AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:22 #101 Skrevet søndag kl. 11:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår høyde er slitsomt men sammenlign ondene her. På et hjørne har vi høye krav, på andre siden har vi apokalypsen selv av sex galninger som skaper verdensproblemer med overgrep, trakassering, løgn og falske håp for oh hellige sex, som det oftest er KUN DEM som får orgasme av. Han er en tynn liten nål for oss. Menn flest behandler ikke kvinner noe bra i det hele tatt. Selv snille menn kan være emosjonelt avstumpet og uten selvinnsikt. Det er en grunn til at det er vanskelig for menn å forstå vi må ha feminisme som er våre fordømte menneskerettigheter! I denne verden. Denne! Be oss en ureligiøs bønn. Jeg er pissed fordi en fyllik på 70 kan ha et bedre sexliv enn meg, og et stort antall damer kun fordi menn behandler kvinner som om dere er udyr. Våre liv er å beskytte oss, innse hva vi opplevde, bli skuffet. Anonymkode: fff1a...bed Ok, her må vi bare være enige om å være uenige. Menn flest er ikke som du beskriver her. Anonymkode: be926...20e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:26 #102 Skrevet søndag kl. 11:26 AnonymBruker12859 skrev (På 18.8.2026 den 23.29): Man bør i hvert fall ikke tro at det er noe bedre ved 40+ enn da man var i 20-årene. Menn har levd et liv, gått lei, har kanskje en mer kvinnefiendtlig innstilling enn da man var ung og naiv. Når skjer det? Har opplevd det gjennom hele 20-årene. Begynner å ha en liten teori på at (shocker shocker) det har noe med datingappene å gjøre. Med tilgengelighet. Det er så mange slemme og bøllete menn der Anonymkode: bdf47...229
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:28 #103 Skrevet søndag kl. 11:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, her må vi bare være enige om å være uenige. Menn flest er ikke som du beskriver her. Anonymkode: be926...20e De av oss som har beveget oss på datingapper over lengre tid har desverre en svært negativt bilde av menn 😕 «anonymiteten» gjør at de bruker det som en arena for å være bøller Anonymkode: bdf47...229
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:29 #104 Skrevet søndag kl. 11:29 Ville aldri møtt noen jeg ikke visste litt om på forhånd. Har dere lagt merke til hvor mange damer som finner kjærligheten med en gammel bekjent? Det er trygt. Fremmede er ikke trygt (som dame). Jeg trenger å bli noe kjent før et møte, og se at mannen byr på seg selv i form av hvordan livet er, og hva han setter pris på. Ikke minst må han ønske å vite litt mer om meg. Det er første steg. Anonymkode: 57bad...424
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:30 #105 Skrevet søndag kl. 11:30 AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 15.21): Ja, det er frustrerende... så kom dere av appene! gå heller ut og treff folk eller gå til en matchmaker. Det er mange alternativer der ute Anonymkode: f5390...c44 La oss være ærlige. Det er det ikke. Menn beveger seg ikke så mye ute i samfunnet. De går ikke på kulturarrangementer, drar du på en fotballkamp drar de rett hjem etter kampen, ikke ut på bar. Ikke møter de på singeleventer. Dette har det vært skrevet om i lang tid. Menn benytter seg utelukkende av datingappene Anonymkode: bdf47...229
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:44 #106 Skrevet søndag kl. 11:44 AnonymBruker skrev (På 19.8.2026 den 11.53): Du hopper bukk over et viktig aspekt her: De fleste menn får få eller ingen likes, men det betyr og at de få mennene du og andre kvinner chatter med drukner i tilbud. Du må gjerne si at de populære mennene du vil ha skal legge seg langflat etter deg, siden de andre mennene ikke har noen muligheter. Men sånn funker det jo ikke. Anonymkode: b71cd...b1f Om man får sjelden likes er det vel enda større grunn til å gidde å gjøre en innsats på chat? Anonymkode: 8039b...c9b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:44 #107 Skrevet søndag kl. 11:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): La oss være ærlige. Det er det ikke. Menn beveger seg ikke så mye ute i samfunnet. De går ikke på kulturarrangementer, drar du på en fotballkamp drar de rett hjem etter kampen, ikke ut på bar. Ikke møter de på singeleventer. Dette har det vært skrevet om i lang tid. Menn benytter seg utelukkende av datingappene Anonymkode: bdf47...229 Hvis det er tilfelle, hvorfor klages det så enormt over at menn prøver å snakke og flørte med damer overalt da? Det der henger jo ikke på greip. At menn ikke kommer på "singeleventer" er fordi det ikke er noen vits for menn flest, damene der er minst like kresne på utseende som på Tinder. Og de mennene som damene der vil ha trenger selvsagt ikke dra på sånt, de har mer enn nok av tilbud som det er. Singeleventer er like meningsløst som Tinder, pga. segmentet av damer som benytter seg av slik. Anonymkode: b71cd...b1f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:48 #108 Skrevet søndag kl. 11:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om man får sjelden likes er det vel enda større grunn til å gidde å gjøre en innsats på chat? Anonymkode: 8039b...c9b Yoo sant. Om man får så sjeldent likes som de hevder hvorfor er de så drittunger når de først får likes? Jeg tror ikke noe på det. Har og mange menn i likesene mine som aldri har startet en samtale. Da er det bare at de sjeldent får likes med de skulle ønske de fikk likes av Anonymkode: bdf47...229
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:52 #109 Skrevet søndag kl. 11:52 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De av oss som har beveget oss på datingapper over lengre tid har desverre en svært negativt bilde av menn 😕 «anonymiteten» gjør at de bruker det som en arena for å være bøller Anonymkode: bdf47...229 Det kan jeg tro på, derfor jeg gjentatte ganger argumenterer for å logge av, og heller treffe vanlige mennesker ute i virkeligheten 😊 Jeg tror ikke på ( og har aldri sett overbevisende data på), at menn flest er sadistiske bøller som egentlig kun ønsker å plage kvinner. Menn er som gruppe sterkere både fysisk, økonomisk og politisk - dersom det var en slik verden flertallet ville hatt , så hadde samfunnet vært slik. Kvinner hadde ikke oppnådd stemmerett og eiendomsrett osv, dersom ikke også en stor del menn hadde vært enige og støttet dette. Se feks i Iran og Afghanistan, land der kvinner var mye friere og likestilte før, men knips, tatt bort på et blunk. At det finnes mange skumle menn, og at de viser sitt sanne jeg feks anonymt på nett, er jeg helt enig i - dette er nesten udiskutabelt. Anonymkode: be926...20e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:54 #110 Skrevet søndag kl. 11:54 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis det er tilfelle, hvorfor klages det så enormt over at menn prøver å snakke og flørte med damer overalt da? Det der henger jo ikke på greip. At menn ikke kommer på "singeleventer" er fordi det ikke er noen vits for menn flest, damene der er minst like kresne på utseende som på Tinder. Og de mennene som damene der vil ha trenger selvsagt ikke dra på sånt, de har mer enn nok av tilbud som det er. Singeleventer er like meningsløst som Tinder, pga. segmentet av damer som benytter seg av slik. Anonymkode: b71cd...b1f Det gjør de ikke det der er bare de ekle og creepy mennene som gjør og klager over. De blir irriterte fordi de ikke får lov til å være creeps. Har da bare toppen to ganger opplevd at en mann i det virkelige liv er i stand til å si «hei» i første setning. Det som renner ut av dem er en kommentar på rompa eller «kan jeg følge deg hjem» menn prøver ikke å bli kjent med damer i virkeligheten. På utesteder så er det de definerer som å prøve seg å gnikke inntil en dame som allerede står og danser. Fysj for noen amøber Anonymkode: bdf47...229 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:55 #111 Skrevet søndag kl. 11:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan jeg tro på, derfor jeg gjentatte ganger argumenterer for å logge av, og heller treffe vanlige mennesker ute i virkeligheten 😊 Jeg tror ikke på ( og har aldri sett overbevisende data på), at menn flest er sadistiske bøller som egentlig kun ønsker å plage kvinner. Menn er som gruppe sterkere både fysisk, økonomisk og politisk - dersom det var en slik verden flertallet ville hatt , så hadde samfunnet vært slik. Kvinner hadde ikke oppnådd stemmerett og eiendomsrett osv, dersom ikke også en stor del menn hadde vært enige og støttet dette. Se feks i Iran og Afghanistan, land der kvinner var mye friere og likestilte før, men knips, tatt bort på et blunk. At det finnes mange skumle menn, og at de viser sitt sanne jeg feks anonymt på nett, er jeg helt enig i - dette er nesten udiskutabelt. Anonymkode: be926...20e Jo men har du prøvd å bli kjent med menn i virkeligheten? Nå ga jeg jo et eksempel på fotballkamp der venninne prøvde å invitere med en guttegjeng på bar etterpå. De var jo grisefrekke og skulle hjem Anonymkode: bdf47...229
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:58 #112 Skrevet søndag kl. 11:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan jeg tro på, derfor jeg gjentatte ganger argumenterer for å logge av, og heller treffe vanlige mennesker ute i virkeligheten 😊 Jeg tror ikke på ( og har aldri sett overbevisende data på), at menn flest er sadistiske bøller som egentlig kun ønsker å plage kvinner. Menn er som gruppe sterkere både fysisk, økonomisk og politisk - dersom det var en slik verden flertallet ville hatt , så hadde samfunnet vært slik. Kvinner hadde ikke oppnådd stemmerett og eiendomsrett osv, dersom ikke også en stor del menn hadde vært enige og støttet dette. Se feks i Iran og Afghanistan, land der kvinner var mye friere og likestilte før, men knips, tatt bort på et blunk. At det finnes mange skumle menn, og at de viser sitt sanne jeg feks anonymt på nett, er jeg helt enig i - dette er nesten udiskutabelt. Anonymkode: be926...20e Tingen er at mange av dere som snakker om å «logge av» vet ikke bæret av hvordan datingmarkedet fungerer. Det er jo som å si til en kvinne som har vært husmor i mange år at å få seg en jobb er jo bare å prøve. Nordmenn elsker virkelig å fortelle andre hvordan det er så lett å komme til her i verden. Det er det ikke. Mye består av flaks. Og bare fordi du har fått tak i en mann som er ok i oppførselen så vil ikke det si at han hadde oppført seg sånn hadde han blitt singel i morgen Anonymkode: bdf47...229
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:05 #113 Skrevet søndag kl. 12:05 Egutt skrev (På 19.8.2026 den 18.45): Du sier du tenner på menn som kan kommunisere, som er opptatt av livet og tilværelsen, og som har dybde. Da blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor du samtidig bruker et så nedsettende språk om menn som ikke har de kvalitetene du ser etter. Det er selvfølgelig helt greit å ha preferanser og vite hva man ikke ønsker. Men hvorfor trenger man å snakke nedsettende om menneskene man ikke ønsker å date? Det kan godt hende du selv har alle kvalitetene du etterspør. Men måten du omtaler andre på her, viser i hvert fall ikke så mye av den varmen og sympatien jeg forbinder med den typen dybde du sier du tiltrekkes av. Tro meg, jeg har ingen grunn til å omtale disse mennene med omtanke og respekt. Jeg snakket om menn som behandler kvinner elendig på alle mulige måter og i tillegg prøver å bruke dem som sexobjekter. Uten å ha noe å tilby. Ikke en vanlig, hyggelig, under middels intelligent nabomannen som vil ha seg noe. Og det er virkelig ingen problemer å ha kvaliteter utover dette Anonymkode: 104c9...c0c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:07 #114 Skrevet søndag kl. 12:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo men har du prøvd å bli kjent med menn i virkeligheten? Nå ga jeg jo et eksempel på fotballkamp der venninne prøvde å invitere med en guttegjeng på bar etterpå. De var jo grisefrekke og skulle hjem Anonymkode: bdf47...229 Ja, altså jeg kjenner jo kun AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo men har du prøvd å bli kjent med menn i virkeligheten? Nå ga jeg jo et eksempel på fotballkamp der venninne prøvde å invitere med en guttegjeng på bar etterpå. De var jo grisefrekke og skulle hjem Anonymkode: bdf47...229 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tingen er at mange av dere som snakker om å «logge av» vet ikke bæret av hvordan datingmarkedet fungerer. Det er jo som å si til en kvinne som har vært husmor i mange år at å få seg en jobb er jo bare å prøve. Nordmenn elsker virkelig å fortelle andre hvordan det er så lett å komme til her i verden. Det er det ikke. Mye består av flaks. Og bare fordi du har fått tak i en mann som er ok i oppførselen så vil ikke det si at han hadde oppført seg sånn hadde han blitt singel i morgen Anonymkode: bdf47...229 Ja, altså jeg kjenner jo kun menn fra virkeligheten- for å si det slik 😊 jeg har aldri brukt dateingapper, bare hørt «skrekkhistorier» fra både mannlige og kvinnelige venner. ( og fikk også mye rart på Wordfeud tidligere ) Jeg tror absolutt på eksemplet med venninne din, og benekter ikke at mange ikke er hyggelige. Jeg er en helt normal dame, absolutt ikke noen skjønnhet. Alle mine forhold kommer etter å ha blitt kjent via venner, hobbyer og andre felles interesser, der vi har blitt kjent og følelser har utviklet seg over tid. Også i nyere tid, jeg er ikke en pensjonert husmor 😂 Og jeg har en stor omgangskrets, og kjenner mange hyggelige oppegående menn, både slekt og venner. Selvfølgelig vet jeg ikke 100 % at ikke noen av de kan ha et mørkt alter ego på nett, men jeg anser det høyt usannsynlig at det skal gjelde mange. Anonymkode: be926...20e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå