Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har fått tilbud på psykologi profesjon i tidlig opptak, men heier på dere andre! 😊

Anonymkode: eca57...3e8

Din flinke heldiggris! Gratulerer! Måtte du bli en dyktig psykolog!! 

Anonymkode: ddcc7...cea

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi må nok smøre oss med tålmodighet enn så lenge. Blir godt å starte til høsten, uansett. Jeg skal bare komme meg gjennom bachelor og ut i jobb. Ingen større ambisjoner enn det, selv om jeg vil fortsette å ta opp fag for å komme inn på et annet studie om livet tillater det i fremtiden 🙂 Lykke til alle sammen! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gøy å se årets tråd komme. Jeg har reservert plass fra i fjor, men krysser fingrene for alle dere andre 🤞

Anonymkode: 08f6f...421

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får sikkert svar neste fredag

Anonymkode: 1dd6f...02d

• Liker 1
Skrevet

Stiller meg i kø med den som håper at svaret kommer litt før 20. juli. Det er dårlig nok tid til å skaffe seg bosted. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått svar, kom inn!

Anonymkode: abecc...12e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fått svar, kom inn!

Hva kom du inn på? 🤩

Anonymkode: 1d80c...540

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har fått svar enda? ikke jeg.. vet jo det ikke skal komme så tidlig 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har søkt sykepleien i vestfold. 43,47 i poeng. vi får se, veldig redd for å ikke komme inn 😅

Anonymkode: 9fcc1...1e3

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

har søkt sykepleien i vestfold. 43,47 i poeng. vi får se, veldig redd for å ikke komme inn 😅

vestfold? Jeg har også søkt der med nesten det samme poengsum som deg. Men jeg har også søkt tre andre steder i telligg.

Endret av Anonyme6363
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

er 

Anonyme6363 skrev (13 timer siden):

vestfold? Jeg har også søkt der med nesten det samme poengsum som deg. Men jeg har også søkt tre andre steder i telligg.

er det førstevalget ditt?  ååh håper vi kommer inn da. snittet stoppet på 43,5 i fjor så vi ligger jo litt etter fjorårets grense. Jeg vet at jeg vi være i venteliste i første omgang, da hovedopptaket ofte er kunstig høyt poeng. hvor gammel er du? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dere som allerede har fått svar; fikk dere sms, eller logget dere inn jevnlig på samordnaopptak for å sjekke selv?

Anonymkode: de1d4...6b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Dere som allerede har fått svar; fikk dere sms, eller logget dere inn jevnlig på samordnaopptak for å sjekke selv?

Anonymkode: de1d4...6b9

Fikk sms fra studiestedet

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

er 

er det førstevalget ditt?  ååh håper vi kommer inn da. snittet stoppet på 43,5 i fjor så vi ligger jo litt etter fjorårets grense. Jeg vet at jeg vi være i venteliste i første omgang, da hovedopptaket ofte er kunstig høyt poeng. hvor gammel er du? 😊

Jeg har Oslo på førsteplass, Vi får svar den 16 eller 17 juli. 

Endret av Anonyme6363
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Søkt sykepleier og jus 💃💃 Er så spent. Fikk plass på sykepleie deltid på vid i tidlig opptak, men det er betalingsstudie

Anonymkode: 17208...88a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noen her som har søkt profesjonsstudiet i psykologi (UIO, UIB, NTNU, UIT, UIA eller UIS), kunne dere postet årets poenggrenser (ordinær)? 😊 Går profesjonsstudiet ved UIO selv, men nysgjerrig på hvordan poenggrensene ble i år med to nye studieplasser. 

Anonymkode: f64f9...eb7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig spent. Gleder meg til det blir mer liv i denne tråden i slutten av uken for å se om folk har kommet inn på det de ønsker og ikke minst at jeg kommer inn på hva jeg ønsker (sykepleien)

Anonymkode: 1dd6f...02d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis det er noen her som har søkt profesjonsstudiet i psykologi (UIO, UIB, NTNU, UIT, UIA eller UIS), kunne dere postet årets poenggrenser (ordinær)? 😊 Går profesjonsstudiet ved UIO selv, men nysgjerrig på hvordan poenggrensene ble i år med to nye studieplasser. 

Anonymkode: f64f9...eb7

To nye studieplasser vil neppe utgjøre noen forskjell på poenggrensene.

Anonymkode: bf6ec...215

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også så spent på om jeg kommer inn, har allerede funnet bolig, men om snittet ikke er bra nok går jo alt i dass

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er vi flere som har begynt å logge seg inn på samordna ? 🙈 Er inne flere ganger om dagen. Er så spent at jeg klarer ikke å vente mer tror jeg.... Har gjort som deg over her, skaffet bolig. Så jeg krysser fingrene hardt for deg 🤞🤞🤞

• Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...