Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #261 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis ikke han har fått karamba nå... Jeg tror ikke så mye på denne tråden, men det ville jo vært hyggelig om den både er sann og at det blir noe bra ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 2. mai 2006 #262 Del Skrevet 2. mai 2006 Oi oi oi... her har det skjedd saker og ting. Jeg har en ide jeg tror er genial. Vil trådstarter sende meg en PM. Dette blir så bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #263 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis ikke han har fått karamba nå... Jeg tror ikke så mye på denne tråden, men det ville jo vært hyggelig om den både er sann og at det blir noe bra ut av det ← For det første, det er jo SANT For det andre, hvorfor i alle dager skulle jeg gidde å skrive dette om det ikke var det?? Og, hvordan skulle han fått karamba (litt redd ) fordi enten den jenta jeg mailer med eller kompisen har sagt at det er ei som vil ha mail/tlfnr hans? Og om han hadde det, da regner jeg faktisk med at hun sier det til meg i en mail, at hun ikke fikk tak i det eller er ærlig og sier at han ikke ønsker det. Om det er hyggelig om tråden er sann, så kan du hygge deg over det ihvertfall om det ender på den ene eller andre måten, det vet jeg bare ikke dessverre. Mer enn det kan ikke jeg si for å bevise noe. Tror uansett jeg sender av gårde mailen i morgen tidlig jeg, jeg føler vel ikke at jeg har så mye å tape på det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #264 Del Skrevet 2. mai 2006 Høres lurt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2006 #265 Del Skrevet 2. mai 2006 Oi oi oi... her har det skjedd saker og ting. Jeg har en ide jeg tror er genial. Vil trådstarter sende meg en PM. Dette blir så bra!!!! ← TS vil være anonym! Du får ikke snike i køen nå. Vi vil også vite hvem TS er nemlig! Legg ut ideen din her du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #266 Del Skrevet 2. mai 2006 TS vil være anonym! Du får ikke snike i køen nå. Vi vil også vite hvem TS er nemlig! Legg ut ideen din her du. ← Ja, jeg ville være anonym inntil videre..jeg kjente jeg ble fristet til å skrive en PM Tobo, men så fikk jeg dårlig samvittighet ovenfor dere andre Så jeg lar være det Kan du ikke være så snill å skrive det her da søte du?? Tar gjerne i mot flere tips jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. mai 2006 #267 Del Skrevet 2. mai 2006 *følger spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2006 #268 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, jeg ville være anonym inntil videre..jeg kjente jeg ble fristet til å skrive en PM Tobo, men så fikk jeg dårlig samvittighet ovenfor dere andre Så jeg lar være det Kan du ikke være så snill å skrive det her da søte du?? Tar gjerne i mot flere tips jeg!! ← Det er jenta si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 2. mai 2006 #269 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #270 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mai 2006 #271 Del Skrevet 2. mai 2006 Er alltid så mange som leser denne tråden!!! 10 stk nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 2. mai 2006 #272 Del Skrevet 2. mai 2006 Huff, har ikke tid til dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 2. mai 2006 #273 Del Skrevet 2. mai 2006 så spennende.. du har iallefall ingenting å tape.. lykke til.. følger spent med og håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #274 Del Skrevet 2. mai 2006 Å herregud!!! nå må jeg bare sende mailen tror jeg :himler: Jeg KAN jo bare ikke vente særlig lengre før jeg får vite det ene eller andre Og sender jeg den nå..da er det jo en større sjangse for å få svar i morgen og! Men så vil jeg ikke mase heller Oh my, det er søren meg ikke bare bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. mai 2006 #275 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. mai 2006 #276 Del Skrevet 2. mai 2006 Har nå sittet og lest hele tråden, go er imponert over oppsporingen din. *følger spent med på utviklingen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. mai 2006 #277 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg følger spent med i kulissene!! Lykke til! Og send nå den mailen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 2. mai 2006 #278 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er en av de kjipe som mener at du burde vente med å skrive mail til dama før du får svar fra henne altså. Hun har virkelig ikke glemt deg, ingen jenter glemmer sånne ting! Hun kommer til å svare! Det er jeg sikker på! Hm... Som jeg gleder meg til å høre alt om i morgen. Jeg tror jeg skal prøve å ikke dra innom KG på jobb, for å ha noe å glede meg til når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FireFighter Skrevet 2. mai 2006 #279 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg har ikke lest hele tråden men synns att du burde vente noen dager til. la han få litt tid på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 3. mai 2006 #280 Del Skrevet 3. mai 2006 Har sovet litt på det, og kommet fram til (hva jeg ville gjort), at du kanskje burde vente littegranne til før du skreiv tilbake til den kvinnen. Men det er meg Håper du får svar i dag!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå