butterfly26 Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Hei Er det flere som venter spent på svar fra samordna ? Jeg teller dagene... og timene... (Om det fins en sånn tråd fra før, så bare slett). 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Ja venter spent. I fjor fikk jeg svar 11. Anonymkode: abecc...12e 1
Anonyme6363 Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja venter spent. I fjor fikk jeg svar 11. Anonymkode: abecc...12e Hadde du søkt gjennom samordna? Fordi 11 juli er jo den kommende fredag. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Anonyme6363 skrev (8 minutter siden): Hadde du søkt gjennom samordna? Fordi 11 juli er jo den kommende fredag. Ja søkte gjennom samordna opptak på en master. Anonymkode: abecc...12e
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli I fjor fikk jeg svar 17. juli. Anonymkode: 3bb8d...bb4 1 1
Eirigh Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Om jeg ikke leste feil så var det den 20 Juli. Litt rart at det er såpass sent i forhold til at det da bare er 3/4 uker før studiestart. Om jeg kommer inn på enten første eller andre valg må gjøre meg klar for å flytte. 1
butterfly26 Skrevet 6. juli Forfatter #8 Skrevet 6. juli Håper vi får svar før den 20 juli. Jeg krysser fingrene ! Jeg selv har søkt sykepleien. Har gått med ett håp om at jeg kommer inn, men etter at jeg såg søkertallene så forsvant håpet litt 😔 Hvilke studier har dere søkt dere inn på? 1
Eirigh Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Førstevalg er Ledelse, sikkerhet og digitalisering og andrevalg er Hotelledelse (bachelor) søkte dette ut av erfaring/kunnskap av fagskole IT admin, og servicebransjen (kokk). Men tror førstevalget er ganske sikker plass i forhold av søkere selv om det ikke står poengkrav 1
Anonyme6363 Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli butterfly26 skrev (1 time siden): Håper vi får svar før den 20 juli. Jeg krysser fingrene ! Jeg selv har søkt sykepleien. Har gått med ett håp om at jeg kommer inn, men etter at jeg såg søkertallene så forsvant håpet litt 😔 Hvilke studier har dere søkt dere inn på? Men flere steder har søkertallene til sykepleie gått ned. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Anonyme6363 skrev (10 timer siden): Men flere steder har søkertallene til sykepleie gått ned. Kilde? Anonymkode: 3bb8d...bb4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Hvorfor er denne tråden oppe? Seriøst, er det faktisk folk i slutten av tenårene-20 årene her? Jeg som trodde at det bare var Laila, Linda, Gro og Wenche på 50+ her Kidsa tar over KG nå, who Anonymkode: 2a99d...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er denne tråden oppe? Seriøst, er det faktisk folk i slutten av tenårene-20 årene her? Jeg som trodde at det bare var Laila, Linda, Gro og Wenche på 50+ her Kidsa tar over KG nå, who Anonymkode: 2a99d...3a2 Det er ikke bare folk i slutten av tenårene eller folk i 20-årene som søker studier. Anonymkode: 928ae...5b8 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor er denne tråden oppe? Seriøst, er det faktisk folk i slutten av tenårene-20 årene her? Jeg som trodde at det bare var Laila, Linda, Gro og Wenche på 50+ her Kidsa tar over KG nå, who Anonymkode: 2a99d...3a2 Du beviste i hvert fall at det ikke bare er voksne her. Anonymkode: 6aa57...a95 12 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli Jeg er spent i år igjen på om datteren min kommer inn på sykepleien. Hun kom på venteliste i fjor på UiS (50) og da var løpet kjørt. Hun har tatt et årsstudium dette året så nå stiller hun med 4 ekstra poeng dette året. Har også søkt Haugesund og regner med hun kommer inn der uansett. Anonymkode: 1dd6f...02d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er denne tråden oppe? Seriøst, er det faktisk folk i slutten av tenårene-20 årene her? Jeg som trodde at det bare var Laila, Linda, Gro og Wenche på 50+ her Kidsa tar over KG nå, who Anonymkode: 2a99d...3a2 Denne tråden kommer hvert år, og for oss som har studert på universitetet vet at der studerer det mennesker i alle aldre. Anonymkode: 1dd6f...02d 13 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er denne tråden oppe? Seriøst, er det faktisk folk i slutten av tenårene-20 årene her? Jeg som trodde at det bare var Laila, Linda, Gro og Wenche på 50+ her Kidsa tar over KG nå, who Anonymkode: 2a99d...3a2 Du får ta en titt innom "barn og familie" da så skjønner du at det også er mange 30-50 her Anonymkode: e8a9a...573 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli Har fått tilbud på psykologi profesjon i tidlig opptak, men heier på dere andre! 😊 Anonymkode: eca57...3e8 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Skrevet 7. juli De som har søkt master får allerede svar nå, mens de som har søkt årsstudium eller bachelor får svar 20. juli. Anonymkode: 1b722...d72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå