Gå til innhold

Krever 3 barn mye overskudd?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vårt eldste barn fikk også et stort behov for alenetid da det ble større, og vi måtte også gå i mellom (gjør det tidvis fremdeles),  men det vil alltid være noe å krangle om uansett. Nr to og tre har et mye større behov for å være oppå noen hele tiden, så sånn sett så løser det seg ofte selv uansett. Jeg har aldri angret på at jeg fikk Tre barn. Kjærligheten mellom de er mye større enn hatet når de innimellom krangler. De har et tett bånd og det håper jeg de vil ha resten av livet.

bakdelen med å ha tette barn, som for oss er tre barn på 2 år, ingen tvillinger, er at fritidsaktiviteter ikke alltid går på årskull, men på aldersgrupper. Det betyr at på mange fritidsaktiviteter, spesielt klubber og ungdomsgrupper/cafeér etc., så er de sammen, og det har skapt utfordringer for de, og jeg er seriøst møkk lei å høre klagingen dems! Det er også en liten utfordring med øvelseskjøring, faktisk… 

Anonymkode: cfc41...049

Vi har på ingen måte tette barn så her blir kanskje utfordringene i andre enden, at alt er adskilt osv😅

Anonymkode: 8aedd...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...