Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke noen kan sammenligne klappingen til islendingene med roingen til den norske fansen. Eneste likheten er takten. 
Husker noen kalte klappingen til islendingene som en slags viking klapp. Bare tull. En Hollywoods versjon av vikinger? Tror virkelig folk vikingene klappet slik?
Nei..hva kan vel ikke være mer ekte enn roingen til norske supportere når du tenker vikinger. Vikingene rodde overalt. Med en fart og presisjon som gjorde det mulig å overrumple og og ta enhver by og landsby nedover kontinentet for 1100 år siden. 
Og den takten man roper ro og simulerer roing er akkurat slik ekte roing på et stort skip skal roes. 

Anonymkode: 23595...7a7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cringe! Flaut! Kjipt! Men effektivt! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner ikke noen kan sammenligne klappingen til islendingene med roingen til den norske fansen. Eneste likheten er takten. 
Husker noen kalte klappingen til islendingene som en slags viking klapp. Bare tull. En Hollywoods versjon av vikinger? Tror virkelig folk vikingene klappet slik?
Nei..hva kan vel ikke være mer ekte enn roingen til norske supportere når du tenker vikinger. Vikingene rodde overalt. Med en fart og presisjon som gjorde det mulig å overrumple og og ta enhver by og landsby nedover kontinentet for 1100 år siden. 
Og den takten man roper ro og simulerer roing er akkurat slik ekte roing på et stort skip skal roes. 

Anonymkode: 23595...7a7

Med fart og presisjon kunne de overrumple og voldta enhver kvinne på kontinentet.

• Nyttig 1
Skrevet

Hele verden elsker det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt flaut, men alle involverte virker å kose seg. Det er uten tvil bra for lagmoralen.

Anonymkode: 1aa25...c44

AnonymBruker
Skrevet
xHenrik skrev (2 minutter siden):

Med fart og presisjon kunne de overrumple og voldta enhver kvinne på kontinentet.

Foreslår at du setter deg inn i hvordan nordmenn levde i vikingtiden. Dersom du er nordmann så er dette i ditt DNA. Jeg elsker historie og er stolt av å være etterkommer etter alt det bra nordmenn bidro til i vikingtiden. De lå langt foran når det kom til kvinners rettigheter, demokrati. båtbygging, navigering og mye annet. Dersom du vil skjemmes av dette så får du vel gjøre det, men anbefaler deg å ikke spre misinformasjon om at vi bare drepte og voldtok i vikingtiden, for det gjorde vi virkelig ikke. 

Anonymkode: 6142d...77f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Foreslår at du setter deg inn i hvordan nordmenn levde i vikingtiden. Dersom du er nordmann så er dette i ditt DNA. Jeg elsker historie og er stolt av å være etterkommer etter alt det bra nordmenn bidro til i vikingtiden. De lå langt foran når det kom til kvinners rettigheter, demokrati. båtbygging, navigering og mye annet. Dersom du vil skjemmes av dette så får du vel gjøre det, men anbefaler deg å ikke spre misinformasjon om at vi bare drepte og voldtok i vikingtiden, for det gjorde vi virkelig ikke. 

Jada, ro-bevegelsen illustrerer kvinners rettigheter og demokrati :ironi:

AnonymBruker
Skrevet
xHenrik skrev (6 minutter siden):

Jada, ro-bevegelsen illustrerer kvinners rettigheter og demokrati :ironi:

Nei, den illustrer hvordan vikingene kom seg rundt i verden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, den illustrer hvordan vikingene kom seg rundt i verden. 

Siden du virker å tro at det kun dreide seg om drap og voldtekt så kan jeg informere deg om at vikingene etablerte handelsruter bl a til midtøsten og Asia. De knyttet sammen kulturer på sine mange reiser til havs og på elver. De eksporterte bla tømmer, skinn og imoorterte silke, krydder, keramikk mm. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Siden du virker å tro at det kun dreide seg om drap og voldtekt så kan jeg informere deg om at vikingene etablerte handelsruter bl a til midtøsten og Asia. De knyttet sammen kulturer på sine mange reiser til havs og på elver. De eksporterte bla tømmer, skinn og imoorterte silke, krydder, keramikk mm. 

Ja, og her er et bilde av Haaland når han handler krydder:

1f860a180771999.6510bf2644e9f.png

AnonymBruker
Skrevet

Du får sitte hjemme og skjemmes du da mens vi andre koser oss på fotballandslagets vegne under VM. 

Men for din egen del så anbefaler jeg virkelig å sette deg litt inn i historien, og spesielt dersom du og slekten din har dype røtter i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det slaktes ikke. For en click-bait-artikkel! Det motsatte er sannheten.

Det er uten tvil den største fan-snakkisen i hele VM.

Anonymkode: 296c3...96a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du får sitte hjemme og skjemmes du da mens vi andre koser oss på fotballandslagets vegne under VM. 

Men for din egen del så anbefaler jeg virkelig å sette deg litt inn i historien, og spesielt dersom du og slekten din har dype røtter i Norge. 

Hvem har sagt at jeg skjemmes?

Ikke for å skryte, men jeg er rimelig sikker på at jeg kan mer om historien fra vikingtiden enn hva du gjør.

AnonymBruker
Skrevet
xHenrik skrev (1 minutt siden):

Hvem har sagt at jeg skjemmes?

Ikke for å skryte, men jeg er rimelig sikker på at jeg kan mer om historien fra vikingtiden enn hva du gjør.

Det tror jeg nok ikke, nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg nok ikke, nei. 

Det tror jeg nok ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så imponert over fansen til både Norge, Skotland og mange andre land, hele VM har vært en eneste rekke av glede,

fellesskap, inkludering, engasjement og entusiasme. Det er så seriøst behøv nå.

Et friskt pust og nydelig avbrekk. 
Heia-heia! 

Anonymkode: d08a9...e01

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det får nordmenn til å se ut som en flokk primitive, brautende bønder, som ikke er istand til å finne på noe litt mer raffinert og originalt på egenhånd. Ytterst pinlig å bli assosiert med disse bondeknølene

Anonymkode: b1809...b90

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er så imponert over fansen til både Norge, Skotland og mange andre land, hele VM har vært en eneste rekke av glede,

fellesskap, inkludering, engasjement og entusiasme. Det er så seriøst behøv nå.

Et friskt pust og nydelig avbrekk. 
Heia-heia! 

Anonymkode: d08a9...e01

Helt enig. Tror hele verden trengte dette nå.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det får nordmenn til å se ut som en flokk primitive, brautende bønder, som ikke er istand til å finne på noe litt mer raffinert og originalt på egenhånd. Ytterst pinlig å bli assosiert med disse bondeknølene

Anonymkode: b1809...b90

Det er ikke hva resten av verden synes.

Anonymkode: 4d791...6fe

• Hjerte 1
Skrevet
Gulline skrev (1 time siden):

Helt enig. Tror hele verden trengte dette nå.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke hva resten av verden synes.

Anonymkode: 4d791...6fe

Resten av verden driter langt i hva norske fans gjør.

Men når journalister leter lenge nok finner de alltids noen som gidder å bry seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...