Gå til innhold

Bare uintresserte menn som finnes ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mange av mine venninner tjener over 700k i året, og yrket mitt kan tjene opptil 1 mill. Jeg har min egen bolig og bil, har en del gjeld pga dette pluss studielån, men jeg lever komfortabelt, men ikke over evne. Er ikke interessert i luksus, er interessert å ha det stabilt både økonomisk og emosjonelt. Fortell meg at kvinner i Norge bare er opptatt av penger når så mange av oss tjener nok til at vi slett ikke trenger en mann for å ha det veldig greit økonomisk.

Hvis man kun går etter instababes og influencere som er vant til eller ønsker en helt annen livsstil så kan man snakke en helt annen liga menneske og kan skylde på seg selv om man ikke får napp. Men Kari Nordmann er nok mye mer interessert i om mannen vil bli en bra pappa fordi han liker kvinnen og barna sine, om mannen klarer å kommunisere godt, bidrar hjemme uten å må bli fortalt alt de skal gjøre, og regelrett ikke sliter ut kvinnen med å egentlig bare daffe rundt og gjøre som de selv vil uten å tenke seg om hva det gjør med andre mennesker. 

Jeg forventer ikke en mann som skal tjene samme eller mer enn meg, jeg forventer et godt og redelig menneske som oppriktig vil tilbringe tid med meg og bryr seg om meg og vårt liv. Om det er for store krav til en mann, ja ok, da er ikke de noe for meg. Men f**n ikke kom og fortell meg at det bare handler om penger eller utseende. Nekter dere å tro på det som kvinner sier igjen og igjen så får dere sitte der i incel kjelleren deres og bare gjenta det som dere tror er sannheten og holde for øynene...ingen kan hjelpe dere utenom dere selv. 

Anonymkode: ac0ca...c7b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du oppleve å finne en mann som faktisk er veldig interessert, må du takke ja til en opptatt en. De single er treige. 
De gifte står i kø for deg.

Anonymkode: 37ed1...0cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes menn generelt er uinteressante. Kan hende det er fordi jeg er nederst på rangstigen hva sosial status gjelder, men likevel har et rikt indre liv, sterke verdier og mange interesser. 

Litt lei av at samfunnet er så overfladisk at de ikke ser forbi jobbstatus. Litt glad fordi de mennene som liker meg faktisk har dybde, empati og refleksjonsevner over gjennomsnittet. 

Men jeg føler meg ikke bra nok for dem for jeg internaliserer fordommene i samfunnet, så det bunner ut i mangel på selvkjærlighet. 

Anonymkode: c2716...2ce

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Vil du oppleve å finne en mann som faktisk er veldig interessert, må du takke ja til en opptatt en. De single er treige. 
De gifte står i kø for deg.

Anonymkode: 37ed1...0cd

Men da er det jo åpenbart noe dumt med disse gifte i spørsmål også? 

Skal du ha en utro mann eller bli holdt på gress av en som vil ha fler om gangen? Å tenker du på damene de er gift med?  Manipulasjon er det disse gifte mennene du prater om driver med. 

Anonymkode: e94e0...22f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen grunn til å prøve å utdype.

Har sett det i utallige tråder, det kommer bare en drøss med kvinner som igjen skal fortelle hvor incel, patetisk, bor i kjelleren til mor, osv jeg er. Ingen forståelse for det jeg opplever.

Jeg har gitt opp og det er helt ok. Slik det er blitt, er det greit å ikke være med lengre.

Anonymkode: ef05e...f52

Jeg vil veldig gjerne høre hva du opplever. ❤️

Anonymkode: 8eb15...40e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Igjen kommer dette middelalderske våset.

Andel kvinner på Medisinstudiet, Psykologi profesjon, Odontologi, Veterinær, Juss, og så videre, er skyhøyt. Sånn er det over hele linja.

Kvinner i 2026 er i store trekk ikke avhengig av at mannen må ha mye penger. Vi har god økonomi selv.

At mange av dere mannfolk er så enkelt møblert i hodet at dere løper febrilsk etter bimboene i gata, den lille gruppen høns som er helt på styr etter status og penger, det får dere ta på egen kappe.

Anonymkode: 06c33...3d9

Er ikke til å komme utenom mange damer er overflatiske, søker veletablerte menn. Leter menn med alt på stell som de skriver. Etter å ha vert litt på datingapper så vet eg at det er ikke mange linjene som blir skivet før spørsmål om hva en tjener kommer.

Selvsagt finnes det unntak ved begge kjønn

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (39 minutter siden):

Er ikke til å komme utenom mange damer er overflatiske, søker veletablerte menn. Leter menn med alt på stell som de skriver. Etter å ha vert litt på datingapper så vet eg at det er ikke mange linjene som blir skivet før spørsmål om hva en tjener kommer.

Hva slags damer har du kontaktet på datingapper? Som spør om inntekt.  Hvor gamle er de? Ser de ut? Jobber med? Lurer på om det er en rød tråd her på damene.  Det er selvsagt ikke normalt at damer spør hva menn tjener ( spesielt ikke damer med egne penger….) 

Anonymkode: 89adb...aed

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (41 minutter siden):

Alt på stell betyr ikke rik altså just saying.  Og egentlig burde alle ville ha en partner med alt på stell både kvinner og menn.  Men du der damer vil ha alt på stell ( skulle bare mangle) vil nok mange menn ha ei mye yngre og penere enn hans ikke så heldige utseende fortjener. Hvilket ønske er verst? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes menn generelt er uinteressante. Kan hende det er fordi jeg er nederst på rangstigen hva sosial status gjelder, men likevel har et rikt indre liv, sterke verdier og mange interesser. 

Litt lei av at samfunnet er så overfladisk at de ikke ser forbi jobbstatus. Litt glad fordi de mennene som liker meg faktisk har dybde, empati og refleksjonsevner over gjennomsnittet. 

Men jeg føler meg ikke bra nok for dem for jeg internaliserer fordommene i samfunnet, så det bunner ut i mangel på selvkjærlighet. 

Er det dine sterke verdier i kombinasjon med rikt indre liv som har hjulpet deg til konklusjonen om at menn generelt er uinteressante?

Anonymkode: b49ec...d61

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva slags damer har du kontaktet på datingapper? Som spør om inntekt.  Hvor gamle er de? Ser de ut? Jobber med? Lurer på om det er en rød tråd her på damene.  Det er selvsagt ikke normalt at damer spør hva menn tjener ( spesielt ikke damer med egne penger….) 

Som sagt så er det nok noen damer som har klart seg meg godt. Men det store flertallet har ikke det

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

Hva slags damer er det du matcher med egentlig? 

Aldri, og da mener jeg aldri har inntekt vært et tema i noen som helst samtaler jeg har hatt med noen på datingapp.

Anonymkode: 21f82...efe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (25 minutter siden):

Som sagt så er det nok noen damer som har klart seg meg godt. Men det store flertallet har ikke det

Så du har kontaktet damer som ikke har hatt livet på stell altså? Og derfor har de ønsket å få litt av dine penger? Men takk var jo det jeg mistenkte og spurte om, og som jeg mistenkte. Du har gått for slike damer på apper. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror datingapper og sånt er noe av det verste som har skjedd. Blir bare dopamin hits hele greia og "neste". 

Anonymkode: 96b84...4df

Vel, det gir alle en god mulighet til å bli voksen. Men, når en dame går rundt med +9999 kandidater i lommen 😅 da er det lett å forstå at man blir litt handlingslammet. Har selv datet noen slike, og de klarer liksom aldri å gi «alt». Det ligger liksom hele tiden i bakhodet at det kan komme noe bedre. Sier seg selv da at den hun dater vil merke at hun er i et slikt modus og dermed ikke i stand til å date på ordentlig. 

Anonymkode: 0671d...c67

AnonymBruker
Skrevet

"Er det dine sterke verdier i kombinasjon med rikt indre liv som har hjulpet deg til konklusjonen om at menn generelt er uinteressante?"

Mennesker er nydelige vesener. Det er bare det at jeg trenger en form for trygghet som jeg ikke har funnet andre steder enn i meg selv. Livet har gitt meg plass på sidelinja i min egen fortelling for mange ganger til at jeg tenker de mennene jeg kunne vært lykkelige med ville vært lykkelige med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bra det ikke bare er jeg som har dårlige erfaringer. Det er lov å ha preferanser, og man kan ikke falle for alle. Men, jeg syns så mange menn på dating-apper er slemme! Virker som de nyter det liksom, ganske skremmende. Sist jeg var på date var i 2021, løp gråtende derifra fordi daten sa til meg "fy du var stygg og har en stygg nese". Selv så han ut som et troll med brune tenner, men smilte skikkelig da han så jeg ble lei meg og begynte å gråte. Ikke normal oppførsel, og jeg tør ikke date igjen pga jeg har møtt så mange sånne menn. Er så lei de som sier "ikke alle menn er sånn da". Det hjelper ikke meg når alle jeg dater ser på meg med hat i blikket og mobber meg!

Virker som menn bare vil ha perfekte insta-babes. Vi som ikke ser sånn ut har ikke sjans. Og må bare akseptere å bli mobbet og psykisk ødelagt tydeligvis. Jeg tør ikke prøve Tinder igjen, orker ikke flere stygge kommentarer. 

Kan ikke de mennene som ikke er interessert heller avslutte på en høflig måte? Det er 0 grunn til å være slem mot en date med mindre hun har gjort noe ille. Jeg har også møtt menn jeg har avsluttet med, men har da sagt fra at jeg ikke har de rette følelsene. Har aldri gjort narr av utseendet etc. Så mitt tips til menn er: SLUTT MED DET! Og vær høflig. 

Anonymkode: 7045d...c6a

kan nok tenkes at det er en gruppe menn som mener at kvinner "fortjener" det uansett, ja. så da har de jo rasjonalisert det fint for seg selv at de kan være drittsekker. men det betyr jo egentlig bare at de var drittsekker i utgangspunktet. litt som de dudsa som klarer å overbevise seg selv om at de kan kjøre farlig i trafikken fordi at *insert random grunn*. 

Anonymkode: 3f9dc...c3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Igjen kommer dette middelalderske våset.

Andel kvinner på Medisinstudiet, Psykologi profesjon, Odontologi, Veterinær, Juss, og så videre, er skyhøyt. Sånn er det over hele linja.

Kvinner i 2026 er i store trekk ikke avhengig av at mannen må ha mye penger. Vi har god økonomi selv.

At mange av dere mannfolk er så enkelt møblert i hodet at dere løper febrilsk etter bimboene i gata, den lille gruppen høns som er helt på styr etter status og penger, det får dere ta på egen kappe.

Anonymkode: 06c33...3d9

Nettopp!👌

Anonymkode: 88fff...90c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Litt ekstra ille når det virker som de fleste menn på app kun egentlig er ute etter sex pg casual ting.  Det er faktisk ikke de fleste kvinner. Det er derfor en forskjell som gjør mange menn helt ubrukelige og kun i veien på apper og gjør det vanskeligere å faktisk finne en mann som er bra og for forhold.

De ubrukelige mennene på apper I dag er det damer som har stemt frem og gitt den suksessen de har. De mennene som ikke gjør suksess der, er ikke på appear.

Fukboys er damers første premie gutter, premiert og elsket av de fleste damer. Synd at damenes førstevalg ikke stiller opp for seriøse damer når de trenger dem.

Anonymkode: 7862b...a49

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De ubrukelige mennene på apper I dag er det damer som har stemt frem og gitt den suksessen de har. De mennene som ikke gjør suksess der, er ikke på appear.

Fukboys er damers første premie gutter, premiert og elsket av de fleste damer. Synd at damenes førstevalg ikke stiller opp for seriøse damer når de trenger dem.

Anonymkode: 7862b...a49

De ubrukelige er altså ikke fuckboys. Det er hvem som helst altså hehe. Ikke kun digge Jonas på 30 år, 189 , trent og kjekk. Men også både Gunnar på 65 , 180 men 130 kilo med manglende hygiene. Eller Thomas på 40 , 172 , ikke kjøpt nye klær siden 2014 osv….  Nei damer har ikke stemt frem dette … og forresten damer er stort sett klar over hvor lett det er for en Jonas her å få dame altså. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 2.31):

Det er ikke rart menn er blitt slik, med de kravene som stilles til dem nå for tiden.

Er mann selv og har forlengst gitt opp.

Anonymkode: ef05e...f52

Hva er grunnen til at du har : gitt opp kvinner:?

Anonymkode: cb112...e97

Skrevet
Fossegrimen skrev (På 4.7.2026 den 9.40):

Kva krav?

Du vet det de forteller små gutter på barnehagenivå. Sitt stille, ikke kast, ikke løp, ikke hopp, ikke dytt, ikke prat, ikke le høyt, ikke klatre! Og for all del aldri rør jentene. Innen de kommer i puberteten vet de at de er årsaken til alt det vonde i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...