Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Ja, det begynner å bli en skikkelig happy feelgood tråd :ler:

Så er det Store spørsmålet:

Er jeg den jenta han har snakket om...??

:sjenert:

KLART DU ER!!!!!

Dette er en suuuuper tråd!!

(Jeg har selv sporet opp en spennende mann jeg ikke kunne glemme på en spesiell måte, og nå er vi gift...... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt fantastisk historie!! Denne er til og med enda bedre enn Lilleulv og politimannen, jo! :)

Linken er nå lagt til i Mine Favoritter på jobb OG hjemme.. :)

Fantastisk mot på trådstarter, og selvfølgelig er du henne han hadde lagt merke til!! :) Spennende!!

Tenk for en utrolig romantisk historie å fortelle kommende felles barnebarn!! Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig denne historien sann?? Hun får tilbakemelding, sender så svar og får et nytt svar, alt innen tjue minutter etter klokkeslettene på innleggene hennes å dømme. Det er tross alt damens gamle jobbmail det er snakk om, sjekker man den hvert femte minutt?

For all del, hvis det er sant er det KJEMPEKOSELIG og gøy å lese.. men er så lei av fantasitråder som bare er diktet opp av folk som ikke har noe annet å gjøre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig denne historien sann?? Hun får tilbakemelding, sender så svar og får et nytt svar, alt innen tjue minutter etter klokkeslettene på innleggene hennes å dømme. Det er tross alt damens gamle jobbmail det er snakk om, sjekker man den hvert femte minutt?

:roll:

Uansett så spiller det ingen rolle. La oss få litt romantikk!

Men jeg har troen på deg trådstarter! Lykke til! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Oj da! :forvirret:

Jeg kan jo ikke annet enn å LOVE at dette er sant!

Denne jenta som jeg har mailet med jobbet frem til nå i vår på den gamle arb.plassen.

Når jeg sendte den første mailen til denne arb.plassen og spurte etter hennes adr, så sa de nettopp dette - at hun hadde sluttet der i vår, men de trodde hun fortsatt sjekket mailen der pga det ansvaret hun hadde hatt.

Jeg kan ikke annet enn å regne med at denne jenta jeg snakker om, sjekket mailen sin og så kontakten kompisen sin og skrev tilbake til meg når det var gjort. Det er jo ikke verre enn at når hun satt på kontor eller annet og leste den første, at hun ringte kompisen sin der og da, og deretter skrev det andre svaret til meg.

Så skulle hun som sagt sjekke mer ang mailadr etc til Dansken og sende dette til meg over helgen..

Jeg skulle gjerne logget inn med brukernavnet mitt her, om det hadde gitt mer "kredd", men det valgte jeg ikke å gjøre pga folk jeg kjenner her inne.

Dette er INGEN fantasitråd, og jeg hadde overhodet ikke giddet å dikte opp dette :overrasket:

Håper dere andre tror meg :forvirret:

Er egentlig denne historien sann?? Hun får tilbakemelding, sender så svar og får et nytt svar, alt innen tjue minutter etter klokkeslettene på innleggene hennes å dømme. Det er tross alt damens gamle jobbmail det er snakk om, sjekker man den hvert femte minutt?

For all del, hvis det er sant er det KJEMPEKOSELIG og gøy å lese.. men er så lei av fantasitråder som bare er diktet opp av folk som ikke har noe annet å gjøre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Å herregud... ble skikkelig hekta jeg nå. Leste gjennom alle sidene.

Lurer på hvordan dette utvikler seg :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noe så veldig fornuftig å komme med i denne tråden, men fy søren så gøy det er! Har fulgt med fra dag 1, og kommer til å fortsette! Jeg er en håpløs romantiker... Tenk å la barnebarna sitte på faget og høre om bestemors erobring av en ukjent danske! Sukk.... Lykke til!!!!!!!!!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Har ikke hatt noe så veldig fornuftig å komme med i denne tråden, men fy søren så gøy det er! Har fulgt med fra dag 1, og kommer til å fortsette! Jeg er en håpløs romantiker... Tenk å la barnebarna sitte på faget og høre om bestemors erobring av en ukjent danske! Sukk.... Lykke til!!!!!!!!!!!! :danse:

:klem:

Blir så glad av dere jeg! dette har jo utviklet seg til rene samarbeidsprosjektet :ler:

Nå er det bare å la denne helgen gå nå da..og vente spent og litt nervøst! :overrasket: på mailen som liksom skal komme over helgen..

God helg til dere alle sammen! dere er kjempe søte! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yessss, da tror jeg på det;) Mente ikke å være så skeptisk! Håper virkelig du får svar snart, for dette er helt superspennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Seriøst. En dag skal jeg skrive en liten PM til alle dere som har backet meg gjennom dette, med brukernavnet mitt ;) det er ikke tull når jeg sier at hadde det ikke vært for dette så hadde jeg nok rygget for lengst :)

Takk skal dere ha!!

En litt spent jente kan man si! :sjarmor:;):dusje: lover å skrive inn så fort jeg får det ene eller andre svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare superartig å lese. Sjeldent jeg leser meg gjennom 114 svar ;) Tror jeg vil følge med på denne. Er ikke medlem lengre, men dette var en feelgood tråd :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det begynner å bli en skikkelig happy feelgood tråd :ler:

Så er det Store spørsmålet:

Er jeg den jenta han har snakket om...??

:sjenert:

KLART at du er den jenta! :klem: Hvem andre skulle det være? Med sånn utstråling du har som gjest her, må du jo være et fyrverkeri IRL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_trådstarter_*
Yessss, da tror jeg på det;) Mente ikke å være så skeptisk! Håper virkelig du får svar snart, for dette er helt superspennende!!!!

BRA :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLART at du er den jenta! :klem: Hvem andre skulle det være? Med sånn utstråling du har som gjest her, må du jo være et fyrverkeri IRL!

Ok. Så godt et kompliment er det lenge siden jeg har fått!! :klem:

Derer er HERLIGE!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...