Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest for øyeblikket

Sånn er saken. Jeg og en venninne sitter da på vår "stam"kaffebar. Og der, sitter han plutselig.

Går det an å instinktivt føle masse attraksjon for en mann så gjorde jeg det! :ler:

Dere vet, når det føles som om det bare er en fullkommen ti'er i sine egne øyne. Når alt man tenker er, han kan jeg bare ikke la gå! :sjarmor:

Så..jeg blir rett og slett bare sittende å kikke på ham ved gjentatte tilfeller.

Han kikker tilbake. Så går han forbi meg for å kjøpe kaffe, står i kassen og skal betale og SNUR seg for å se bort til meg. Seff kikker begge samtidig :ler:

Litt merkelig ja, men jeg kjenner hjertet slår skikkelig hardt. Han snur seg rundt, og snur seg tilbake for å se. Jeg gjør det samme.

Og det er det :grine:

Vi fortsetter liksom med dette, så skal han dra med alle de han satt med og snur seg for å se på meg når han drar.

Og så går han og vi drar etterpå.

Er rett og slett litt fortvilet!! har ikke fått ham ut av mine tanker siden, skulle gjort så mye for å fått kontakt med ham.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg måtte få ut frustrasjonen :ler:

Det føles bare virkelig som om dette skulle hatt en liten oppfølger.

Hadde ønsket jeg hadde vært tøff nok til å gjort noe mer, men det gjorde jeg altså ikke.

Og nå kommer jeg aldri til å se ham igjen liksom :forvirret:

Andre som har opplevd dette med en total fremmed??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med GreenSky. Det får nok bli noen besøk på kaffebar for deg i tiden framover. Har vært borti den følelsen du beskriver. Det ble ingenting av det, men han som fremkalte hjerteklappet og jeg er i dag verdens beste venner i allfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Så godt å lese svarene deres :klem:

vel..som sagt, dette er stamkafeen vår, har "rimelig" oversikt over de som pleier å være der - annet enn de som bare er på "gjennomfart" :forvirret:

Og jeg tror kanskje dette mer var en engangsgreie for ham..at han ikke er herfra.

Og nettopp det er utrolig dumt, jeg har til og med laget planer i hodet for å være kjempeTØFF om jeg ser ham igjen :ler: så jeg ikke sitter igjen med følelsen av å gå glipp av noe igjen, fordi man bare ikke tørr.

Konklusjon: jeg får holde øyene oppe når jeg er der senere (ofte? :ler: ) men jeg tror ærlig talt at jeg aldri ser ham igjen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett at han var interessert i deg. Hva skulle han ha gjort da? Vanskelig å få en sånn situasjon til å funke uten at begge er drita og har en unnskyldning til å snakke om tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett at han var interessert i deg. Hva skulle han ha gjort da? Vanskelig å få en sånn situasjon til å funke uten at begge er drita og har en unnskyldning til å snakke om tull.

For noe tull!!

Hvor gammel er du a??15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Hva gjør man rent generelt når man ser noen man liker så godt, annet enn å stirre? :ler: Vi har vel ikke den store vanen for å sjekke opp noen midt på dagen på en kafe. Eller jeg har aldri gjort det ihvertfall ;)

Selvfølgelig hadde jeg ønsket at han hadde kommet bort til bordet og bare sagt "Hei!" men vet ikke hvor ofte noen gjør det jeg.

Stakkar, han virket litt sånn..forvirret selv på en måte :ler: hva skjer her da liksom, hva gjør vi nå.

Jeg tenker jo i etterkant, hva jeg kunne gjort..hadde jeg enda vært tøff nok til å feks skrive ned tlfnummeret mitt på en lapp, gått bort og sagt at "her har du dette i tilfelle du skulle ønske å bruke det" :ler:

Hvordan ville dere reagert om dette hadde skjedd?

Skulle gjerne gjort som sist og bestilt noen ekstra kaffe bare for å være der når han var der igjen jeg ;) men hva er egentlig sjangsene liksom, at vi i så fall skal være der på samme tid :forvirret:

*Åå vil se han igjen!* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miloff
Hva gjør man rent generelt når man ser noen man liker så godt, annet enn å stirre? :ler:  Vi har vel ikke den store vanen for å sjekke opp noen midt på dagen på en kafe. Eller jeg har aldri gjort det ihvertfall ;)

Selvfølgelig hadde jeg ønsket at han hadde kommet bort til bordet og bare sagt "Hei!" men vet ikke hvor ofte noen gjør det jeg.

Stakkar, han virket litt sånn..forvirret selv på en måte :ler: hva skjer her da liksom, hva gjør vi nå.

Jeg tenker jo i etterkant, hva jeg kunne gjort..hadde jeg enda vært tøff nok til å feks skrive ned tlfnummeret mitt på en lapp, gått bort og sagt at "her har du dette i tilfelle du skulle ønske å bruke det" :ler: 

Hvordan ville dere reagert om dette hadde skjedd?

Skulle gjerne gjort som sist og bestilt noen ekstra kaffe bare for å være der når han var der igjen jeg ;) men hva er egentlig sjangsene liksom, at vi i så fall skal være der på samme tid :forvirret:

*Åå vil se han igjen!* :sur:

NÅR DU MINST VENTER DET.... Så dukker han PLUTSELIG opp!! Det har jeg selv opplevd tidligere - bare at det var ei jente da...! :) Traff hverandre igjen HELT TILFELDIG midt i byen, etter at vi traff hverandre første gang på danskeferja mellom Hirtshals og Kristiansand.... Og det gikk nesten 2 uker mellom de to treffene... (må legge til at vi glemte å spørre hverandre om tlf på ferja - og sorgen var stor... :( )... Det ble ikke noe med dette heller, MEN kanskje lykken er DIN!? :sjarmor:

Endret av Miloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Tørr vel ikke helt å tenke på at jeg kommer til å se ham igjen :tristbla:

Og det hadde jeg virkelig ønsket jeg hadde, det er ikke vanlig for meg å få hjertebank sånn helt uten videre!!

Hva er sjangsene tross alt. Jeg aaaner ikke hvem han er, aldri sett ham før, tviler egentlig på at han bor her.

Og ja, vi skal på kaffebaren i morgen og :ler: MEN om han i det hele tatt skulle vært der igjen, hva er som sagt sjangsene for at vi begge er der samtidig?

Søren og, hadde nesten ønsket jeg ikke hadde sett ham i det hele tatt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nå må du ikke være så negativ. Det kan jo være at han kommer tilbake! Han syntes sikkert at det var et koselig sted. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tørr vel ikke helt å tenke på at jeg kommer til å se ham igjen :tristbla:

Og det hadde jeg virkelig ønsket jeg hadde, det er ikke vanlig for meg å få hjertebank sånn helt uten videre!!

Hva er sjangsene tross alt. Jeg aaaner ikke hvem han er, aldri sett ham før, tviler egentlig på at han bor her.

Og ja, vi skal på kaffebaren i morgen og :ler: MEN om han i det hele tatt skulle vært der igjen, hva er som sagt sjangsene for at vi begge er der samtidig?

Søren og, hadde nesten ønsket jeg ikke hadde sett ham i det hele tatt! :ler:

Hallo!!!!! Sjansen for at du er der????Hva tenker du på?. Du må jo flytte inn i den kaffebaren de nærmeste dagene, skjønner du vel...

Og dersom han kommer tilbake, er du sikkert så gira og hyper (etter diverse kopper kaffe)at dette går av seg selv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa i.i

Tro meg.Hvis han føler det på samme måte kommer nok han til å sitte like mye på den kaffebaren som deg!!!!

Kanskje sitter han og river seg i håret akkurat nå for å finne ut hvordan han skal treffe deg igjen.

Ta deg en tur i samme tidsrom som sist!!!Kjemp for kjærligheten.

Lykke til og oppdater oss da....

klemmer fra La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_*

ÅÅÅÅÅÅÅ GUUUUD!!!!! :ler: så godt å ha dere som heia-apparat!!

OPPDATERING:

Dere vil ikke tro det.......jeg og venninnen min bestemte oss for å ta en frokostkaffe der i dag. Hallo, ala en halvtime etter åpning!

Jeg tenker mitt, TENK å sett ham igjen. Men som sagt, hva er sjangsen..

SÅ.

Har vært der i 10 min..hvem kommer inn???????

Jeg trodde jeg skulle stupe :ler:

Ble satt ut, like skjelven og bare - what?

Og hva gjør man :forvirret:

Han kommer inn, surrer liksom litt i rommet, går og bestiller kaffe. Da oppdager jeg også at han snakker dansk :sjarmor: har jeg nevnt at jeg er svak for dansker?? :ler:

Så snur han seg mens han bestiller, og jeg sitter så klart allerede og glaner jeg ;) tror kanskje jeg kom med et lite lurt flårete smil, er søren meg ikke sikker.

Så går han rundt og ser om det er noen aviser ledig, og når han går forbi oss så sier jeg bare: du kan ta denne viss du vil! :ler:

Han kommer med det nydeligste smilet og sier "nei, jeg fant noe som var interessant" eller noe i den duren. Så går han og setter seg med kaffekoppen.

Hm.

Han er alene denne gangen og jeg sitter der med venninnen min, som jeg heller ikke har sagt dette tullet til.

Jeg tenker, hva gjør jeg med dette da??

Så han drikker opp og drar igjen :forvirret::grine:

Atter igjen sitter jeg her og tenker - HVORDAN skal jeg gjøre dette da?? og tenker han det samme??

Og, dette er for godt til å være sant, at vi skal klare å være der på samme tidspunkt atter en gang..

Hjelp meg folkens! :ler: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!! Sitter bare å gliser jeg nå!!!!!

Tror nok at han stadig vil komme til denne cafeen, og du må starte å gå dit alene!!! Så kanskje han setter seg ned!! Eller noe sånt!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...