Soft mann Skrevet 4. juli #21 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner er ikke lenger avhengig av en mann økonomisk og for å ha rettigheter. Derfor dater man ikke av nødvendighet men at en kjæreste skal være en bonus i livet, og skal gjøre livet lettere- ikke verre. Og ser man etter en å få barn med er det veldig viktig å være nøye- slik at man ikke ender opp med ansvaret for barn og husarbeid osv alene. Heldigvis mye pga. sosiale medier er de nyere generasjonene mer oppmerksom på dette og vil ikke lenger akseptere at mannen kun gjør «the bare minimum». Anonymkode: 43de7...35f Pga sosiale medier så har kvinner funnet ut at mannen må ha mye penger. Slik at de kan kreve mest mulig i barnebidrag og andre ytelser/verdier nå de går i fra mennene. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #22 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ikke menn, men mennesker. Vi har alle veldig mye å velge mellom for tiden. Vi tenker alle "hva mer finnes det?", "kan jeg få noe bedre?". Jeg skylder på SoMe, men det er bare en teori. Anonymkode: 8c774...b7c Det startet nok før det. Det har med at vi treffer så mye mennesker ja. Anonymkode: e0a6c...92f
Fossegrimen Skrevet 4. juli #23 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Se over. Anonymkode: ef05e...f52 Kor? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #24 Skrevet 4. juli Soft mann skrev (6 minutter siden): Pga sosiale medier så har kvinner funnet ut at mannen må ha mye penger. Slik at de kan kreve mest mulig i barnebidrag og andre ytelser/verdier nå de går i fra mennene. Hvor mange menn kjenner du med en inntekt som gir et barnebidrag verdt å leve av ? Eller som faktisk ikke kun dekker en liten del av det et barn koster ifølge SIFO? Hvis du sitter og ser på amerikanske unge flotte og oversminka damer som snakker om nettopp amerikanske menn( ikke menn her i Norge) så finner du en del som vil ha en mann som tjener mye. Men greia er at de damene der er vel faktisk ikke det alle menn egentlig burde ville ha? Eller blir menn blendet av vippextensions, lip filllers, botox, restylane, falsk hår ( extension) , kropp( fikset på eller ei) og syntes dette er flott og derfor ønsker de en dame som ønsker å bli forsørget av en rik mann. Usa har rett og slett ikke de prisene på barnehage som vi har. En plass koster ca 10 000kr så mange flere damer er hjemmeværende når ungene er små og også lengre. Altså da må mannen forsørge familien. Slik norske menn er angående økonomi hadde altfor mange ikke vært interessert i å fullstendig forsørge partner her så da blir det vel ganske dumt å sette amerikanske standarder inn i vårt samfunn i Norge. Norske damer jobber selv og trenger ingen mann for økonomiens skyld , noe som er supert for damene, men åpenbart ikke så bra for norske menn som ikke er så etterspurt. Anonymkode: 89adb...aed 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #25 Skrevet 4. juli Det finnes nesten ikke gode menn lenger nei. Iallefall ikke på datingappene. Er helt håpløst syns jeg. Menn er emosjonelt utilgjengelige etter min erfaring iallefall. Og de stiller ikke spørsmål, er ikke nysgjerrige. Etter å ha prøvd å date i ca 2 år så har jeg gitt opp alt av datingapper. Glad for at jeg har fått barn, så trenger egentlig ikke å gå inn i noe forhold sånn sett. Anonymkode: 3d666...09f 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #26 Skrevet 4. juli Var på datingapper for flere år siden, og jeg var der i en lang periode (vi snakker ÅR, med pauser innimellom). Uansett hva jeg skrev i bio, så var det "du har for store krav!". Og da var det på ting som " Søker en mann som er i fast jobb og gjerne ikke har små barn. Jeg liker tosomhet, reiser og fjellturer. Jeg passer nok ikke sammen med en som gamer eller bruker all fritid på laksefiske". Innimellom kom jeg i kontakt med - og møtte - tilsynelatende normale menn. Sånn i starten iallefall. Men opplevde deretter mye rar oppførsel som jeg var alt for naiv til å skjønne noe av. Noen av dem fortjener Oscar-statuett for godt skuespill, det skal de ha. Det var ingen fysisk fellesnevner på disse mennene heller. De var korte, høye, lyse, mørke, med hår, uten hår. Det var alt fra leger til fotografer og anleggsarbeidene. Noen hadde barn, andre ikke. Jevnt over var det mye uredelig oppførsel og lite evne til kommunikasjon. Men emosjonell utnyttelse var de gode på. Ikke alle selvsagt; det var noen som evnet å formidle "det var hyggelig å møte deg, men jeg tror ikke vi passer sammen". I en lang periode begynte jeg å fundere på om det var meg det var noe galt med. Men så ble noen venninner etter hvert single, og det samme mønsteret skjedde hos dem. Og jeg fikk høre historier om venners venner. Gjennomgående tema er ghosting. Selv var jeg heldig og omsider møte en mann med integritet, og begge ble betatte av hverandre. Vi har nå vært samboere i mange år, og jeg håper jeg slipper å dra tilbake til "slagmarken" (Tinder etc.). Jeg har ikke noe svar på hvorfor det har blitt sånn. Det kan ikke bli ild uten gnist, det må alle være innforstått med, men trenden med å forlede noen er tilsynelatende økende. "Bare jeg får tilfredsstilt mine fysiske behov, så gir jeg f*en i resten". Anonymkode: 0ca52...65f 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #27 Skrevet 4. juli Bra det ikke bare er jeg som har dårlige erfaringer. Det er lov å ha preferanser, og man kan ikke falle for alle. Men, jeg syns så mange menn på dating-apper er slemme! Virker som de nyter det liksom, ganske skremmende. Sist jeg var på date var i 2021, løp gråtende derifra fordi daten sa til meg "fy du var stygg og har en stygg nese". Selv så han ut som et troll med brune tenner, men smilte skikkelig da han så jeg ble lei meg og begynte å gråte. Ikke normal oppførsel, og jeg tør ikke date igjen pga jeg har møtt så mange sånne menn. Er så lei de som sier "ikke alle menn er sånn da". Det hjelper ikke meg når alle jeg dater ser på meg med hat i blikket og mobber meg! Virker som menn bare vil ha perfekte insta-babes. Vi som ikke ser sånn ut har ikke sjans. Og må bare akseptere å bli mobbet og psykisk ødelagt tydeligvis. Jeg tør ikke prøve Tinder igjen, orker ikke flere stygge kommentarer. Kan ikke de mennene som ikke er interessert heller avslutte på en høflig måte? Det er 0 grunn til å være slem mot en date med mindre hun har gjort noe ille. Jeg har også møtt menn jeg har avsluttet med, men har da sagt fra at jeg ikke har de rette følelsene. Har aldri gjort narr av utseendet etc. Så mitt tips til menn er: SLUTT MED DET! Og vær høflig. Anonymkode: 7045d...c6a 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #28 Skrevet 4. juli Soft mann skrev (1 time siden): Pga sosiale medier så har kvinner funnet ut at mannen må ha mye penger. Slik at de kan kreve mest mulig i barnebidrag og andre ytelser/verdier nå de går i fra mennene. Igjen kommer dette middelalderske våset. Andel kvinner på Medisinstudiet, Psykologi profesjon, Odontologi, Veterinær, Juss, og så videre, er skyhøyt. Sånn er det over hele linja. Kvinner i 2026 er i store trekk ikke avhengig av at mannen må ha mye penger. Vi har god økonomi selv. At mange av dere mannfolk er så enkelt møblert i hodet at dere løper febrilsk etter bimboene i gata, den lille gruppen høns som er helt på styr etter status og penger, det får dere ta på egen kappe. Anonymkode: 06c33...3d9 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #29 Skrevet 4. juli Finn en bra mann? Jeg fant en til slutt men lette lenge blant mye rart. De jeg IKKE passet sammen med var de jeg fant på Tinder. Så min teori er at fremgangsmåten er feil. Anonymkode: d390f...5a2
Bari Skrevet 4. juli #30 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At mange av dere mannfolk er så enkelt møblert i hodet at dere løper febrilsk etter bimboene i gata, den lille gruppen høns som er helt på styr etter status og penger, det får dere ta på egen kappe. Anonymkode: 06c33...3d9 Nei altså, vi trenger virkelig menn i samfunnet. For å ta et eksempel som jeg har etter å ha vært pleieassistent: Menn er for eksempel svært ettertraktet i helsevesenet, både med tanke på arbeidsmiljø, kjønnsbalanse mot opp pasienter, tunge løft og utagering i psykiatrien. Mange damer er godt trent og sterke, men også de roper på mannlige pleiere når psykotiske Petter på 1.93 m og 115 kg utagerer og denger løs på personalet. I en slik situasjon kan jeg være så godt trent jeg bare vil, men høyde/vekt/kraft-forholdet vil jobbe i mot meg. Flere steder i sikkerhetspsykiatrien er det kun tillatt med mannlige nattevakter og det er det en grunn til.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #31 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Bra det ikke bare er jeg som har dårlige erfaringer. Det er lov å ha preferanser, og man kan ikke falle for alle. Men, jeg syns så mange menn på dating-apper er slemme! Virker som de nyter det liksom, ganske skremmende. Sist jeg var på date var i 2021, løp gråtende derifra fordi daten sa til meg "fy du var stygg og har en stygg nese". Selv så han ut som et troll med brune tenner, men smilte skikkelig da han så jeg ble lei meg og begynte å gråte. Ikke normal oppførsel, og jeg tør ikke date igjen pga jeg har møtt så mange sånne menn. Er så lei de som sier "ikke alle menn er sånn da". Det hjelper ikke meg når alle jeg dater ser på meg med hat i blikket og mobber meg! Virker som menn bare vil ha perfekte insta-babes. Vi som ikke ser sånn ut har ikke sjans. Og må bare akseptere å bli mobbet og psykisk ødelagt tydeligvis. Jeg tør ikke prøve Tinder igjen, orker ikke flere stygge kommentarer. Kan ikke de mennene som ikke er interessert heller avslutte på en høflig måte? Det er 0 grunn til å være slem mot en date med mindre hun har gjort noe ille. Jeg har også møtt menn jeg har avsluttet med, men har da sagt fra at jeg ikke har de rette følelsene. Har aldri gjort narr av utseendet etc. Så mitt tips til menn er: SLUTT MED DET! Og vær høflig. Anonymkode: 7045d...c6a Om du kunne ane hvor mye jeg kjenner meg igjen i dine opplevelser, men jeg er mann med de samme opplevelsene som deg med damer i yngre år. (1980 -1995) Når alle damer er enig om hvordan drømme mannen ser ut, blir mange gutter usynlig og alltid avvist. Kanskje tilbake på 70 tallet, jaktet de fleste gutter og menn på damer, og når hver mann kontaktet 5 til 10 damer på en sjekke kveld, fikk de fleste damer mye oppmerksomhet og noen alt for mye. Den gangen var uten tvil villige damer mangelvaren for menn. På et vis har den som sitter på mangelvaren makta/kontrollen over spillet. I dag får 25% menn 15% kvinnene ikke barn og familie, de er såkalt til overs og lever livet alene som usynlig. Dette er offisielle tall, og de aller fleste av menene svarer når de er 45, at de ville mye heller ha hatt familie og barn. Når 25% av alle menn ikke blir akseptert av damene, står vi igjen med 75% av mennene og 100% av damene. Alle kan jo tydelig lese ut av tallene, at det ikke lengere er villige damer som er mangelvaren. Mange ting er snudd på hodet i forhold til hvordan det fungerte for noen tiår siden, med 8 – 10% av menene og 5 – 7% av kvinner utenfor. Valgbare menn 75% trenger ikke jakte på damer, de er mangelvaren og kontrollerer spillet i dag, de må dessverre avvise 25% av damene for at regnestykket skal gå opp. De trenger ikke velge damer med lite erfaring, slik damer i ungdommen valgte bort gutter med lite erfaring. At 25% av menn er usynlig, skaper mange kjedelige problemer for livene til seriøse damer. Som bla. 15% av kvinner får ikke barn, og at 25% sønner og 15% døtre blir til overs og får ingen familie. Kjipt å få med seg for de som det gjør. De fleste problemer damer møter i dating Norge i dag, kan de takke seg selv for. I utgangspunktet er damers oppgave og friste alle menn til å gi damer positiv oppmerksomhet, friste dem til å ønske og være sammen med damer. Når en da tenker etter er det mange menn som ikke ønsker og være sammen med damer mer, enten pga. egen usynlighet, eller mange dårlige erfaringer fra forhold og brudd. Her inne er et veldig godt utvalg av damer mange menn styrer langt unna. Konfliktsøkende og verbalt aggressive, og med påstander som hentet ut fra en narsissistisk strategi. 10% av befolkningen er ekte narsissister, og mange andre lærer seg fremgangsmåten, som er såre enkel og effektiv for å skape frustrasjon, sinne, oppgitthet, osv. som dagens menn sliter med i samliv med damer. Også 10% av menn er narsissist, og setter sikkert sine spor blant damer. Når nesten alle jenter ender opp med bachelor master ++ utdanning og gutter fint lite, blir det mangel på likemenn for damer, pga. deres høyere utdanningsnivå. Like barn leker jo som kjent best! Det kunne skrives mange bøker om ukloke valg damer gjør og får svi for, og muligens kan de samme bøkene skrives om dagens menn. Forskjellen for menn kontra damer i dag, er at menn kan velge bort 25% av damene, uten at det får noen konsekvens for dem. Anonymkode: 7862b...a49 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #32 Skrevet 4. juli Bari skrev (31 minutter siden): Nei altså, vi trenger virkelig menn i samfunnet. For å ta et eksempel som jeg har etter å ha vært pleieassistent: Menn er for eksempel svært ettertraktet i helsevesenet, både med tanke på arbeidsmiljø, kjønnsbalanse mot opp pasienter, tunge løft og utagering i psykiatrien. Mange damer er godt trent og sterke, men også de roper på mannlige pleiere når psykotiske Petter på 1.93 m og 115 kg utagerer og denger løs på personalet. I en slik situasjon kan jeg være så godt trent jeg bare vil, men høyde/vekt/kraft-forholdet vil jobbe i mot meg. Flere steder i sikkerhetspsykiatrien er det kun tillatt med mannlige nattevakter og det er det en grunn til.. Du siterte meg, eller deler av innlegget mitt, men jeg skrev aldri at vi ikke trenger menn i samfunnet. Menn må vi forholde oss til, men jeg reagerte på han som skrev at vi damer er så opptatte av at menn skal ha mye penger. Fysiske forskjeller mellom kjønnene kommer vi ikke unna, så jeg er altså ikke uenig i det du skriver. Anonymkode: 06c33...3d9
AnonymBruker Skrevet 4. juli #33 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du kunne ane hvor mye jeg kjenner meg igjen i dine opplevelser, men jeg er mann med de samme opplevelsene som deg med damer i yngre år. (1980 -1995) Når alle damer er enig om hvordan drømme mannen ser ut, blir mange gutter usynlig og alltid avvist. Kanskje tilbake på 70 tallet, jaktet de fleste gutter og menn på damer, og når hver mann kontaktet 5 til 10 damer på en sjekke kveld, fikk de fleste damer mye oppmerksomhet og noen alt for mye. Den gangen var uten tvil villige damer mangelvaren for menn. På et vis har den som sitter på mangelvaren makta/kontrollen over spillet. I dag får 25% menn 15% kvinnene ikke barn og familie, de er såkalt til overs og lever livet alene som usynlig. Dette er offisielle tall, og de aller fleste av menene svarer når de er 45, at de ville mye heller ha hatt familie og barn. Når 25% av alle menn ikke blir akseptert av damene, står vi igjen med 75% av mennene og 100% av damene. Alle kan jo tydelig lese ut av tallene, at det ikke lengere er villige damer som er mangelvaren. Mange ting er snudd på hodet i forhold til hvordan det fungerte for noen tiår siden, med 8 – 10% av menene og 5 – 7% av kvinner utenfor. Valgbare menn 75% trenger ikke jakte på damer, de er mangelvaren og kontrollerer spillet i dag, de må dessverre avvise 25% av damene for at regnestykket skal gå opp. De trenger ikke velge damer med lite erfaring, slik damer i ungdommen valgte bort gutter med lite erfaring. At 25% av menn er usynlig, skaper mange kjedelige problemer for livene til seriøse damer. Som bla. 15% av kvinner får ikke barn, og at 25% sønner og 15% døtre blir til overs og får ingen familie. Kjipt å få med seg for de som det gjør. De fleste problemer damer møter i dating Norge i dag, kan de takke seg selv for. I utgangspunktet er damers oppgave og friste alle menn til å gi damer positiv oppmerksomhet, friste dem til å ønske og være sammen med damer. Når en da tenker etter er det mange menn som ikke ønsker og være sammen med damer mer, enten pga. egen usynlighet, eller mange dårlige erfaringer fra forhold og brudd. Her inne er et veldig godt utvalg av damer mange menn styrer langt unna. Konfliktsøkende og verbalt aggressive, og med påstander som hentet ut fra en narsissistisk strategi. 10% av befolkningen er ekte narsissister, og mange andre lærer seg fremgangsmåten, som er såre enkel og effektiv for å skape frustrasjon, sinne, oppgitthet, osv. som dagens menn sliter med i samliv med damer. Også 10% av menn er narsissist, og setter sikkert sine spor blant damer. Når nesten alle jenter ender opp med bachelor master ++ utdanning og gutter fint lite, blir det mangel på likemenn for damer, pga. deres høyere utdanningsnivå. Like barn leker jo som kjent best! Det kunne skrives mange bøker om ukloke valg damer gjør og får svi for, og muligens kan de samme bøkene skrives om dagens menn. Forskjellen for menn kontra damer i dag, er at menn kan velge bort 25% av damene, uten at det får noen konsekvens for dem. Anonymkode: 7862b...a49 Jeg tror du kanskje kan finne flere svar, men også mer håp og forståelse, om du går frem for å lære om mennesker som individene over teori. For disse tallene mangler detaljene av levd liv. Du sier 75 prosent av mennene har 100 prosent av damene. Hvordan er det mulig fysisk? Det er ingen direkte sosial kontakt mellom så store grupper, de fleste møter aldri og vil aldri heller avslå hverandre. Jeg er en del av den 100 prosenten damer og er ikke på byen, er ikke på Tinder, så hvor skal menn jeg ikke bryr meg om skal jakte på meg, jakte på meg? De kan ikke det. Samfunnet har ikke denne lette oversikten over hele folket, som din teori krever at den har. Om du forstår? Du glemmer nyansene. Å det at du kan si, da er du bare en del av damene som glemmes i mengden fordi 75 prosenten har nok. Men ikke gjør det. Ta til deg viten om at samfunnet ikke har oversikt, for de har ikke det. Forskere om det er dem du har prosentene fra, de setter ting ofte i forenklede teorier og systemer, men det er ikke nok til å faktisk få med seg hva som foregår. Derfor kommer slike teorier som ikke passer for folket, og er distansert fra hva folket føler på. Din teori går utifra at alle menn innenfor 75 prosenten er ettertraktet, og glemmer damer har fri vilje, emosjonelle og fysiske behov og kroatisk sans. Alt et menneske har. Vi kan velge å være single, vi kan bare være single til vi møter noen vi blir forelsket i. Hvor mange vil si de har en mann som var sjenert? Teorien er bare en teori, men den passer ikke på samfunnet. Det er konflikt her inne, fordi dette er en diskusjon side hvor mye vondt deles sammenlignet med godt, og vi ikke ser hverandre så du får ikke møtt andre hvor de er og det blir handlende om saken, blandet med at vi tolker hverandre ut av skrift og blir snurt. Anonymkode: e94e0...22f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #34 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror du kanskje kan finne flere svar, men også mer håp og forståelse, om du går frem for å lære om mennesker som individene over teori. For disse tallene mangler detaljene av levd liv. Du sier 75 prosent av mennene har 100 prosent av damene. Hvordan er det mulig fysisk? Det er ingen direkte sosial kontakt mellom så store grupper, de fleste møter aldri og vil aldri heller avslå hverandre. Jeg er en del av den 100 prosenten damer og er ikke på byen, er ikke på Tinder, så hvor skal menn jeg ikke bryr meg om skal jakte på meg, jakte på meg? De kan ikke det. Samfunnet har ikke denne lette oversikten over hele folket, som din teori krever at den har. Om du forstår? Du glemmer nyansene. Å det at du kan si, da er du bare en del av damene som glemmes i mengden fordi 75 prosenten har nok. Men ikke gjør det. Ta til deg viten om at samfunnet ikke har oversikt, for de har ikke det. Forskere om det er dem du har prosentene fra, de setter ting ofte i forenklede teorier og systemer, men det er ikke nok til å faktisk få med seg hva som foregår. Derfor kommer slike teorier som ikke passer for folket, og er distansert fra hva folket føler på. Din teori går utifra at alle menn innenfor 75 prosenten er ettertraktet, og glemmer damer har fri vilje, emosjonelle og fysiske behov og kroatisk sans. Alt et menneske har. Vi kan velge å være single, vi kan bare være single til vi møter noen vi blir forelsket i. Hvor mange vil si de har en mann som var sjenert? Teorien er bare en teori, men den passer ikke på samfunnet. Det er konflikt her inne, fordi dette er en diskusjon side hvor mye vondt deles sammenlignet med godt, og vi ikke ser hverandre så du får ikke møtt andre hvor de er og det blir handlende om saken, blandet med at vi tolker hverandre ut av skrift og blir snurt. Anonymkode: e94e0...22f Kritisk sans*! Selv om noen av oss sikkert har en kroatisk en også. 😄 Anonymkode: e94e0...22f
AnonymBruker Skrevet 4. juli #35 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva da? La meg gjette, dere må bidra hjemme både mentalt og fysisk, og faktisk vise interesse for kvinnen. Anonymkode: ac0ca...c7b Lol, dette trur du ikke på selv, engang. Du snakker om det absolutt minimum. Lista er mye høyere enn det! Anonymkode: 8c774...b7c 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #36 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det finnes nesten ikke gode menn lenger nei. Iallefall ikke på datingappene. Er helt håpløst syns jeg. Anonymkode: 3d666...09f Er nok like utplukket både gode menn og gode kvinner. Anonymkode: 38938...27b
AnonymBruker Skrevet 4. juli #37 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er nok like utplukket både gode menn og gode kvinner. Anonymkode: 38938...27b Litt ekstra ille når det virker som de fleste menn på app kun egentlig er ute etter sex pg casual ting. Det er faktisk ikke de fleste kvinner. Det er derfor en forskjell som gjør mange menn helt ubrukelige og kun i veien på apper og gjør det vanskeligere å faktisk finne en mann som er bra og for forhold. Anonymkode: 89adb...aed 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #38 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Litt ekstra ille når det virker som de fleste menn på app kun egentlig er ute etter sex pg casual ting. Det er faktisk ikke de fleste kvinner. Det er derfor en forskjell som gjør mange menn helt ubrukelige og kun i veien på apper og gjør det vanskeligere å faktisk finne en mann som er bra og for forhold. Anonymkode: 89adb...aed Det var en slik podcast, ja jeg vet. Å der var det en tilsynelatende ikke sexist mann som pratet med ei dame som har slitt med dating. Han stusset veldig på måten hun utelukker menn på. For hun ser etter noe seriøst, å utelukker dem som starter med sex prat. Dette mente han var veldig rart, for å starte med sex betyr ikke at det ikke kan bli noe, å sant det. Men! Når du selv kanskje ser etter en mann som evner å se deg som person før han kommer med kroppen sin, og viser noe tegn til å være til å stole på og hvordan luke ut? Om mange oppriktig er der for sex? Og er åpne for bare sex med alle de har noe interesse for selv om de vet de ikke liker deg for mer når dere møtes? Tenker han at du er nødt til å ligge deg gjennom hvor stor mengde menn for å kanskje ha litt flaks på nummer 276? Så lenge som folk forblir på apper og så i blinde gjennom en skjerm, det er å søke kontakt før du føler noe, da kommer man jo til å ha høy sannsynlighet å bare ha en hær av sex, som aldri ende tar, for på ingen punkt skal man sette flere spørsmål, er det noe her annet enn sex? Derfor er sex menn for seriøse damer en mega dårlig ide. Jeg forstår ikke hvordan han mannen kunne forstå så lite å når jeg så panikken i øynene hans av å at han påsto damer og menn snakker ulike språk eller noe. Øh, vi vil ha mer! Hvor er romantikken? Hva skal jeg med en mann som bryr seg mer om min kjære blomst sorry for å kalle den det, først, enn om meg? Rart. Det er ingen sosial logikk i det. Gir mening for noen som er åpen for bare sex uansett, men alle bryr seg ikke nok om det til å orke, de vil starte kjærlighets livet sitt. Anonymkode: e94e0...22f 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #39 Skrevet 4. juli Det er vel fordi han har ørten jern i ilden? Er det ikke en kjensgjerning at noen få kjekke menn harver over alle damene og ikke vil binde seg? Anonymkode: b49ec...d61
Trolltunge Skrevet 4. juli #40 Skrevet 4. juli De som har menn som virkelig er interessert trenger nok ikke spørre her. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå