frøkenvilikke Skrevet 5 timer siden #161 Skrevet 5 timer siden (endret) Enig! Vi heier på deg 😊😊 Du kan jo kanskje også prøve å ta et enkeltemne slik at du får påbegynt om du har kapasitet til det. Endret 5 timer siden av frøkenvilikke 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #162 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg tenkte også at det kanskje kommer nye medisiner. Fastlegen var negativ og sa at når jeg ikke har klart å finne en måte å leve med dette på til nå (har vært syk i femten år), så skjer det ingen mirakler på et år. Og man kan vel bare reservere studieplassen i ett år? Jeg ble lei meg av at fastlegen var så negativ, så dette er en kjip dag. Så takk til dere her inne som skriver hyggelig❤️ Anonymkode: 70819...cfc Helt ærlig så forstår jeg det. En mulighet er jo å takke ja til plassen, selv om du vet det ikke vil gå. Men da kan du få rettigheter når du stryker, slik at du kan prøve igjen neste år. Men du må jo vurdere sannsynligheten for at det vil gå. Hvis du har vært for syk til å studere i 15 år, hva er sannsynligheten for at det plutselig vil komme nye medisiner som virker det neste året? Hvis du tar plassen, og du vet det ikke vil gå, vet du jo også at det er en annen person som kunne fullført som ikke får begynt. Så det er flere sider her. Men tenk deg godt om før du takker nei. Anonymkode: bf6ec...215
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå