Brukernavn84 Skrevet 26. juni #141 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 19.06): Nei, jeg vet faktisk ikke det, for det var ikke det jeg prøvde å være. Poenget mitt var hele tiden at diskusjonen hadde sklidd langt bort fra det TS spurte om. Hvis du mener jeg var usaklig eller nedlatende, får du gjerne forklare konkret hva det var jeg skrev som var så ille. Det blir litt vanskelig å diskutere når du bare tillegger meg motiver og påstår at jeg 'vet veldig godt' hva jeg mente. Jeg har forklart hva poenget mitt var, og det var å få fokus tilbake på temaet i tråden. Anonymkode: c5ad2...45b Du beskylder andre for å miste temperamentet eller å være i barnehagen, likevel skjønner du ikke hvorfor du oppfattes som nedlatende og usaklig. Kanskje du skulle lese dine egne innlegg en gang til?
Tabris Skrevet 26. juni #142 Skrevet 26. juni Irja skrev (10 timer siden): Æsj. At dere orker å ha katter inne i huset deres. For ikke å snakke om i senga. Katten går jo akkurat der det passer den. Nettop gaflet i seg en rotte, og så rett på dyna til matmor for å kose 🤢 Æsj. At folk orker ha barn i hus. For ikke å snakke om i senga. De løper jo rundt overalt. Har akkurat tørket hendene på rennene nese og buser og så rett opp i ansiktet til mor for å kose. 🤢 1
Irja Skrevet 26. juni #143 Skrevet 26. juni Tabris skrev (30 minutter siden): Æsj. At folk orker ha barn i hus. For ikke å snakke om i senga. De løper jo rundt overalt. Har akkurat tørket hendene på rennene nese og buser og så rett opp i ansiktet til mor for å kose. 🤢 Oi. Du er en sånn som sammenligner barn med katter. Rennende nese og buser er vel ikke det samme som en rotte?! Tror også de fleste vasker barna sine oftere enn katten.
Tabris Skrevet 26. juni #144 Skrevet 26. juni Irja skrev (1 minutt siden): Oi. Du er en sånn som sammenligner barn med katter. Rennende nese og buser er vel ikke det samme som en rotte?! Tror også de fleste vasker barna sine oftere enn katten. Jeg vet ikke hva "en sånn" er, men poenget mitt var ikke å sammenligne barn og katter. Poenget var å vise hvor teit det er å skrive slike ting om de som andre er glad i. Det er barnslig å "æsje" på den måten når man er voksen. Kattene vasker seg selv hver dag.
Irja Skrevet 26. juni #145 Skrevet 26. juni Tabris skrev (13 minutter siden): Jeg vet ikke hva "en sånn" er, men poenget mitt var ikke å sammenligne barn og katter. Poenget var å vise hvor teit det er å skrive slike ting om de som andre er glad i. Det er barnslig å "æsje" på den måten når man er voksen. Kattene vasker seg selv hver dag. Men det var nettop det du gjorde, du sammenlignet å ha katter i senga med å ha barn i senga. Selvom du/hvem som helst andre med katt er glad i katten sin, så må den vel ikke opp i senga?!
Tabris Skrevet 26. juni #146 Skrevet 26. juni Irja skrev (1 time siden): Men det var nettop det du gjorde, du sammenlignet å ha katter i senga med å ha barn i senga. Selvom du/hvem som helst andre med katt er glad i katten sin, så må den vel ikke opp i senga?! Jeg ser du ikke helt tok poenget mitt. Nei, den må ikke opp i senga. Men jeg håper at den gjør det for jeg synes det er kjempekoselig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå