AnonymBruker Skrevet 23. juni #41 Skrevet 23. juni Apis skrev (13 timer siden): Harry eller ikke, nå har det blitt så synonymt med VM og det norske fotball laget, så nå er det bare å slutte å hate, å la folk få lov til å kose seg. Så føler jeg at nå er vår vikinghistorie, tatt tilbake fra nazister og ultra rasister fra høyresiden. Helt enig. Det har med å vise sin arv, hvor vi kommer fra. Synes det er helt supert. jeg, og de utlendingene jeg har sett har kun reagert positivt. Mange mener at flere land burde gjøre det samme med deres historie. Være stolt av sin hærkomst. Og Norge har gjort dette på en gjennomført og positiv måte. Anonymkode: 6142d...77f 3
Daria Skrevet 23. juni #42 Skrevet 23. juni Jo flere bilder jeg ser fra gårsdagens kamp, hvor hele tribunefelt ror i takt, jo stiligere synes jeg det er - den visuelle effekten er imponerende. Dessuten er det unektelig ganske søtt når Erling Braut Håland reposter insta-reels av roende barnehagebarn... 4 5
Tabris Skrevet 23. juni #43 Skrevet 23. juni Jeg er egentlig null interessert i fotball, men den chanten er superkul! Digger den! Og utfra hva jeg ser på YouTube og reels så gjør de fleste andre det også. 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #44 Skrevet 23. juni Det er corny for oss, men ikke for folk i andre land. De er overbevist om at vi er vikinger. Vi synes at amerikanere med cowboyhatt er helt topp, men de gremmes av det. Anonymkode: 6dfd4...178
AnonymBruker Skrevet 23. juni #45 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er corny for oss, men ikke for folk i andre land. De er overbevist om at vi er vikinger. Vi synes at amerikanere med cowboyhatt er helt topp, men de gremmes av det. Anonymkode: 6dfd4...178 Det gjør «vi» da virkelig ikke. Vi synes de er blodharry. Anonymkode: 20150...94a 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #46 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er corny for oss, men ikke for folk i andre land. De er overbevist om at vi er vikinger. Vi synes at amerikanere med cowboyhatt er helt topp, men de gremmes av det. Anonymkode: 6dfd4...178 Hvorfor snakker du på vegne av andre enn deg selv? Anonymkode: 4d791...6fe 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #48 Skrevet 23. juni Det er rått,. synes jeg 😍 Elsker det for dere, få frem viking spiriten. Anonymkode: a9ac5...a97 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #49 Skrevet 23. juni Får så mye reels nå, om at folk fra andre land elsker den norske fansen. Anonymkode: 18658...817 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #50 Skrevet 23. juni Jo, jeg synes det er litt pinlig, men så lager det jo stemning og. Kampen i går var jo fantastisk, synes de kunne ro mer! Men jeg lurer mer på svenskene som har blitt fryktelig opptatt av å sable ned alt som har med Norge å gjøre. Mindreverdigshetskomplekser fra hue til ræva Anonymkode: d2d3f...32d 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #51 Skrevet 24. juni Det var gøy det første halvminuttet. Nå etter flere timer kjenner jeg "jada, nok nå". Anonymkode: 147ae...19b 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #53 Skrevet 24. juni Hvordan kan noen mislike noe som skaper samhold som dette? Roinga er enkel i seg selv, men fyttirakkern så samlende! Jeg blir helt rørt, selvom fotballinteressen min er lik null. Anonymkode: 14cde...da6 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #54 Skrevet 24. juni Ja for all del la oss spre litt negativitet inn i all gleden og samholdet 💪🏼 Anonymkode: 919d9...5fa 5
alfathealfa Skrevet 24. juni #55 Skrevet 24. juni Det interesserer meg svært lite, på linje med denne cupen borti der, men siden du spør - blodharry og teit. Som sangteksten. «Setter seil, fra en fjord Det e'kke mulig å gjøre no’ reinere bord Moder jord, ho er vår For vi slo Colombus med fire hundre år» H*rreg*d. Cringe. Så tar man en dritdårlig tekst og lager bevegelser til. Sier en god del om gruppedynamikk og hvordan en haug med lemen kan gå utfor stupet sammen. Men de får holde på. 😉 1
xHenrik Skrevet 24. juni #56 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er corny for oss, men ikke for folk i andre land. De er overbevist om at vi er vikinger. Vi synes at amerikanere med cowboyhatt er helt topp, men de gremmes av det. Anonymkode: 6dfd4...178 Det skal godt gjøres å trøkke inn så mange feil i tre setninger. - For de fleste nordmenn er ikke ro-feiringen corny - De fleste i andre land bryr seg ikke om denne feiringen - De er helt sikkert ikke overbevist om at nordmenn er vikinger - Nordmenn synes ikke at amerikanere med cowboyhatt er helt topp - Amerikanere gremmes ikke av cowboyhatt 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #57 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja for all del la oss spre litt negativitet inn i all gleden og samholdet 💪🏼 Anonymkode: 919d9...5fa Det er dessverre typisk nordmenn. Utlendinger elsker stemningen de norske supporterne skaper under VM og ser at flere sier at de skulle ønske de var norske og sier at Norge fortjener premie for å være det desidert mest stemningsskapende publikummet. Anonymkode: 6142d...77f 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #58 Skrevet 24. juni Tja, det skiller seg jo ut, men…. Historisk er det kanskje ikke helt topp. Lurer på hva skottene og irene tenker om dette. De tenker litt annerledes om vikinger enn vi gjør. Selv synes jeg det er litt kleint, men ser jo at det skaper god stemning. Men jeg er glad jeg slipper gjøre det selv. Anonymkode: 2d99f...eb5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #59 Skrevet 24. juni Heiaropet er helt meningsløst og pinlig. Anonymkode: 05197...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #60 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heiaropet er helt meningsløst og pinlig. Anonymkode: 05197...4e9 Og noen finner det pinlig at nordmenn sitter hjemme i Norge og kritiserer norsk publikum i USA som kun er med på å skape glede og samhold. Anonymkode: 6142d...77f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå