Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull at det slaktes. Det lager skitgod stemning der nede!

Anonymkode: 4d791...6fe

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kult jeg. Anderledes. Passer oss.

Anonymkode: e6595...281

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Slaktes av svenskene..... Og vi bryr oss? Næh. 

• Liker 22
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Primitivt, uorginalt og pinlig.

Anonymkode: b1809...b90

• Liker 11
Skrevet

Svenskene blir jo som siste taler sier kvalm fordi alt går bedre for Norge enn Sverige for øyeblikket - tror Norges bronse i Hockey-vm var en tøff nøtt å svelge… 

Er ikke superstolt av ro- ropet, men det skaper engasjement da. Å se norske supportere danse og feste med supportere fra Iran, Senegal etc gir meg godt humør. Ingen hooligans og pøpler som ødelegger. VM tribunene fulle av småbarn, familier, sang og glede! Love it! ♥️

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Om man skal bedømme omtalene på TikTok så er folk helt ville etter det. Er så mange som deler videoer, og i kommentarfeltet hylles den Norske fansen. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

Synes det er morsomt. Og liker at det er noe så og si alle kan være med på, uavhengig av funksjon og alder 👍

• Liker 13
Skrevet

Det ser ut til å skape god stemning og engasjement på og rundt stadion, og det er tross alt hovedpoenget. Jeg er litt fascinert over hvor mye tid og energi enkelte bruker på å irritere seg over en helt uskyldig ting andre mennesker gjør et helt annet sted...

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg skal jo være ærlig da og si at jeg ikke likte det i starten.

Men etter at jeg så hvor mye de koste seg, hvor gøy de hadde det, hvordan det sprer stemning og setter tonen, så endra jeg oppfatningen min rundt det. 

Også ble det enda bedre når svenskene misliker det, da liker jeg det enda bedre! 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Vi trenger litt enkel glede i verden. La folk kose seg. 🫶🏼

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De ror i dårlig rytme og som om de er redd for å brekke en negl. Ror på Times Square. Kopi av Island.

Det er ikke mye positivt å si om roingen, og at det er det eneste de klarte å finne på til første VM på lenge gjør det ikke bedre. 

Anonymkode: e7862...d7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem fader bryr seg? 😂

Anonymkode: 7ca6b...edc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem fader bryr seg? 😂

Anonymkode: 7ca6b...edc

Det er alltid noen som går inn for å være negative. Jeg vet ikke hvorfor, mulig de føler seg bedre av å kritisere andre. 

Anonymkode: 4d791...6fe

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Første gang jeg hørte det, tenkte jeg automatisk på en gammel revysang fra 1912, "Row, row, row", 2 versjoner:

Det australske fotballaget Richmond Tigers tok melodien og lagde heiasangen sin ut av den, så melodien har overlevd der nede

Veit ikke hvor mye jeg liker heiaropet mtp originalitet, jeg mener alle kulturer har jo rodd så det kunne likegodt vært Hellas som hadde brukt det. Men med lagbilde med vikingetema som ble tatt før VM er det kanskje riktig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at det er litt pinlig. 🙈🙈  

Anonymkode: f2db1...b9c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på VM. Men det dukker opp i alskens reklamer. Blir flau.:flau:

Anonymkode: f5a1c...e91

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finnes ikke fotballinteressert, men synes dette er gøy og skaper stemning.

Anonymkode: 8d04d...54c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

At folk skal ha så jækla sterke meninger om folk som koser seg og har det gøy... 

Herregud, liker du det ikke så se en annen vei.  La de kose seg, ingen ting er bedre enn fellesskap og god stemning i en verden hvor flere og flere rapporterer om depresjon og angst. 

Anonymkode: 51712...805

• Liker 6
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...