! Har jo gjort som hun sa, med å la henne få klippe håret mitt. Og hun lovet at det skulle bli bra denne gangen. Men vet ikke hva jeg skal gjøre hvis det ikke blir bra i morgen... :klø:

Nei, tenke positivt nå.... hoppe hjelper nok litt.... :hoppe::hoppe::hoppe: Jepp, det hjalp! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeprøvetime prøvetime hos frisøren i morgen :)

Det blir sikkert kjempe bra!!!

utdrikningslag er GØY!!!!

Mitt ble kjempe rolig og utrolig morsomt md masse overraskelser on ingen utdritning :klappe:

Skal se dere kommer dere godt igjennom alt sammen!!!

Lykke til hvis det skjer før jeg er tilbake.

Da er jeg spent ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste du at jeg skulle inn her å skrive nå, eller? :)

Det gikk mye bedre hos frisøren i dag enn sist :hoppe::hoppe::hoppe: hun gjorde selvfølgelig ikke hele håret ferdig, men ganske mye av det.. pluss sminke. Og jeg må faktisk si meg ganske fornøyd, tror dette skal bli bra jeg nå :rodme::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Så nydelig du kommer til å bli på den store dagen!!!!!!!

Var kjempefin jo :hoppe: Tipper mannen din kommer til å være helt der :grine::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine::klem: TUSEN TAKK!!

Jaa, håper han blir litt rørt da :rodme::) Tror nok det, for han er ganske så følsom til vanlig til og med :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla27 skrev:
:grine:  :klem: TUSEN TAKK!!

Jaa, håper han blir litt rørt da :rodme:  :)  Tror nok det, for han er ganske så følsom til vanlig til og med :hjerter:

Trodde ikke min var så følsom jeg, men i bestekompisens bryllup måtte blikket flyttes til taket når bruden kom opp. Er best han stiller med ett par tårer i øyekroken, om så bare ett par krokodilletårer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fått oppdatert meg i dagboka di

Så fin du var på håret, eg har sett for meg noko av det same på min dag. Du blir ei vakker brud :kose:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss77 skrev:
Trodde ikke min var så følsom jeg, men i bestekompisens bryllup måtte blikket flyttes til taket når bruden kom opp. Er best han stiller med ett par tårer i øyekroken, om så bare ett par krokodilletårer :ler:

Han kommer helt sikkert til å ha mange tårer i øynene og langt ifra krokkodilletårer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...