Gå til innhold

Bare uintresserte menn som finnes ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

fh.png

Anonymkode: eaf94...5f8

Hæ? Dette er det dummeste.... Dette er jo en liste over typiske ting MENN mener menn bør inneha. Det med håret og muskler og alt det der! Det er jo helt bak mål, at menn bare velter sine egne preferanser for menns utseende over på kvinner, og tror at "Når vi mener dette er best, må kvinner mene det samme!"

Hvor mange flintskallede menn med pappakropp ser du vel ikke rundt om kring på gata der de leier kona, eller på lekeplassen der familien er ute med ungene sine? Det KRYR av dem! Og de har partnere! Kvinnelige partnere...!

Anonymkode: 88115...446

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har etter ett langt ekteskap nå vært singel i sju år. På den tiden tok en ungdoms flamme jeg hadde hatt sporadisk kontakt med gjennom hele livet kontakt og det utviklet seg til en flirt over noen mnd. Vi møttes, hadde en superhyggelig kveld og jeg overnattet (anser ikke noen man har kjent i 20 pluss år som en første date  sånn før den kommer).  Så var det stille, jeg tok kontakt og åpnet veldig for mer, men ble ghostet bort. Så ble jeg kjent med en ny, vi økte frekvensen over ett år og hadde hyggelige treff, før jeg endte der en natt og så har det vært helt stille. Jeg gir opp, er det virkelig sånn for menn nærmere 50 og at om du har brukt ett eller tyve år på å komme i buksa på noen så er alt de ville ha oppnådd og ingen vits i å snakke med deg igjen? jeg gir i hvert fall opp for det eneste jeg kan komme på er at det må være noe vanvittig ekkelt med meg på ett eller annet vis seksuelt da og jeg forstår ikke hva det skal være🤷‍♀️

Anonymkode: 4d43d...2bd

Hjelp! K50 her. Det du beskriver her (ghosting) trodde jeg gjaldt de som er yngre; ikke vår generasjon. Så utrolig trist å høre om. Jeg har selv vært skilt noen år og ikke vært helt klar for å gå inn i et nytt forhold, men merker at jeg er i en fase hvor jeg vurderer det igjen. Når jeg leser dette lurer jeg på om jeg heller vil forbli singel… 🙄

Apropos ungdomsflamme så har jeg et par stykker som har holdt kontakten med meg jevnlig i alle år, selv om de er i forhold. Ikke noe ufint altså, men en påminnelse en gang eller to i året om at «de er der ute». (Jeg er så godt som ikke-eksisterende på sosiale medier.) Tipper de ser på det en investering lignende aksjefond, i tilfelle det blir dårlige tider på hjemmefronten… 😜

Anonymkode: be3f7...66f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva i alle dager 🤣🤣

Dette her er jo en liste over hva menn synes er attraktivt på andre menn, ikke hva kvinner ser etter. Homogreiene dine kan du vel ta i en annen tråd.

Anonymkode: 7a517...372

Dette er AI sin vurdering og dette er trenden. Det finnes så klart noen unntak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor mange flintskallede menn med pappakropp ser du vel ikke rundt om kring på gata der de leier kona, eller på lekeplassen der familien er ute med ungene sine? Det KRYR av dem! Og de har partnere! Kvinnelige partnere...!

Anonymkode: 88115...446

Han ble vel sammen med damen da han var yngre, hadde hår og mindre pappa kropp, og nei jeg ser ikke mange av dem blant yngre par. Over 50 eller 60 år er en helt annen sak.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

men hva er poenget da? skjønner ikke hva du vil frem til. hvordan hjelper dette deg med å få deg dame. 

Anonymkode: b7791...ad8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da var det et særdeles ubrukelig innlegg.

Anonymkode: 42dea...e3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men hva er poenget da? skjønner ikke hva du vil frem til. hvordan hjelper dette deg med å få deg dame. 

Anonymkode: b7791...ad8

Poenget er å gi den korrigerende motvekten slike ensidige kommentarer trenger.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da var det et særdeles ubrukelig innlegg.

Det er ikke ubrukelig i det hele tatt. Det er viktig informasjon som til stadighet hoppes over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 0.38):

Normale menn finnes. Oppegående menn, over snittet lønn, såkalt boevne, gjennomsnittlig utseende, høy utdannelse, aldri sendt en dickpic i mitt liv, gjort mer en min andel av både 1., 2. og 3. skiftet, men dere vil ikke ha oss. I alle fall ikke på de tre plattformene jeg er på.

Anonymkode: c8584...119

Menn er som de har vært. Kvinnesynet på disse derimot, har fått en kraftig endring de senere år.

Anonymkode: ef05e...f52

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke ubrukelig i det hele tatt. Det er viktig informasjon som til stadighet hoppes over.

Om det virkelig hadde vært så viktig så hadde et voksent menneske klart å skrive teksten på egen hånd, som et innlegg i tråden, i stedet for å få AI til å generere et svar, som deretter limes inn som skjermbilde.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det virkelig hadde vært så viktig så hadde et voksent menneske klart å skrive teksten på egen hånd, som et innlegg i tråden, i stedet for å få AI til å generere et svar, som deretter limes inn som skjermbilde.

Ikke sikkert. Det ordinære mennesket i gata tenker ikke så langt eller mye som de burde. 

Anonymkode: e94e0...22f

• 2 uker senere...
Skrevet

Kvinner som sikter på menn over deres egen liga. Er blitt svært vanlig etter at datingapper tok over.

Anonymkode: ea65e...43f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2026 den 17.37):

Kvinner som sikter på menn over deres egen liga. Er blitt svært vanlig etter at datingapper tok over.

Anonymkode: ea65e...43f

Menn er hakket verre. De er hinsides delulu. De damene du nevner får i det minste sex med de kjekke selv om det ikke blir forhold. Deilig sex med  en gresk gud fyr kan damer leve lenge på.

Anonymkode: 89adb...aed

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Menn er hakket verre. De er hinsides delulu. De damene du nevner får i det minste sex med de kjekke selv om det ikke blir forhold. Deilig sex med  en gresk gud fyr kan damer leve lenge på.

True. Det er alvorlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sant. En dame kan være uendelig uattraktiv og likevel velge og vrake blant de mest attraktive mennene. Kan ha sex med en ny mann hver dag om det var om og gjøre

Anonymkode: 1bd48...d69

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sant. En dame kan være uendelig uattraktiv og likevel velge og vrake blant de mest attraktive mennene. Kan ha sex med en ny mann hver dag om det var om og gjøre

Ja. Helt sant. Gjelder på byn og. 

Anonymkode: e69e0...e67

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det stemmer ikke. 

Kilde. Se for dere en kjekk mann dere kjenner. Er han hul? Har han ingen evne til å bestemme hvem han liker? Å om så, er det samtykkende? Kjekke menn har også en personlighet og grenser. Å om dere finner en som ikke har, hva er sannsynligheten for at ingen har, å hvor skummel er ikke den tanken for mennene i spørsmål?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer ikke. 

Kilde. Se for dere en kjekk mann dere kjenner. Er han hul? Har han ingen evne til å bestemme hvem han liker? Å om så, er det samtykkende? Kjekke menn har også en personlighet og grenser. Å om dere finner en som ikke har, hva er sannsynligheten for at ingen har, å hvor skummel er ikke den tanken for mennene i spørsmål?

Dette fremsto som helt uforståelig.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette fremsto som helt uforståelig.

Det er ikke uforståelig for meg.

Har du satt deg i andre sine sko før? Får du til å se for seg hva noen andre føler i en situasjon, basert på hva de opplever? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke uforståelig for meg.

Nei selvsagt, det var jo du som skrev det 😄Selv skjønte jeg ikke en pøkk av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...