Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Kanskje det er legen min? Han er dansk, LEKKER, og kun her hver 8 uke... (Han er vikar for fastlegen min vil ikke ha tilbake fastlegen forresten ;))

:ler: ja kanskje det ;)

Men jeg tror ikke han er lege..innbiller meg at han studerer jeg. Han kom med sykkel registrerte jeg og en ryggsekk, virket veldig sporty. Gud jeg må le av meg selv nå :ler:

Han er by the way kanskje en 185-190 høy og mørkt hår..med et blikk som :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Stakkars deg. Men ikke gi opp. Du må ta sjansen på å snakke m en av de som jobber der. Siden du er er ofte, er det kanskje en eller to du snakker "litt" med? (håper i tilfelle det er en som var der når HAN var der også) Si det som det er, at du har sett en kjekking der, og du lurer veldig på hvem han er. Eller vær litt "fjortis" og si det er en venninne av deg som absolutt MÅ finne han igjen. Så slipper du å tenke på hva de skal tenke om deg..Kanskje det faktisk ER en som vet noe....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Stakkars deg. Men ikke gi opp. Du må ta sjansen på å snakke m en av de som jobber der. Siden du er er ofte, er det kanskje en eller to du snakker "litt" med? (håper i tilfelle det er en som var der når HAN var der også) Si det som det er, at du har sett en kjekking der, og du lurer veldig på hvem han er. Eller vær litt "fjortis" og si det er en venninne av deg som absolutt MÅ finne han igjen. Så slipper du å tenke på hva de skal tenke om deg..Kanskje det faktisk ER en som vet noe....... ;)

Lurt å snakke med de som jobber der!!!!

Lag en litt humoristisk plakat i A4-str. de kan ha bak disken!

Rett og slett en etterlysning.

Forslag til tekst:

WANTED:

Kjekk dansk mann.Høyde ca. osv....

Var på cafeen (dato)

Oså legger du ved kortet ditt.

Hvis han kommer inn igjen så bare gir de ham kortet ditt, da vet du...

da slipper du å satse på at han dukker opp akkurat når du gjør det!!

Det gjør alt MYE lettere for deg at han snakker dansk.Da kan de jo eliminere bort ganske mange gjester.

Lykke til, søta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh dette er ulidelig spennende altså... Enig med de andre her at du bare MÅ snakke med de som arbeider på kafeén. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Dere..

Jeg satt og tenkte på den første gangen jeg så ham..

Jeg syns han ene virket litt kjent. Så kom jeg på hvem det var i dag!! MEN dette er ingen jeg kjenner, vet bare hvem han er. Heller ikke navn :forvirret:

Men det jeg har funnet ut..er at jeg vet hvem en av venninnene hans er og hun har jeg tilgang til epost adr. til! :sjenert:

Så jeg tenkte...

KUNNE det være en mulighet å sende henne en mail..fra en uansett "anonym"mailadresse og si at jeg tror kompisen hennes var på kaffebar med blant annet en danske :ler: den og den dagen..

Om hun eventult kunne spørre ham? og kaaaaanskje få et navn, mailadr. eller lignende til Dansken.

Er dette to far off?? Og hva skal jeg skrive??

:sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Herremin :ler: ser jeg ble litt for engasjert isted og skrev litt stykkvis :sjenert:

lagt til noen setninger :ler:

Dere..

Jeg satt og tenkte på den første gangen jeg så ham..

Han satt jo med noen andre rundt bordet.

Jeg syns han ene som satt der virket litt kjent. Så kom jeg på hvem det var i dag!! MEN denne personen er ingen jeg kjenner, vet bare hvem han er. Heller ikke navn :forvirret:

Men det jeg har funnet ut..er at jeg vet hvem en av venninnene hans er og hun har jeg tilgang til epost adr. til! :sjenert:

Så jeg tenkte...

KUNNE det være en mulighet å sende henne en mail..fra en uansett "anonym"mailadresse og si at jeg tror kompisen hennes var på kaffebar med blant annet en danske :ler: den og den dagen..

Om hun eventult kunne spørre ham? og kaaaaanskje få et navn, mailadr. eller lignende til Dansken.

Er dette to far off?? Og hva skal jeg skrive??

:sur:  :ler:

:sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Send en mail du ;)

Du trenger jo ikke utbrodere så mye, bare at du har sett han et par ganger på xxx og at du synes han virker veldig hyggelig, og at dere kanskje kunne ta en kaffe sammen en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_La Guapa_*

:hoppe::hoppe::hoppe::klappe::klappe::klappe:

JAAAAAAAA!!!!!!

Det første jeg gjør om morra`n er å sjekke hvordan det går med deg og dansken!!!

YOU GO GIRLFRIEND!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blitt hekta på den tråden her. Sjekker hvordan det går hver morgen før jeg går på badet til og med. Go girl, send den mailen. Du har ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fulgt med på denne tråden.

Så utrolig morsomt :hoppe:

Jeg haddde helt klart sendt en mail ja, det har du ingenting å tape på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Jeg blir helt rørt av dere jeg!! :grine::klem:

Det verste er, at det er dere som holder meg litt gående når det gjelder dette og.. de gangene jeg blir litt sånn; hva er det du holder på med, det blir da aldri noe mer etc - så får jeg litt ny giv av deres støtte! :-D

Så..følgende har skjedd.

Jeg sa jo at jeg trodde jeg hadde mailadresse til denne jenta..som sannsynligvis er venninnen til kompisen til Dansken :ler:

Jeg fikk mail av de hun jobbet med hos, at de trodde jeg kunne nå henne på den og den mailen enda, men hun hadde byttet jobb og var ikke hos dem lengre :sur::tristbla: Dette var jo den eneste ledetråden min.

Så nå sitter jeg og komponerer mailen jeg skal sende henne som jeg håper hun leser. Og ikke minst om hun gjør det, at hun gidder å svare på! :overrasket:

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg sendt avgårde mail til denne jenta, dette skrev jeg:

La meg starter med å si, at dette virker sikkert litt rart;)

Jeg får prøve å forklare så godt jeg kan!

Jeg har ved et par anledninger sett en kjempe sjarmerende gutt på XXXXX.. Problemet er at jeg aner ikke hvem der er, og jeg kunne godt tenke meg å få vite det;)

Du lurer kanskje på hvorfor du kommer inn i bildet! Saken er at forrige lørdag satt han ved et bord sammens med noen andre. Og en av de som satt der er kompisen din tror jeg! Jeg vet heller ikke navnet hans, lol. Men jeg kan forsøke å beskrive; (....)

Dette blir en råsjangs å ta, men det jeg lurte på var om du kunne være så snill å spørre han du kjenner om han forrige lørdag satt med/kjenner en som er dansk, kanskje 185-190 høy, mørkt hår og som jeg vet sykler,  det er det jeg vet. Regner nesten med at han studerer ved XXXX men vet jo ikke.

Om jeg feks kunne fått tak i mailadr så hadde jo det hjulpet:)

Igjen, dette virker jo kanskje noe rart! jeg kjenner heller ikke deg altså, vet bare hvem du er på navn:) Unnskyld for at jeg holder meg litt anonym også nå, dette er vel en av de spøere tingene jeg har gjort.

Håper du leser denne mailen og kan hjelpe meg bittelitt!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...