Gulline Skrevet 26. juni #101 Skrevet 26. juni xHenrik skrev (8 minutter siden): Resten av verden driter langt i hva norske fans gjør. Men når journalister leter lenge nok finner de alltids noen som gidder å bry seg. Det er bare SÅÅÅ typisk norsk å irritere seg over noe så uskyldig som norske fotballfans. I Dagens Næringsliv ble dere beskrevet som surpomper, og det de traff virkelig spikeren på hodet. Kan bare si: God bedring og prøv å slappe av, det er snart helg.
xHenrik Skrevet 26. juni #102 Skrevet 26. juni Gulline skrev (1 minutt siden): Det er bare SÅÅÅ typisk norsk å irritere seg over noe så uskyldig som norske fotballfans. I Dagens Næringsliv ble dere beskrevet som surpomper, og det de traff virkelig spikeren på hodet. Kan bare si: God bedring og prøv å slappe av, det er snart helg. Jeg irriterer meg ikke over fotballfans. Hvorfor dikter du opp dette?
Gulline Skrevet 26. juni #103 Skrevet 26. juni xHenrik skrev (26 minutter siden): Jeg irriterer meg ikke over fotballfans. Hvorfor dikter du opp dette? Jeg vet ikke hva du irriterer deg over. Det vet du best selv. Bare sier at det er så vanvittig norsk å sitte hjemme og irritere seg over slikt. Jeg for min del synes synd på de som ikke evner å glede seg over det.
xHenrik Skrevet 26. juni #104 Skrevet 26. juni Gulline skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva du irriterer deg over. Det vet du best selv. Bare sier at det er så vanvittig norsk å sitte hjemme og irritere seg over slikt. Jeg for min del synes synd på de som ikke evner å glede seg over det. Nå ser det ut som at det er du som ror. Du skrev "dere" da du svarte på min kommentar.
Gulline Skrevet 26. juni #105 Skrevet 26. juni xHenrik skrev (4 minutter siden): Nå ser det ut som at det er du som ror. Du skrev "dere" da du svarte på min kommentar. Jeg melder meg ut av flisespikket ditt. Fortsett med de som gidder.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #106 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 9.58): Men å kritisere det sprudlende norske publikummet i USA for å spre glede og samhørighet er hva man reagerer på. Anonymkode: 6142d...77f Jeg forstår virkelig ikke denne logikken. Om noen ikke liker selve roingen så har ikke det noe som helst med norske fans eller hårsåre individer å gjøre. Man kan fint synes at en handling er teit, uten at man mener at menneskene som gjør handlingen er teit. Anonymkode: acf79...441
Pawn Hearts Skrevet 26. juni #107 Skrevet 26. juni xHenrik skrev (17 timer siden): Ja, og her er et bilde av Haaland når han handler krydder: He, he. Heldigvis er ikke Haaland slik i det hele tatt. Han spiller ikke stygt og slenger ikke dritt til motstanderne. Det fine bildet der han holder armen kameratslig rundt Mbappé viser hvordan fotballen bør være, men altfor sjelden er. Kanskje vi får se noe lignende i kveld? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #108 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2026 den 21.43): Det er corny for oss, men ikke for folk i andre land. De er overbevist om at vi er vikinger. Vi synes at amerikanere med cowboyhatt er helt topp, men de gremmes av det. Anonymkode: 6dfd4...178 Neida, fikk i andre land ler av vår roing. Akkurat som de aller fleste ler av folk i cowboyhatt. Mulig du synes det er stas, men jeg har aldri møtt noen som er enig.. 😂 Anonymkode: 9c06d...3ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå