Fossegrimen Skrevet 5. juli #61 Skrevet 5. juli Gratis skrev (10 minutter siden): Du vet det de forteller små gutter på barnehagenivå. Sitt stille, ikke kast, ikke løp, ikke hopp, ikke dytt, ikke prat, ikke le høyt, ikke klatre! Og for all del aldri rør jentene. Innen de kommer i puberteten vet de at de er årsaken til alt det vonde i verden! Eg har aldri fått meldingane der. Og eg er ikkje av den oppfatning at eg er "årsaken til alt det vonde i verden". At ein skal sitja stille på skolen, er vel knapt noko kytt. Det er rom for langt meir bråk og herjing i eit moderne klasserom enn det har vore tidlegare i historia. Spør ein hvilken som helst lærar. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #62 Skrevet 5. juli Bari skrev (23 timer siden): Nei altså, vi trenger virkelig menn i samfunnet. For å ta et eksempel som jeg har etter å ha vært pleieassistent: Menn er for eksempel svært ettertraktet i helsevesenet, både med tanke på arbeidsmiljø, kjønnsbalanse mot opp pasienter, tunge løft og utagering i psykiatrien. Mange damer er godt trent og sterke, men også de roper på mannlige pleiere når psykotiske Petter på 1.93 m og 115 kg utagerer og denger løs på personalet. I en slik situasjon kan jeg være så godt trent jeg bare vil, men høyde/vekt/kraft-forholdet vil jobbe i mot meg. Flere steder i sikkerhetspsykiatrien er det kun tillatt med mannlige nattevakter og det er det en grunn til.. Uten menn så hadde vi ikke hatt det problemet. Petter er jo mann. Anonymkode: 3d666...09f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #63 Skrevet 5. juli Er nesten morsomt at mennene skylder på kvinnene for fuckboys, samtidig mener de (ikke alle) at kvinner også bare er ute etter penger. Bare negativitet, ingen spørsmål hva menn selv gjør for at dette er det de tror er verdensbildet. Er det rart kvinner oppfatter at menn egentlig hater kvinner? Anonymkode: ac0ca...c7b 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #64 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 10.31): Hva da? La meg gjette, dere må bidra hjemme både mentalt og fysisk, og faktisk vise interesse for kvinnen. Anonymkode: ac0ca...c7b Lol. Du skal tjene mye men jobbe lite, invitere på dates, være aktiv med barna, gi mor egentid, hente/levere i barnehagen, lage middag… det er bare starten.. Mannen rolle i familien er den samme som i gamle dager (forsørger) samt alt det andre.. Anonymkode: 8b598...ae0
AnonymBruker Skrevet 5. juli #65 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lol. Du skal tjene mye men jobbe lite, invitere på dates, være aktiv med barna, gi mor egentid, hente/levere i barnehagen, lage middag… det er bare starten.. Mannen rolle i familien er den samme som i gamle dager (forsørger) samt alt det andre.. Anonymkode: 8b598...ae0 Særlig at det er sånn for menn i dag. Anonymkode: ac0ca...c7b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #66 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Særlig at det er sånn for menn i dag. Anonymkode: ac0ca...c7b Det er akkurat slik. Likestilling er flott! Det mener jeg 100%. Men når stopper oppgavene for far? Aldri.. Anonymkode: 8b598...ae0
AnonymBruker Skrevet 5. juli #67 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 2.20): Tråd på tråd fra kvinner som er forvirret og usikker her. Det samme går igjen.. "han virker ikke interessert", finn deg en som vil ha deg.. osv osv. Hva er det med menn for tiden? Anonymkode: e69e0...e67 Er du en type kvinne som menn vil ha da? Lav bodycount, ingen tatoveringer, lite sminke, feminine klær, feminin oppførsel, er varm og god, snakker opp mannen, viser interesse i han, tynn og feminin kropp, viser han respekt, får han til å føle seg maskulin osv. osv. osv.? De aller fleste kvinner jeg møter er menn uten kuk, veldig få er verdt mer enn et ligg. Anonymkode: 1e4ce...f38 4 1
Fossegrimen Skrevet 5. juli #68 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du en type kvinne som menn vil ha da? Lav bodycount, ingen tatoveringer, lite sminke, feminine klær, feminin oppførsel, er varm og god, snakker opp mannen, viser interesse i han, tynn og feminin kropp, viser han respekt, får han til å føle seg maskulin osv. osv. osv.? De aller fleste kvinner jeg møter er menn uten kuk, veldig få er verdt mer enn et ligg. Anonymkode: 1e4ce...f38 Kom deg ut av Andrew Tate-bobla. Dei fleste menn bryr seg verken om stort om "bodycount" eller tatoveringar. Og menn set typisk pris på mindre "tynn kropp" enn kvinner sjølv gjer når dei skal vurdere andre kvinner. Makan, altså. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #69 Skrevet 5. juli Hvis mannen ikke er interessert, så er det tid for selvrefleksjon. Mannen kan vel ikke noe for at han føler slik Anonymkode: cb837...26f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #70 Skrevet 5. juli Fossegrimen skrev (9 minutter siden): Kom deg ut av Andrew Tate-bobla. Dei fleste menn bryr seg verken om stort om "bodycount" eller tatoveringar. Og menn set typisk pris på mindre "tynn kropp" enn kvinner sjølv gjer når dei skal vurdere andre kvinner. Makan, altså. Anonymkode: 1e4ce...f38
Fossegrimen Skrevet 5. juli #71 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 1e4ce...f38 Jævleg rart å svare med ein selfie her, men la gå. 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #72 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er akkurat slik. Likestilling er flott! Det mener jeg 100%. Men når stopper oppgavene for far? Aldri.. Anonymkode: 8b598...ae0 Jeg ler høyt. Snakk om å være virkelighetsfjern. Anonymkode: ac0ca...c7b 4
Trolltunge Skrevet 5. juli #73 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Lol. Du skal tjene mye men jobbe lite, invitere på dates, være aktiv med barna, gi mor egentid, hente/levere i barnehagen, lage middag… det er bare starten.. Mannen rolle i familien er den samme som i gamle dager (forsørger) samt alt det andre.. Anonymkode: 8b598...ae0 For noen fryktelig urimelige krav! Må du til og med lage middag og tilbringe tid med barna dine???? Dakars liten deg! 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli #74 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er du en type kvinne som menn vil ha da? Lav bodycount, ingen tatoveringer, lite sminke, feminine klær, feminin oppførsel, er varm og god, snakker opp mannen, viser interesse i han, tynn og feminin kropp, viser han respekt, får han til å føle seg maskulin osv. osv. osv.? De aller fleste kvinner jeg møter er menn uten kuk, veldig få er verdt mer enn et ligg. Anonymkode: 1e4ce...f38 Hvis du trer ut av gutterommet og kommer deg ut i virkelige verden så ser du at du at det finnes alle slags type damer i forhold, akkurat som det finnes alle slags typer menn i forhold, som dere liker å benekte. Anonymkode: 21f82...efe 3
Thanos Skrevet 5. juli #75 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det finnes nesten ikke gode menn lenger nei. Iallefall ikke på datingappene. Er helt håpløst syns jeg. Menn er emosjonelt utilgjengelige etter min erfaring iallefall. Og de stiller ikke spørsmål, er ikke nysgjerrige. Etter å ha prøvd å date i ca 2 år så har jeg gitt opp alt av datingapper. Glad for at jeg har fått barn, så trenger egentlig ikke å gå inn i noe forhold sånn sett. Anonymkode: 3d666...09f Nei. Det er du som velger deg menn som ER emosjonellt utilgjenglige. Og jo det finnes like mange gode menn nå som det finnes gode kvinner. Men de er opptatt med de gode kvinnene som verdsetter dem. Også må det være lov å spørre.... hvor interessant er du som kvinne? Hva har du av mystikk og liv som han kan fordype seg i? Hva kan du tilby en mann foruten å være den som fremmer krav i hytt og pine? Eller er du som så mange andre moderne feminist kvinner hvor botox, fillers, krav og Kardashians er fokuset? Menn styrer unna nå. De har fått med seg hvor missfornøyde kvinner er og hvor ofte de ønsker menn bort fra planeten. De har fått med seg hvor lite de bidrar godt i en kvinnes liv, så hvorfor skal han oppsøke henne? Hvorfor skal han stille nysgjerrige spørsmål?Det sier seg selv at menn ikke er interessert i å gå på dating hverken på Tinder eller på kafé når de vet at de med 80% sannsynlighet vil bli emosjonellt vraket og avvist. Kvinner flest har ikke den villest anelse om hvor ille det føles. Og derfor vil det kry av spørsmål som det TS stiller her de neste årene. Ingen flørting, ingen kultivering, ingen komplimenter å høre, ingen som møter deg og ønsker bli kjent med deg. Det høres vel ut som en befriende fremtid? Hos enhver art på kloden må man kastrere for å hindre dem i å formere seg. Men nå velger altså menneskene å gjøre dette helt frivillig, uten kastrering. Det burde fortelle oss en hel del om hvor jævlig toxic menneskeheten har blitt. 3 1
Gratis Skrevet 5. juli #76 Skrevet 5. juli Fossegrimen skrev (3 timer siden): Eg har aldri fått meldingane der. Og eg er ikkje av den oppfatning at eg er "årsaken til alt det vonde i verden". At ein skal sitja stille på skolen, er vel knapt noko kytt. Det er rom for langt meir bråk og herjing i eit moderne klasserom enn det har vore tidlegare i historia. Spør ein hvilken som helst lærar. Jeg er klar over at jeg overdriver, men det er likevel den veien vi går. Du ser det i media hele tiden, det finnes ikke en eneste negativ artikkel angående kvinner og feminismen. Alt handler om at menn må skjerpe seg. (og det begynner i tidlig alder) Du må bare ta på deg de rette brillene så blir alt veldig tydelig.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #77 Skrevet 5. juli Gratis skrev (4 timer siden): Du vet det de forteller små gutter på barnehagenivå. Sitt stille, ikke kast, ikke løp, ikke hopp, ikke dytt, ikke prat, ikke le høyt, ikke klatre! Og for all del aldri rør jentene. Innen de kommer i puberteten vet de at de er årsaken til alt det vonde i verden! Takk for at du bekrefter det jeg sier. Anonymkode: ef05e...f52
Trolltunge Skrevet 5. juli #78 Skrevet 5. juli Gratis skrev (23 minutter siden): Jeg er klar over at jeg overdriver, men det er likevel den veien vi går. Du ser det i media hele tiden, det finnes ikke en eneste negativ artikkel angående kvinner og feminismen. Alt handler om at menn må skjerpe seg. (og det begynner i tidlig alder) Du må bare ta på deg de rette brillene så blir alt veldig tydelig. Hm, jeg har vært feminist hele livet, men opplever da ukentlig at det benyttes som et så sterkt skjellsord at det ikke er bare bare å takle å stå i det. Samme med å være kvinne. Flere ganger hver eneste uke må jeg lese hvor stor idiot jeg er på utallige måter bare i kraft av å være kvinne. Nei de tradisjonelle mediene er ikke like negative, men det utgjør nå bare en brøkdel av medier. Så har jeg sønner, og datter, og deres venner rundt meg, og det er faktisk veldig vanskelig å se i praksis at gutter har fått det så fælt i forhold til jentene. Helt faktisk er det jentene som nå er reddere (enn min generasjon var), mens gutta har det greit de, så lenge de bare oppfører seg ok. Å oppføre seg ok er ikke et urimelig krav til folk. 6
Fossegrimen Skrevet 5. juli #79 Skrevet 5. juli Thanos skrev (2 timer siden): Eller er du som så mange andre moderne feminist kvinner hvor botox, fillers, krav og Kardashians er fokuset? Kor mange "feminist kvinner" har du møtt? Eg har vore til stades på arrangement hos både Kvinnefronten og Kvinnegruppa Ottar, og kan ikkje hugse å ha sett verken botox eller fillers der. Du finn mykje meir av begge hos kvinner i MAGA-rørsla, for å seie det forsiktig. Gratis skrev (34 minutter siden): Jeg er klar over at jeg overdriver, men det er likevel den veien vi går. Du ser det i media hele tiden, det finnes ikke en eneste negativ artikkel angående kvinner og feminismen. Alt handler om at menn må skjerpe seg. (og det begynner i tidlig alder) Du må bare ta på deg de rette brillene så blir alt veldig tydelig. Da les du ikkje mykje aviser. Eg les negative artiklar om kvinner og feminisme heile tida. Det går knapt ei veke utan at det kjem ein eller annan artikkel om kor grusamt det er å vera mann eller gut i dag. Fekk du ikkje med deg Mannsutvalet frå regjeringa? Har du lese boka "Gutta" av Synnøve Vereide? Det har jo nesten ikkje vore snakk om anna enn korleis alt frå skole, til høgare utdanning, til rettsvesen og til venstresida har "svikta gutta". Eg har lese så mange uoriginale kritikkar av korleis "gutta vart gløymt" at eg kan fullføre talepunkta automatisk etter ingressen. Det er ikkje spesielt sjeldan, og ikkje spesielt oppsiktsvekkande lenger. Mykje har skjedd sidan 2016, spesielt for oss som les aviser. 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #80 Skrevet 5. juli Thanos skrev (3 timer siden): Nei. Det er du som velger deg menn som ER emosjonellt utilgjenglige. Og jo det finnes like mange gode menn nå som det finnes gode kvinner. Men de er opptatt med de gode kvinnene som verdsetter dem. Også må det være lov å spørre.... hvor interessant er du som kvinne? Hva har du av mystikk og liv som han kan fordype seg i? Hva kan du tilby en mann foruten å være den som fremmer krav i hytt og pine? Eller er du som så mange andre moderne feminist kvinner hvor botox, fillers, krav og Kardashians er fokuset? Menn styrer unna nå. De har fått med seg hvor missfornøyde kvinner er og hvor ofte de ønsker menn bort fra planeten. De har fått med seg hvor lite de bidrar godt i en kvinnes liv, så hvorfor skal han oppsøke henne? Hvorfor skal han stille nysgjerrige spørsmål?Det sier seg selv at menn ikke er interessert i å gå på dating hverken på Tinder eller på kafé når de vet at de med 80% sannsynlighet vil bli emosjonellt vraket og avvist. Kvinner flest har ikke den villest anelse om hvor ille det føles. Og derfor vil det kry av spørsmål som det TS stiller her de neste årene. Ingen flørting, ingen kultivering, ingen komplimenter å høre, ingen som møter deg og ønsker bli kjent med deg. Det høres vel ut som en befriende fremtid? Hos enhver art på kloden må man kastrere for å hindre dem i å formere seg. Men nå velger altså menneskene å gjøre dette helt frivillig, uten kastrering. Det burde fortelle oss en hel del om hvor jævlig toxic menneskeheten har blitt. Feil. Menn styrer ikke unna. Skal nesten ønske det for damer på apper. Mange flere menn der enn kvinner . Disse menn som faktisk er dårlig er i veien for resten. Men pls ring menn og be de begynne å styre unna . Tror mange kvinner faktisk ønsker det. Kanskje man slipper sutring på nett også fra incels hvis menn begynner å tenke de ikke vil ha kvinner mer menn vurdere å gå for en annen mann. Jeg applauderer det ! Anonymkode: 89adb...aed 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå