Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*

Jeg er helt satt ut jeg nå :ler:

Og for en frustrerende følelse og ikke vite NÅR han er der igjen! :sur:

Jeg har vært endel der og jeg har ALDRI sett ham der før dette startet i helgen. Ergo; enten så har han og "startet" å være der nå, eller så har han vært der selv, bare at vi er der på forskjellige tidspunkter :forvirret:

*frustrert* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*

Tror du?

Negative meg tenker bare at dette er bare noe jeg tenker, at det er ikke 100% sikkert at han tenker det samme :forvirret: og igjen:

* tenk om vi velger oss helt ulike tidspunkter å være der

* og hva gjør vi evnt neste gang liksom :ler:

Tenkte i dag, skulle jeg bare gått bort med avisen og spurt om han ville ha den og snikt tlfnummeret mitt sammens med avisen :sjenert:

Snu situasjonen rundt, hvordan ville dere reagert om noen hadde gjort noe sånt med dere?

Hvordan ville dere blitt kontaktet?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa i.i

JAAAAAAAAAA! Så bra.

Han var der selvfølgelig alene fordi han bare MÅTTE tilbake å se om du var der.

Ta en råsjangs: gi ham nr. ditt.

Du MÅ gå alene neste gang.

YOU GO GIRL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

:klem:

Kommer en av oss til å tørre å gjøre noe om vi er alene da :forvirret:

Men jeg mener, det er vel ikke så rart at han ikke gjorde stort annet enn det han gjorde i dag.

Gi ham tlfnummeret ja....

Hvordan da?? :ler: jeg kan da vel ikke bare gå bort og si: her har du nummeret mitt liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tidspunkt har han vært der på? Ukedag/tid på døgnet? Hadde en sånn opplevelse for noen år siden fordi jeg hoppa på en buss jeg vanligvis ikke tar. Begynte å ta den bussen akkurat da, og tror du ikke det ble mer ut av det!

Jo, og gå alene. Les en bok, så får du tida til å gå og han noe å spørre om når han kommer innom. NÅR, ikke HVIS. Hvis han ikke sier noe, hva med å by han på en kaffekopp? Siden du er der ofte har du jo selvfølgelig "en gratiskaffe til gode på klippekortet" som du ikke får brukt. Eller noe ;)

Og oppdater oss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Kommer en av oss til å tørre å gjøre noe om vi er alene da :forvirret:

Men jeg mener, det er vel ikke så rart at han ikke gjorde stort annet enn det han gjorde i dag.

Han hadde sikkrt svette håndflater og bankende hjerte han også....Så så han venninnen din og syntes det var flaut å gå bort...Gi ham tlfnummeret ja....

Hvordan da?? :ler: jeg kan da vel ikke bare gå bort og si: her har du nummeret mitt liksom :ler:

Jeg vet....jeg er ikke så veldig "frempå" selv.

Men kanskje er han like sjenesrt som deg.Sørg hvertfall for å si "hei" og send ham det mest inviterende blikket du klarer uten å bli sprutrød :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Første gangen var midt på dagen, lørdag..

I dag var det så fort det åpnet :ler:

Si hei..jeg føler jeg ikke kan det engang jeg :forvirret:

Han og har jo merket alle disse blikkene og alt, men tenk om han lurer skikkelig på hvorfor jeg sier hei som ikke kjenner ham i det hele tatt.

Nei, skjønner at jeg ikke har opplevd akkurat dette før, sitter bare her helt forvirret jeg :ler:

Hva slags tidspunkt har han vært der på? Ukedag/tid på døgnet? Hadde en sånn opplevelse for noen år siden fordi jeg hoppa på en buss jeg vanligvis ikke tar. Begynte å ta den bussen akkurat da, og tror du ikke det ble mer ut av det!

Jo, og gå alene. Les en bok, så får du tida til å gå og han noe å spørre om når han kommer innom. NÅR, ikke HVIS. Hvis han ikke sier noe, hva med å by han på en kaffekopp? Siden du er der ofte har du jo selvfølgelig "en gratiskaffe til gode på klippekortet" som du ikke får brukt. Eller noe ;)

Og oppdater oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa i.i

Du MÅ jo bare gå dit i morgen også.

Han tenker sikkert det samme som deg (bare at på dansk oppi hodet sitt)

"Gud, vor hun var sød og deijlig, mådske er hun der i morgen""Skal jeg spørre henne om hennes telefonnr...nej, det tør jeg dog ikke"

YOU GO GIRL!

Bare syng "Gud, hvor du er deijlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

:ler: :grine2:

MEN. Jeg kan ikke dra dit i morgen til samme tidspunktet i morgen..herregud, hva er da sjangsene for at vi skal treffe hverandre igjen :forvirret:

Jeg kan jo faktisk ikke ta med meg soveposen og campe der heller :ler:

OM vi skulle se hverandre der igjen..

Og det samme skjer igjen..at vi bare kaster blikk. HVA gjør jeg? hva sier jeg?

Er bare LIVREDD for at han ikke skal like at jeg gjør det eller noe :forvirret::sur:

Du MÅ jo bare gå dit i morgen også.

Han tenker sikkert det samme som deg (bare at på dansk oppi hodet sitt)

"Gud, vor hun var sød og deijlig, mådske er hun der i  morgen""Skal jeg spørre henne om hennes telefonnr...nej, det tør jeg dog ikke"

YOU GO GIRL!

Bare syng "Gud, hvor du er deijlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gå på samme cafe flere ganger. Du burde tatt bilde av han med mobilen og etterlyst han i landets aviser, men da hadde han sikkert blitt kjempeglad... :ironi:

(frelsesarmeen pleier hjelpe, men tror ikke de vil i dette tilfellet, mht. forsvunne personer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må helt klart gå på det samme tidspunktet som sist (i morges var det ikke?)

Smiiiiil, blare med øyenvippene og prøv å få sagt hei ihvertfall...

Kanskje blir han litt tøffere og tør å ta kontakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Men jeg kan ikke på det tidspunktet i morgen :sur:

Du må helt klart gå på det samme tidspunktet som sist (i morges var det ikke?)

Smiiiiil, blare med øyenvippene og prøv å få sagt hei ihvertfall...

Smilt har jeg..ikke så rent lite blafring med øyevipper heller tenker jeg :ler: ser vel halvveis ut som om jeg spiser han opp med øynene ;)

Kanskje blir han litt tøffere og tør å ta kontakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa i.i

Æsj, så dumt at du ikke kan det da.....

hmmmmmm...men du MÅ jo bare ta en tur rett etter jobb eller skole da.

Hvis han er der MÅ du bare sørge for å komme i snakk med ham altså...dere kan jo ikke satse på å møtes sånn tilfeldig heller....det kommer til å funke dårlig og du kommer til å bli helt hyper av all kaffedrikkingen...he,he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Jeg tror jeg kan det allikevel! være der da altså :ler:

Hm. Tenker han det samme da tro? at han og tenker å komme da?

Tenker jeg setter meg selv opp for et fall med dette, gleder meg og håper han er der da og - så kommer han aldri :tristbla:

Kan han ha mistet "interessen" av at ingenting skjedde i dag heller? siden han satt alene mener jeg, og jeg med en venninne?

*skal si man gjør seg selv skrullete* :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_trådstarter_*

Og ja, jeg kommer til å bli både blakk og hyper av all den kaffedrikkingen om jeg skal sitte der hver dag og håper på godt vær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa i.i
Jeg tror jeg kan det allikevel! være der da altså :ler:

Hm. Tenker han det samme da tro? at han og tenker å komme da?

Tenker jeg setter meg selv opp for et fall med dette, gleder meg og håper han er der da og - så kommer han aldri :tristbla:

Kan han ha mistet "interessen" av at ingenting skjedde i dag heller? siden han satt alene mener jeg, og jeg med en venninne?

*skal si man gjør seg selv skrullete* :ler:  :sjenert:

DRA DIT!!!!!!!

Nei, han vrir sikkrt hodet sitt for å finne ut hvordan han kan oppnå kontakt med deg :-) Han mister ikke interessen SÅ fort, kan du vel skjønne.

Nei her er det bare å dufte godt, heise opp puppene og øve på dansken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
DRA DIT!!!!!!!

Nei, han vrir sikkrt hodet sitt for å finne ut hvordan han kan oppnå kontakt med deg :-) Han mister ikke interessen SÅ fort, kan du vel skjønne.

Nei her er det bare å dufte godt, heise opp puppene og øve på dansken :)

LOL. Dufter godt gjør jeg alltid, puppene trengs ikke å heises opp - dansken er vel og merke litt rusten :ler:

Seriøst, jeg tror dette bare er tull av meg jeg. At vi så hverandre for en annen gang er en ting, at det skal klaffe med tidspunkt en gang til det tror jeg neppe.

Og jeg burde IKKE gire meg så opp, da sitter jeg bare der og er SÅ skuffet i morgen når hans sikkert ikke kommer :tristbla:

Vel. To skip i natten og det der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Folkens. Ønsk meg lykke til for i morgen..

Jeg har bestemt meg, jeg drar alene i morgen..

Og er han der og alene, da SKAL jeg på et eller annet vis få gitt ham nummeret mitt/snakke med ham..

Ganske big deal for meg å bestemme seg for må jeg si :ler:

Men jeg tørr egentlig overhodet ikke å tro på at han er der IGJEN. Så flaks har bare ikke jeg :forvirret:

Men, men here goes nothing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...