AnonymBruker Skrevet 7. juli #21 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har fått tilbud på psykologi profesjon i tidlig opptak, men heier på dere andre! 😊 Anonymkode: eca57...3e8 Din flinke heldiggris! Gratulerer! Måtte du bli en dyktig psykolog!! Anonymkode: ddcc7...cea 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #22 Skrevet 7. juli Vi må nok smøre oss med tålmodighet enn så lenge. Blir godt å starte til høsten, uansett. Jeg skal bare komme meg gjennom bachelor og ut i jobb. Ingen større ambisjoner enn det, selv om jeg vil fortsette å ta opp fag for å komme inn på et annet studie om livet tillater det i fremtiden 🙂 Lykke til alle sammen! Anonymkode: ddcc7...cea 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #23 Skrevet 8. juli Gøy å se årets tråd komme. Jeg har reservert plass fra i fjor, men krysser fingrene for alle dere andre 🤞 Anonymkode: 08f6f...421 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #24 Skrevet 9. juli Får sikkert svar neste fredag Anonymkode: 1dd6f...02d 1
Kålrota Skrevet 9. juli #25 Skrevet 9. juli Stiller meg i kø med den som håper at svaret kommer litt før 20. juli. Det er dårlig nok tid til å skaffe seg bosted. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #26 Skrevet 9. juli Jeg har fått svar, kom inn! Anonymkode: abecc...12e 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #27 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått svar, kom inn! Anonymkode: abecc...12e Hva kom du inn på? 🤩 Anonymkode: 1d80c...540
AnonymBruker Skrevet 10. juli #28 Skrevet 10. juli Flere som har fått svar enda? ikke jeg.. vet jo det ikke skal komme så tidlig 🙂 Anonymkode: ddcc7...cea 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #29 Skrevet 10. juli har søkt sykepleien i vestfold. 43,47 i poeng. vi får se, veldig redd for å ikke komme inn 😅 Anonymkode: 9fcc1...1e3 1
Anonyme6363 Skrevet 10. juli #30 Skrevet 10. juli (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): har søkt sykepleien i vestfold. 43,47 i poeng. vi får se, veldig redd for å ikke komme inn 😅 Anonymkode: 9fcc1...1e3 vestfold? Jeg har også søkt der med nesten det samme poengsum som deg. Men jeg har også søkt tre andre steder i telligg. Endret 10. juli av Anonyme6363 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #31 Skrevet 11. juli er Anonyme6363 skrev (13 timer siden): vestfold? Jeg har også søkt der med nesten det samme poengsum som deg. Men jeg har også søkt tre andre steder i telligg. er det førstevalget ditt? ååh håper vi kommer inn da. snittet stoppet på 43,5 i fjor så vi ligger jo litt etter fjorårets grense. Jeg vet at jeg vi være i venteliste i første omgang, da hovedopptaket ofte er kunstig høyt poeng. hvor gammel er du? 😊 Anonymkode: 9fcc1...1e3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #32 Skrevet 11. juli Dere som allerede har fått svar; fikk dere sms, eller logget dere inn jevnlig på samordnaopptak for å sjekke selv? Anonymkode: de1d4...6b9
AnonymBruker Skrevet 11. juli #33 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dere som allerede har fått svar; fikk dere sms, eller logget dere inn jevnlig på samordnaopptak for å sjekke selv? Anonymkode: de1d4...6b9 Fikk sms fra studiestedet Anonymkode: abecc...12e 1
Anonyme6363 Skrevet 11. juli #34 Skrevet 11. juli (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): er er det førstevalget ditt? ååh håper vi kommer inn da. snittet stoppet på 43,5 i fjor så vi ligger jo litt etter fjorårets grense. Jeg vet at jeg vi være i venteliste i første omgang, da hovedopptaket ofte er kunstig høyt poeng. hvor gammel er du? 😊 Anonymkode: 9fcc1...1e3 Jeg har Oslo på førsteplass, Vi får svar den 16 eller 17 juli. Endret 11. juli av Anonyme6363 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #35 Skrevet 12. juli Søkt sykepleier og jus 💃💃 Er så spent. Fikk plass på sykepleie deltid på vid i tidlig opptak, men det er betalingsstudie Anonymkode: 17208...88a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #36 Skrevet 13. juli Hvis det er noen her som har søkt profesjonsstudiet i psykologi (UIO, UIB, NTNU, UIT, UIA eller UIS), kunne dere postet årets poenggrenser (ordinær)? 😊 Går profesjonsstudiet ved UIO selv, men nysgjerrig på hvordan poenggrensene ble i år med to nye studieplasser. Anonymkode: f64f9...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #37 Skrevet 13. juli Jeg er så utrolig spent. Gleder meg til det blir mer liv i denne tråden i slutten av uken for å se om folk har kommet inn på det de ønsker og ikke minst at jeg kommer inn på hva jeg ønsker (sykepleien) Anonymkode: 1dd6f...02d 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #38 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis det er noen her som har søkt profesjonsstudiet i psykologi (UIO, UIB, NTNU, UIT, UIA eller UIS), kunne dere postet årets poenggrenser (ordinær)? 😊 Går profesjonsstudiet ved UIO selv, men nysgjerrig på hvordan poenggrensene ble i år med to nye studieplasser. Anonymkode: f64f9...eb7 To nye studieplasser vil neppe utgjøre noen forskjell på poenggrensene. Anonymkode: bf6ec...215 1
Muffinskrem Skrevet 13. juli #39 Skrevet 13. juli Jeg er også så spent på om jeg kommer inn, har allerede funnet bolig, men om snittet ikke er bra nok går jo alt i dass 1 1
butterfly26 Skrevet 13. juli Forfatter #40 Skrevet 13. juli Er vi flere som har begynt å logge seg inn på samordna ? 🙈 Er inne flere ganger om dagen. Er så spent at jeg klarer ikke å vente mer tror jeg.... Har gjort som deg over her, skaffet bolig. Så jeg krysser fingrene hardt for deg 🤞🤞🤞 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå