Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De ror i dårlig rytme og som om de er redd for å brekke en negl. Ror på Times Square. Kopi av Island.

Det er ikke mye positivt å si om roingen, og at det er det eneste de klarte å finne på til første VM på lenge gjør det ikke bedre. 

Anonymkode: e7862...d7c

Ikke så rart, det er vel ikke en kjeft i den mengden som noen gang har tatt i en åre 😉

Joda, det er sikkert gøy å sitte oppi det. Synes bare det er skikkelig flaut at vi skal fremstille oss som "tøffe vikinger" med tanke på hvordan vi egentlig er. En nasjon av latsabber som cruiser rundt på elsparkesykler eller kjører Tesla. Gjennomsnittspersonen, iallefall sør for Trøndelag har vel aldri så mye som løftet en øks, sløyd en fisk eller hevet et seil? Med tanke på hva vi pleier å klage over her til lands versus hva de sliter med i resten av verden vil jeg snarere nominere oss til verdens skjøreste folkeslag.

Anonymkode: 61846...2b6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke så rart, det er vel ikke en kjeft i den mengden som noen gang har tatt i en åre 😉

Joda, det er sikkert gøy å sitte oppi det. Synes bare det er skikkelig flaut at vi skal fremstille oss som "tøffe vikinger" med tanke på hvordan vi egentlig er. En nasjon av latsabber som cruiser rundt på elsparkesykler eller kjører Tesla. Gjennomsnittspersonen, iallefall sør for Trøndelag har vel aldri så mye som løftet en øks, sløyd en fisk eller hevet et seil? Med tanke på hva vi pleier å klage over her til lands versus hva de sliter med i resten av verden vil jeg snarere nominere oss til verdens skjøreste folkeslag.

Anonymkode: 61846...2b6

Vi fremstiller oss ikke som noe som helst annet enn folk som har det gøy, engasjerer seg og heier på laget sitt. 

Ikke ta det så seriøst, ingen andre gjør det.

Anonymkode: 4d791...6fe

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er såkalt cringe, men opplever jo at det er mye humor i det. Glad jeg ikke må ta del i det, men de koser seg og får bare holde på.

Anonymkode: 01882...e8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket heiarop? 

Anonymkode: 9c06d...3ef

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ville ikke hun ene på Stortinget være med på det når de gjorde stunt med det? Har bare sett bilde av det , kjenner ikke konteksten 

Anonymkode: c1cae...269

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er skikkelig teit. 

Anonymkode: 38275...5b7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fotballens kubjeller

Anonymkode: 49019...ffb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ville ikke hun ene på Stortinget være med på det når de gjorde stunt med det? Har bare sett bilde av det , kjenner ikke konteksten 

Det var da flere? Og jeg hadde vært en av de om jeg var i salen. Det der tvangsdritet nordmenn driver med. Å, så utrolig morsomt vi har det! 

I disse pridedager hvor det snakkes om mangfold..... det gjelder pokker meg ikke alle. Bare prat og bullshit. Du er kun akseptert om du er annerledes på en riktig måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (27 minutter siden):

Det var da flere? Og jeg hadde vært en av de om jeg var i salen. Det der tvangsdritet nordmenn driver med. Å, så utrolig morsomt vi har det! 

I disse pridedager hvor det snakkes om mangfold..... det gjelder pokker meg ikke alle. Bare prat og bullshit. Du er kun akseptert om du er annerledes på en riktig måte.

👏👏

Anonymkode: 31c3a...53a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (3 timer siden):

Eneste som klager er noen få bitre nordmenn, som jo er typisk, resten av verden er ikke negative 

Der kom jammen meg bitterkortet 🤣🤣🤣

Anonymkode: b1809...b90

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (1 time siden):

Du er kun akseptert om du er annerledes på en riktig måte.

Som om det er noe nytt.

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (12 timer siden):

Jaja greit det, jeg bare lurte på hva som var grunnen for at hun/de ikke ville. Om det var en politisk grunn ellernoe  eller hva bakgrunnen for hele stuntet var 

Skrevet

Harry eller ikke, nå har det blitt så synonymt med VM og det norske fotball laget, så nå er det bare å slutte å hate, å la folk få lov til å kose seg. Så føler jeg at nå er vår vikinghistorie, tatt tilbake fra nazister og ultra rasister fra høyresiden. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (12 timer siden):

Ja, tenkt så fælt at man har det morsomt. :( 

• Liker 5
Skrevet

At utdanningseliten synst folkelege ting som skaper glede er "cringe", er ganske føreseieleg. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, tenkt så fælt at man har det morsomt. :( 

Men det er jo akkurat dette jeg snakker om? Å bli møtt med sånne kommentarer om man ikke ser noe lystbetont ved det? 

Det har allerede spredd seg til møter på jobb og jeg syns det kan stappes en viss plass bak.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Men det er jo akkurat dette jeg snakker om? Å bli møtt med sånne kommentarer om man ikke ser noe lystbetont ved det? 

Det har allerede spredd seg til møter på jobb og jeg syns det kan stappes en viss plass bak.

Men hvorfor må du fortelle på jobb at du ikke liker det? Det drar jo bare ned stemningen. Read the room.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor må du fortelle på jobb at du ikke liker det? Det drar jo bare ned stemningen. Read the room.

Jeg har da ikke sagt et eneste ord på jobb om hva jeg syns om det, men det som har spredt seg er selve roingen. Selvfølgelig kommer det kommentarer til de som ikke syns dette er kjempefestlig. De som ikke setter i gang som de andre. 

Herregud, det er jo så teit diskusjon egentlig... :laugh: "Jeg vil ikke ro på jobb og får pes for det, selv om jeg holder meg helt nøytral"!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fossegrimen skrev (12 timer siden):

At utdanningseliten synst folkelege ting som skaper glede er "cringe", er ganske føreseieleg. 

Utdanningseliten? Hvem er dem?

Anonymkode: 2ed81...698

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Utdanningseliten? Hvem er dem?

Anonymkode: 2ed81...698

Dei oppe til venstre i Bourdieu-skjemaet. Meir utdanning enn dei har pengar.

20260619_203830.jpg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...